Gå til innhold

Større mage med nr 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter nå og ser på bilder fra forrige graviditet. Er nå i uke 12 og er samme størrelse som når jeg var 24-25 uker med nr 1. Skal sies jeg ikke var kjempestor i uke 24 sist, men kjenner jeg er bekymret på hvordan dette skal gå 😅 

Noen andre som har lignende erfaring?

Anonymkode: 0643e...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I andre svangerskap så kom magen mye tidligere, men den ble mye mindre enn i første svangerskap.

Anonymkode: 25783...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Sitter nå og ser på bilder fra forrige graviditet. Er nå i uke 12 og er samme størrelse som når jeg var 24-25 uker med nr 1. Skal sies jeg ikke var kjempestor i uke 24 sist, men kjenner jeg er bekymret på hvordan dette skal gå 😅 

Noen andre som har lignende erfaring?

Anonymkode: 0643e...3af

Nummer en, vekt og mage endret seg først etter uke 25. Var slank, stram og trent før start.

Nummer to, rimelig oppblåst til uke 15. Magen syns likevel mer gjennom svangerskapet enn med første. Gikk opp samme i vekt med begge to.

Nummer tre.. 3 ganger så stor og 3 ganger så høy vekt med den siste enn med nummer to  

Samme kjønn på alle. 

Anonymkode: 334be...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen kom mye tidligere på nr 2 og 3 enn nr 1. Tredje graviditet på 4 år, så det er hardt for kroppen 🤣 vil tro delte magemuskler har "skylden" for tidlig mage med nr 2 og 3.

Anonymkode: f165a...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne skjule magen til jeg var 7 mnd på vei med første. Har sammenlignet bilder - med nr. 2 var magen godt synlig etter 20 uker, og etter 30 uker var den like stor som tre dager før jeg fødte første. Har bare fortsatt å vokse (snart termin her), så den har blitt mye større i dette svangerskapet til tross for 10 kg lavere vektoppgang med nummer to. 

Hadde delte magemuskler og dårlig kjernemusklatur da jeg ble gravid med nummer to, regner med det er mye av grunnen til at magen har blitt så voldsomt mye større. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen kom tidligere med nummer to her, men den ble ikke så mye større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...