Gå til innhold

Sex med utlending


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har hatt sex med en utlending før? Var det bedre?

Anonymkode: 37f74...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Ganske mange ganger. Andre ting enn nasjonalitet som spiller inn. Selve fysisk følelse er lik vil jeg si. 

Koker ned til hvordan relasjonen er, uansett nasjonalitet.

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En svenske og en spanjol. Ingen av dem var noen høydare.

Anonymkode: 4d317...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har det ja. Veldig god sex. Har du hatt da t 

Anonymkode: 14521...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlendinger kan være ganske forskjellige tror jeg. Jeg var heldig den ene gangen. Men nå har jeg vært like heldig her i Norge jeg da.

Anonymkode: 9150d...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i utlandet og har hatt flere utlendinger enn nordmenn. Noen var gode, noen ikke.

Anonymkode: f7720...7e7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min er utenlandsk, så ja. Han er den beste elskeren jeg har hatt.

Anonymkode: 86249...0a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tysker og amerikaner. Han siste giftet jeg meg med 

Anonymkode: 4faba...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min er utlending og han er den beste jeg har hatt sex med.

Anonymkode: 14521...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med flere nasjonaliteter, beste er nok franske, spanske, greske og italienske. Til daglig har jeg meg med min kone så de andre har jeg sex med når jeg er på jobbreise. 

M50

Anonymkode: 4c422...191

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asiatiske damer er hærlige å ha sex med. Men endel av de katolske kan være ganske uerfarne og pripne

Anonymkode: 4b926...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hatt sex med "utlendinger".

Jeg liker godt asiatisk, både utseendemessig og "væremåte", men nasjonalitet betyr ingen ting i forhold til seksuell kjemi.

 

Det er noe med dagens vestlige kvinner som gjør mange litt mindre tiltrekkende, men om det først ender med sex har ikke nasjonalitet mye å si, annet enn at f.eks. asiatiske kvinner gjerne er litt mer petite f.eks. Personlig preferanse.

Anonymkode: e6b2d...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du insinuerer her er at om du har hatt sex med én nordmann så vet du hvordan det er å ha sex med nordmenn generelt? Og hvis man har hatt sex med én (eller flere) utlending, så vet man hvordan det er å ha sex med utlendinger generelt? Og da uavhengig av etnisitet? 

Jeg har hatt sex med rundt 15 nordmenn, 1 italiener, 2 svensker, 1 russer, 1 fra Kongo og 1 chilener. Den beste sexen har jeg hatt med 2 av de norske. Han fra Chile var også brukbar partner. Den ene svensken var ok den andre fristet ikke til gjentakelse. Han fra Kongo var mest opptatt av sin «bbc» selv om den var mindre enn mange av de andre jeg har hatt sex med. Altså ingen høydare for min del. Likevel kan ikke jeg, basert på dette, si noe om hvordan det er å ha sex med utlendinger?  
 

De er da like individuelle som nordmenn de… dette blir for dumt. 

Anonymkode: 24038...d26

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Asiatiske damer er hærlige å ha sex med. Men endel av de katolske kan være ganske uerfarne og pripne

Anonymkode: 4b926...835

Du bør ha hatt sex med en del katolske kvinner for å kunne påstå at «en del av dem kan være ganske uerfarne og pripne». Og hvor mange asiatiske kvinner har du hatt sex med som kan påstå at asiatiske kvinner generelt «er herlige å ha sex med»?

Anonymkode: 24038...d26

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du bør ha hatt sex med en del katolske kvinner for å kunne påstå at «en del av dem kan være ganske uerfarne og pripne». Og hvor mange asiatiske kvinner har du hatt sex med som kan påstå at asiatiske kvinner generelt «er herlige å ha sex med»?

Anonymkode: 24038...d26

Ganske mange ja, har ikke tall på det. Katolikker skal ikke ha sex før ekteskapet og de skal heller ikke skilles eller få barn utenfor ekteskapet. Det bringer stor skam på familien i Asia. Derfor er mange av de uerfarne og pripne. 

Anonymkode: 4b926...835

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flere. Verste erfaringen var person fra Storbritannia, beste fra asia (vest).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skal jeg si, faren til min datter er fransk, med aner fra Haiti. Jeg levde livet. Mine 20 år. Samtidig har vi kontakt med alle i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en svensk.pakistansk jente på 20 da jeg var 30. nydelig sex, men det hadde vel med gnisten mellom oss å gjøre.

Anonymkode: 23993...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med en fra Persia og en marokkansk mann. Var overrasket over hvor mye mer øm og kjærlig de var i senga. Virkelig opptatt av min nytelse på måter norske menn ikke har vært. Kunne være rå også, men svært oppmerksomme på hvordan jeg hadde det, og at jeg nøt. 

Ble gift med han fra Marokko, og med bedre kjennskap til kulturen forstår jeg hvorfor de er bedre på slikt enn norske menn. Det seksuelle omtales på helt andre måter enn i Norge, så selv uerfarne gutter får god forståelse for at sex skal begge nyte, og at man feiler som elsker dersom man ikke tilfredsstiller kvinnen. Ja man feiler som mann om man ikke tilfredsstiller kvinnen. De vokser ikke opp med å høre om rekelukt, "ta henne hardt" og slike negative ting, men "kvinnens honning", "kvinnens blomst", at man skal følge kvinnens rytme,  med mer. 

Anonymkode: 301be...683

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye. Hatt en greie med en polsk og en spansk dame. Hun fra Polen var et skikkelig villdyr i senga, men hun fra Spania hadde jeg nesten glemt

Anonymkode: c1152...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...