Gå til innhold

Er sårbarhet tørn-off?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere menn : Når sterke damer faller for dere , mister dere interessen for henne når hun viser sårbarhet / når hun «faller»? Jeg blir alltid dumpet øyeblikket jeg hengir meg. 

Anonymkode: 41144...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Å vise sårbarhet er en forutsetning for en relasjon. Måten man viser sårbarhet på er komplisert og en person som «buser ut» med for mye, for tidlig, kan nok være litt skremmende.

Anonymkode: f1ee6...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dere menn : Når sterke damer faller for dere , mister dere interessen for henne når hun viser sårbarhet / når hun «faller»? Jeg blir alltid dumpet øyeblikket jeg hengir meg. 

Anonymkode: 41144...e0b

Da har du blitt utnyttet dessverre tenker jeg da....

Jeg ser på meg selv som en sterk og sårbar dame. Jeg er livredd og jeg hengir meg ikke til hvem som helst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dere menn : Når sterke damer faller for dere , mister dere interessen for henne når hun viser sårbarhet / når hun «faller»? Jeg blir alltid dumpet øyeblikket jeg hengir meg. 

Anonymkode: 41144...e0b

Nei sårbarhet er ekte.. og ekte er selve fundamentet for en relasjon. Hvis kvinnen ikke er sårbar er det full turnoff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal sårbarhet er ok, men nevrotiske kvinner er turn off.  Det hjelper ikke at de selv anser seg som «sterke».

Anonymkode: 7874d...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...