Gå til innhold

Hvorfor finner jeg ikke p-punktet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst å gi mannen min prostata orgasme, har prøvd flere ganger, men finner ikke prostata ved å gå inn analt. Vet at den skal kjennes som en valnøtt og at jeg stimulerer opp mot magen, men finner bare ikke den? Har jeg for korte fingre? Er det en annen stilling vi kan bruke? Han har ligget på rygg til nå. Må man trykke hardt for å kjenne den eller ligger den rett over tarmen?

Anonymkode: 80231...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Splitte mine bramseil og shiver me timbers!! :overrasket:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (40 minutter siden):

Splitte mine bramseil og shiver me timbers!! :overrasket:

?

Anonymkode: 80231...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

?

Anonymkode: 80231...b35

Forstår du meg ikke? 

Vel, shit au.. 

Det jeg mente var at som en kjedelig og tydeligvis konservativ mann, så er jeg litt satt ut av dette med butt stuff.. :bobler:

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (36 minutter siden):

Forstår du meg ikke? 

Vel, shit au.. 

Det jeg mente var at som en kjedelig og tydeligvis konservativ mann, så er jeg litt satt ut av dette med butt stuff.. :bobler:

 

Men du følte for å svare????, du kunne latt vær å gå inn der å, overskriften var tydelig

Anonymkode: 80231...b35

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkt med leketøy?

Kan også hjelpe å trykke mot skrukken med den andre hånda samtidig som du stimulerer innvendig. Det løfter prostataen litt frem. 

Anonymkode: dc958...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men du følte for å svare????, du kunne latt vær å gå inn der å, overskriften var tydelig

Anonymkode: 80231...b35

Jeg beklager. Men jeg trodde det var snakk om pol-punktet.  

Geografiinteressert som jeg er... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har så lyst å gi mannen min prostata orgasme, har prøvd flere ganger, men finner ikke prostata ved å gå inn analt. Vet at den skal kjennes som en valnøtt og at jeg stimulerer opp mot magen, men finner bare ikke den? Har jeg for korte fingre? Er det en annen stilling vi kan bruke? Han har ligget på rygg til nå. Må man trykke hardt for å kjenne den eller ligger den rett over tarmen?

Anonymkode: 80231...b35

Det er ikke sånn at alle har seksuell nytelse av å stimulere prostata. Selv syntes jeg det kun er ubehagelig med direkte stimuli og orgasme av det er følgelig umulig.

Jeg kan derimot like indirekte stimuli via perineum.

Anonymkode: 9b1be...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har så lyst å gi mannen min prostata orgasme, har prøvd flere ganger, men finner ikke prostata ved å gå inn analt. Vet at den skal kjennes som en valnøtt og at jeg stimulerer opp mot magen, men finner bare ikke den? Har jeg for korte fingre? Er det en annen stilling vi kan bruke? Han har ligget på rygg til nå. Må man trykke hardt for å kjenne den eller ligger den rett over tarmen?

Anonymkode: 80231...b35

Min kjennes ikke ut som en valnøtt, men er bare et punkt på veggen, som man finner ved å massere litt rundt. Det må en langfinger til, eller en passe dildo. Jeg får heller ikke direkte orgasmer av det, men det hjelper på, og best hvis jeg runker meg selv samtidig. 

Ikke forvent at alle reagerer med fyrverkeri, slik som et par gjengangere her beskriver.

Anonymkode: 75934...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at p punktet ikke kjennes helt likt hos alle menn. 

Anonymkode: 4ea3d...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Har så lyst å gi mannen min prostata orgasme, har prøvd flere ganger, men finner ikke prostata ved å gå inn analt. Vet at den skal kjennes som en valnøtt og at jeg stimulerer opp mot magen, men finner bare ikke den? Har jeg for korte fingre? Er det en annen stilling vi kan bruke? Han har ligget på rygg til nå. Må man trykke hardt for å kjenne den eller ligger den rett over tarmen?

Anonymkode: 80231...b35

NÅ VRT DU HVORDAN VI MENN HAR DET HAHAHA!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymMisbruker skrev (1 time siden):

NÅ VRT DU HVORDAN VI MENN HAR DET HAHAHA!!! 

På hva?

Anonymkode: 80231...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

På hva?

Anonymkode: 80231...b35

Ikke den du svarer, men kanskje han sikter til g-punktet?

 Min erfaring (med både g-punkt og "p-punkt") har vært at begge deler må "vekkes opp" og kan vokse merkbart med stigende tenning og en tids stimulering. Hvis mannen ikke har tidligere erfaring med prostatastimuli (men er positiv til å motta) kan det godt være at en del tilvenning må til for å oppleve det som bare godt og i det hele tatt som noe seksuelt. Det kan kreve litt tålmodighet, så er ikke noe man finner ut av på første forsøk, nødvendigvis. Ikke alle menn er like mottagelige for stimuli der, og selv blant de som nyter "massasjen" er det ikke alle som tross iherdige forsøk klarer å oppleve at det alene gir dem orgasme. Eller de opplever det ikke hver gang. Menn er ulike.

 Litt tilsvarende slik det kan være med kvinnens g-punkt, hvor mange nyter stimuli der aller best ved samtidig stimuli av klitoris, og ellers ikke kan få rene g-punktorgasmer. 

 Det er rett og slett litt prøving og feiling som må til.

 Når det gjelder å treffe/finne, kan han ligge på siden og så trekke kneet på det øverste beinet langt opp, det er ofte en god stilling for å lettere komme til. Som ehm, gjerne foretrekkes av leger når de skal undersøke prostata.

Anonymkode: 4f107...845

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (På 30.4.2024 den 8.16):

Jeg beklager. Men jeg trodde det var snakk om pol-punktet.  

Geografiinteressert som jeg er... 

Det er da lett å finne polpunktene,  det er bare å gå mot syd eller nord så langt du kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri funnet P punktet mitt jeg heller. 

Bare følelse av å må på do å bæsje når noe er i analen.  Penetrerende analsex på meg som mann er bare skikkelig turnoff.
 

Dårlig homofilt materiale. Liker ikke suging heller annet enn forspill. 

Anonymkode: 27354...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/30/2024 at 1:27 AM, AnonymBruker said:

Har så lyst å gi mannen min prostata orgasme, har prøvd flere ganger, men finner ikke prostata ved å gå inn analt. Vet at den skal kjennes som en valnøtt og at jeg stimulerer opp mot magen, men finner bare ikke den? Har jeg for korte fingre? Er det en annen stilling vi kan bruke? Han har ligget på rygg til nå. Må man trykke hardt for å kjenne den eller ligger den rett over tarmen?

Anonymkode: 80231...b35

Det ligger kun noen cm inn fra åpningen, så om du ikke har veldig veldig korte fingre, når du langt nok inn. Faren er kanskje at du går for langt inn snarere enn for kort. Man masserer jo prostata indirekte via perineum, altså utenpå kroppen. Da kan ikke punktet ligge for langt inn, ellers ville man aldri merket noe.

Videre er det viktig at mannen er kåt og "godt på vei" før prostata kan kjennes noe særlig og gi særlig nytelse. Det er litt som klitoris sånn sett (men om man er for tidlig ute gjør det neppe vondt ... det gjør bare ingenting). Han må nok også "trenes" opp litt før han selv klarer å identifisere punktet selv. Det er neppe et punkt han har vært mye borti siden dere er på "letestadiet" enda.

Mitt tips er å ta det rolig og fortsett. Det er godt mulig dere må prøve en del ganger før det blir noe suksess. Det kan også være at det kan oppleves som behagelig, men kun de færreste har det som en OMG ORGASME-knapp. Det kan være lurt for begge å ha realistiske forventninger.
Men fortsett leken og utforskningen.

For noen blir det veldig godt, for andre er det ikke sikkert det blir noe ut av. Selv opplever jeg stimulering bak mest som "curiously interesting", Om jeg er veldig godt på vei kan jeg klare å tippe meg selv over med stimulering bak, men det er ikke noe automatisk orgasme-knapp. Kun en gang har jeg opplevd et slags sjokk av lykke og nytelse og da var det lengre ut enn forventet ... har dog ikke klart å finne igjen punktet. Letingen forsetter her også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mener du ditt eget g-punkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Anonym. skrev (13 timer siden):

Mener du ditt eget g-punkt?

Kanskje lese HI en gang til?

Anonymkode: 75934...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du vil prøve å gi din mann en slik opplevelse (om han også vil?) Mitt råd er at dere finner en stilling hvor han slappet av, feks liggende på maven med en pute under navlen/nederste delen av maven, slik at kukken kan peke nedover. Bruk laang tid med forsiktig massasje av analåpningen hans og bruk mye glidekrem. Hold på med denne «tirringen» til hullet begynner og  åpne seg (på samme måte som vagina gjør, og det kan ta lang tid). Først da er er han klar for massasje innvendig og med trykk ned mot maven. Bruk lang tid på dette også, og husk tilfør glidekrem jevnlig. Forhåpentlig vil han gi respons og noe vil gi større nytelse. På dette punktet kan du nå gi et større trykk. Prøv å veksle mellom stort trykk og massasje med stort trykk. Vær klar over at det kan være krevende/tungt å bruke fingrene, så ha klart et leketøy som kan gi et fast trykk og evt trykk med vibrasjon. Bruk både mye tid og mye glid. Prøv dere frem, da ingen er like. Lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...