Gå til innhold

Lage hull i hundebur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettopp et ferplast hundebur til bilen. Da heg nettopp fikk tesla, og måtte ha et bur som gikk inni den bilen, da det andre var for stort. Skal egentlig finne et bedre bur, men ferplast bur var det beste jeg fant så fort og til ikke flere tusen. Men det jeg lurer på, om noen har noen ideer eller tips her inne.

I eller på buret er det avlange hull eller hva jeg skal kalle det (se bildet). Men det er ikke slike hull på baksiden av buret, og det har jeg lyst å lage til selv. Fordi jeg synts det er litt greit å kunne se hunden mens jeg kjøre. Men hva er best måte å lage slike avlange hull på? Kan lage vanlige runde hull også selvfølgelig. Men hadde vært litt fint og fått til å lagt like hull som er på resten av buret. 

Noen som har noen forslag?😊

Screenshot_20240429_170317_Chrome.jpg

Anonymkode: e4d04...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke trygt i kollisjon som det er og det er hvertfall ikke trygt etter du borrer i det. 

Anonymkode: bd439...fce

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke lage hull da dette vil svekke buret og da du må også da passe på at kantene ikke kan skade hunden. Men det finnes vel sikrere hundebur til Tesla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss det finnes nok masse bur som passer og skal du kjøre med hund i bilen må du ut med 3000 pluss 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (8 minutter siden):

Jeg ville ikke lage hull da dette vil svekke buret og da du må også da passe på at kantene ikke kan skade hunden. Men det finnes vel sikrere hundebur til Tesla?

Jeg vet. Skal kjøpe variocage. Men de koster veldig mye og har ikke råd til det akkurat nå. Måtte bare ha en løsning i mellomtiden, da jeg alltid har med hunden. Og ville heller finne et bur enn å ha han i bilsele i setet i en helt ny bil med skinnseter. Så ja, jeg skal kjøpe skikkelig bur neste måned.

Anonymkode: e4d04...1b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha eventuelt et slikt bur men ikke lag hull. Du trenger ikke se hunden 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Test

Endret av Fantorangen-Oslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke lagt noe hull i det nei, da blir det fort ødelagt. Du kan ikke snu det på noen måte om det er viktig å se hunden? Eller ha det i framsetet? 

Anonymkode: aed91...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...