AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #21 Del Skrevet 22. mai 2024 Da jeg gifta meg, så var det fordi jeg ville være gift. På grunn av kontrakten. Så vi gifta oss, spiste middag med forloverne, og dro hjem. Jeg har aldri ønsket meg bryllup. Anonymkode: c837f...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #22 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 11.49): Alltid ville gifte meg. Nå, med 3kids og bonuskids er jeg livredd for giftemål. Søke staten om å få bli sammen, og søke om å få gå fra hverandre. Nei, de greiene passer ikke i 2024. Velstand er å eie egen bolig og verdier og ikke dele alle opparbeidede verdier på 2 sånn 2-3 ganger i livet. Det er en felle. Ekte felle. Anonymkode: 94178...b91 Man er jo ikke nøtt til å gifte seg, og jeg gjorde det en gang og kommer aldri til å gjøre det igjen Anonymkode: 62555...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. mai 2024 #23 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 19.46): Hvis man er i et stabilt forhold med noen man er glad i, er det oftere at kvinner ønsker å gifte seg enn mannen? Er det vanlig st menn ønsker å gifte seg mer fordi de vet det er forventet av de av dama? Og drømmer menn om å gifte seg en dag om de ikke har partner? Vet at det ikke er et svart/hvitt svar, at ikke alle menn er like, spørsmålene er nok mer til hva som virker mest vanlig. Min kjæreste er amerikansk og han har fridd, men vet også at der borte er det å gifte seg mer vanlig og forventet enn i Norge. Anonymkode: de69a...0d2 Er vel en grunn for at man har begreper som 'Bridezilla' tenker jeg da 😂😂😂😂...Har ikke hørt om noe tilsvarende i forhold til mannfolk 🤔. Så da virker det som om det er noe damer er mest opptatt av....Mye ståhei rundt bryllup synes jeg... Kunne ikke falt meg inn å svi av så mye penger bare på en dag.... Heldigvis er det mange måter å gjøre det på. Synes det går mye prestisje i det. Bør jo heller være mer fokus på å feire kjærligheten sammen med familie og venner 🪷💕. For ikke å snakke om himla dyre prinsessekjoler 🫣🫣🫣. De blir jo som regel bare brukt en gang og ikke no mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 22. mai 2024 #24 Del Skrevet 22. mai 2024 Jeg tror egentlig ikke det har noe med kjønn og gjøre, jeg tror både menn og kvinner har blitt hjernevasket til og tro at man må gifte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå