AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #21 Skrevet 30. april 2024 On 4/30/2024 at 12:52 AM, AnonymBruker said: Og er det fort unnagjort bare for å komme eller holder du gjerne på en stund? Skriv gjerne alder også, for å se forskjeller 😉 Anonymkode: c1661...0cb Mann 37. Kommer ann på. Blir jeg *ivrig* så tar det en 10 min maks. Men det er mer haatverksrunking og får gjerne ikke det helt store ut av det. Rekorden er 3 timer. Elsker følelsen ved og bygge ting opp for så og sende en stor ladning I fleshlighten. Som en kuriositet kan jeg nevne at Fleshlight er det beste som er funnet opp siden hjulet. Anonymkode: 1e880...1ef
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #22 Skrevet 1. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Mann 37. Kommer ann på. Blir jeg *ivrig* så tar det en 10 min maks. Men det er mer haatverksrunking og får gjerne ikke det helt store ut av det. Rekorden er 3 timer. Elsker følelsen ved og bygge ting opp for så og sende en stor ladning I fleshlighten. Som en kuriositet kan jeg nevne at Fleshlight er det beste som er funnet opp siden hjulet. Anonymkode: 1e880...1ef Hvordan er det å vaske en fleshlight? Etter du har kommet i den? Er det mye jobb, er det verdt det? Anonymkode: cc5ad...292
Hans Tore Lem Skrevet 1. mai 2024 #23 Skrevet 1. mai 2024 Som regel daglig i ukedagene. I helgene får jeg som regel hjelp av en av mine faste elskerinner.
Påkrevd Skrevet 1. mai 2024 #24 Skrevet 1. mai 2024 I perioder med regelmessig sex, så og si aldri, med mindre vi er borte fra hverandre over noen dager. Ellers blir det vel sånn ca. en gang om dagen, så fremt det er tid. Gidder ikke dra den fram bare for å trykke ut en rask sprut, vil helst bygge det opp litt, så det hender det går 2-3 dager i mellom også. Det har egentlig holdt seg ganske likt helt siden jeg oppdaget onani og sex. Mann, 40-årene.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #25 Skrevet 1. mai 2024 Daglig. Med med parsex blir det mindre. Er mer tilfredsstilt da. Men sjelden sex, bare mye kosing. Men lysten varierer. Kan gå flere dager uten, men noen ganger er lysten 2-3x daglig, selv om man er snart 50. Blir kåt i perioder man trener. I de periodene rykker det i penis om man ser ett bilde av en vakker kvinne. Pulserer som en orgasme sammentrekning. Litt sykt.. Anonymkode: d7f72...904
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå