AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Del Skrevet 29. april Jeg har ikke reist på noe tur siden før Covid-19 brøt ut. I sommer har jeg tenkt meg en tur til Oslo med fly. Det jeg lurer da på er om det fortsatt er påbudt å bruke/gå med munnbind på fly og andre transport? (tog, trikk, buss o.l) Anonymkode: bf8cb...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Del Skrevet 29. april Nei, det er ikke påbudt lenger. Anonymkode: 6ee50...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nei, det er ikke påbudt lenger. Anonymkode: 6ee50...cb5 Ok 👍🏻 Anonymkode: bf8cb...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Del Skrevet 29. april men det kan jo fremdeles være en veldig god ide med munnbind altså. avhengig av hvor man ønsker å reise, så kan det vel fremdeles finnes flust av Covid-19 tilfeller rundt om i verden. Anonymkode: 43c52...848 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Del Skrevet 29. april Det kommer an på flyselskapet du reiser med. Noen har fortsatt krav om munnbind. Ellers er det lite av det i norge. Men skulle du ta en avstikker og reise utenlands, så er munnbindkrav fortsatt vanlig mange steder. Er selv i utlandet og fikk senest i går ikke ta taxi fordi jeg ikke hadde munnbind. Anonymkode: 64e76...6cc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Del Skrevet 29. april Nei det er virkelig lenge siden det var "påbudt". Anonymkode: a78e3...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 30. april #7 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det kommer an på flyselskapet du reiser med. Noen har fortsatt krav om munnbind. Ellers er det lite av det i norge. Men skulle du ta en avstikker og reise utenlands, så er munnbindkrav fortsatt vanlig mange steder. Er selv i utlandet og fikk senest i går ikke ta taxi fordi jeg ikke hadde munnbind. Anonymkode: 64e76...6cc Hvilke land er det som krever munnbind? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #8 Del Skrevet 30. april Har du ikke lest nyheter på to år heller? 😅 Nei, heldigvis ikke påbudt med munnbind lenger. Og man har vel langt på vei anerkjent at det ikke var mye nytte med munnbind for å unngå smitte. Anonymkode: 3815d...778 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå