Gå til innhold

Trenger inspirasjon til sexting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Damen liker å sende sexy meldinger for å kåte meg opp. Jeg elsker å motta dem men det føles flaut å melde tilbake.

Hva slags meldinger tenner dere?

Jeg bruker å få bilder og beskrivelser om hva hun vil gjøre med meg. Med andre ord har jeg lyst å bli bedre på sexting :))

Anonymkode: 28863...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvinne, elsker å sexte med kjæresten, men vil gjerne utvide repertoaret 😃 har du eksempel på hva hun skriver til deg?

Når jeg sender til min kjære så svarer han som regel med tekst og bilde litt om hverandre. Skriver at jeg er deilig, at han knapt klarer å vente til vi er naken sammen, skriver hva han vil gjøre med meg, slikke meg, knulle meg, ta meg bakfra på badet inntil vasken, sex i bilen, at han nyter meg, skriver en liten historie om at han sitter under kontorpulten min mellom beina mine, slikker og fingrer meg til jeg kommer.. sender bilder av stillinger til hverandre.... han blir selvfølgelig knallhard når vi holder på slik og han sender gjerne noen bilder av dette, enten med klær eller sniker seg på do og knipser noen frekke bilder 🤩

Anonymkode: 62d88...a07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Ja det var gode forslag fra din side.

Hun pleier å sende frekke bilder.Hun er flink til å bygge opp spenningen.. 

Hun forklarer hvor mye hun har lyst å suge meg, hvor jeg skal få lov å komme osv.

For min del er det litt mer krevende å svare å komme på like gode svar. Samtidig vil jeg ikke slutte å motta slike meldinger ;)

Lurer på om det kan være pirrende å nevne noe fantasier uten at det nødvendigvis blir til virkelighet.

Anonymkode: 28863...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...