Gå til innhold

Jobbforslag fra NAV


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er arbeidssøker og har ved et par tilfeller blitt kontaktet av NAV hvor de skriver at de hjelper en arbeidsgiver med å finne folk til en bestemt stilling, og at de tror den kan passe for meg. Stillingen det er snakk om er da ikke lagt ut under offentlige jobbannonser. Er det noen som har vært i denne situasjonen og kan si litt om prosessen? Er det mye konkurranse om disse jobbene, eller velger NAV ut bare et fåtall kandidater de mener kan passe? 

Anonymkode: 4e066...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nav sender så vidt jeg vet en liste med (mange) aktuelle kandidater til leder/bedrift. Bedrift velger ut den mest aktuelle. Det er da administrative ansettelser (korttid, kan ikke overstige 1 år), men ofte gode virksomheter. Staten benytter det av og til/ved akutt behov. 

Anonymkode: 2938a...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nav sender så vidt jeg vet en liste med (mange) aktuelle kandidater til leder/bedrift. Bedrift velger ut den mest aktuelle. Det er da administrative ansettelser (korttid, kan ikke overstige 1 år), men ofte gode virksomheter. Staten benytter det av og til/ved akutt behov. 

Anonymkode: 2938a...ce6

Takk for svar. Jobben jeg har blitt kontaktet om er ikke administrativ, det er innenfor produksjon. Det står at det er fast ansettelse på heltid. 

Anonymkode: 4e066...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Takk for svar. Jobben jeg har blitt kontaktet om er ikke administrativ, det er innenfor produksjon. Det står at det er fast ansettelse på heltid. 

Anonymkode: 4e066...bed

Aha, glemte å nevne at det over gjelder offentlig sektor (pga kvalifikasjonsprinsippet). Jeg tipper sjansene innen privat sektor er en del bedre. 

Anonymkode: 2938a...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...