Gå til innhold

Dumpet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lå med en mann på første date. Ble forelsket og avvist noe så kraftig. Jeg føler han har tatt bolig i meg og så kastet meg på havet. Føler meg så ekstremt brukt og mislykket. Han var kun interessert i sex men jeg ble revet med av innsatsen han gjorde for å møte meg. 

Anonymkode: 5b680...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg lå med en mann på første date. Ble forelsket og avvist noe så kraftig. Jeg føler han har tatt bolig i meg og så kastet meg på havet. Føler meg så ekstremt brukt og mislykket. Han var kun interessert i sex men jeg ble revet med av innsatsen han gjorde for å møte meg. 

Anonymkode: 5b680...a7c

Gå etter noen på eget nivå neste gang. Og hvorfor kaller du dette en date dersom han kun var ute etter sex? 

Endret av Traktor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vi var sammen fire dager på rad IG han svidde av 30000 så jeg vil anse det det om en date hvis det ikke kun var prostitusjon 

Anonymkode: 5b680...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang sør for å få de 30.000kr rett i lommen heller, så sitter du igjen med noe hvertfall. 

Anonymkode: 9477c...eb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du minst fem forskjellige innlegg på førstesida her, i tillegg til alle de andre om samme tissemannen. Søk hjelp kvinne, du er jo helt besatt. 

Anonymkode: 7b351...094

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...