AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #21 Del Skrevet 1. mai 2024 Capazitet skrev (På 29.4.2024 den 20.23): Ja eg kan ikkje skjønna at It Cosmetics produkta skal vera utvikla for rosacea, det er ein vits Fint å se at vi er flere som er enige! Hadde sååå store forventninger til It Cosmetics og ble så skuffet! Anonymkode: 2a7f7...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #22 Del Skrevet 1. mai 2024 Bruker denne fra kicks. Der kan du få vareprøve også, og teste den ut noen dager hjemme for å se men anbefaler deg å snakke med lege, finnes jo produkter som kan hjelpe! Får selv skinoren på resept, den hjelper men tar noe tid. Men vet det finnes sterkere og svakere salver også Anonymkode: c661f...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #23 Del Skrevet 1. mai 2024 Garner CC cream Anonymkode: a4406...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 2. mai 2024 #24 Del Skrevet 2. mai 2024 Tåler du forresten solfaktor? Jeg har ennå ikke funnet en solkrem med kjemisk filter som jeg tåler, og mange foundations inneholder solbeskyttelse. Om du er på leting etter noe som er minst mulig triggende på sensitiv hud er det lurt å passe på at den ikke har solbeskyttelse i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 4. august 2024 #25 Del Skrevet 4. august 2024 Bare minerals i mineralpudder . Prøvde ut mabeline fine var ingen suksess. Vanskelig å finne farge når en ikke får gå i butikk. selges Cia clearing bb krem i fysisk butikk.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #26 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (På 1.5.2024 den 20.41): Bruker denne fra kicks. Der kan du få vareprøve også, og teste den ut noen dager hjemme for å se men anbefaler deg å snakke med lege, finnes jo produkter som kan hjelpe! Får selv skinoren på resept, den hjelper men tar noe tid. Men vet det finnes sterkere og svakere salver også Anonymkode: c661f...763 Denne ble kakene på meg. Anonymkode: cbf7b...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #27 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Denne ble kakene på meg. Anonymkode: cbf7b...3dc Kakete Anonymkode: cbf7b...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #28 Del Skrevet 7. august 2024 Ikke for å kuppe tråden her, men jeg lurer også på dette. Har rød hud i ansiktet, men den er ikke tørr eller sensitiv. Når jeg bruker foundation o.l. ender det ofte med at den blir "kakete", som personen over meg skriver, altså at den blir ujevn fordi huden min er så oljete. Ofte kan foundation rett og slett renne av panna fordi huden der er så blank. Huden er mest rød i t-sonen. Vet ikke om det er rosacea, men symptomene passer (rød hud og rødming), selv om jeg altså har en fet hudtype. Anonymkode: 9b06e...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #29 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 22.44): Ikke for å kuppe tråden her, men jeg lurer også på dette. Har rød hud i ansiktet, men den er ikke tørr eller sensitiv. Når jeg bruker foundation o.l. ender det ofte med at den blir "kakete", som personen over meg skriver, altså at den blir ujevn fordi huden min er så oljete. Ofte kan foundation rett og slett renne av panna fordi huden der er så blank. Huden er mest rød i t-sonen. Vet ikke om det er rosacea, men symptomene passer (rød hud og rødming), selv om jeg altså har en fet hudtype. Anonymkode: 9b06e...dce Snakk med en lege hvis du har hatt det lenge. Du er ikke så i tvil viss det er Rosacea. Blir rød av enkelte hudpleieprod. Kan flasse få kviser, svie… Reagerer på varme, sterk mat osv… Anonymkode: cbf7b...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
talia Skrevet 16. august 2024 #30 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg har rosacea og bruker foundationen fra Frid. Veldig fornøyd med den! https://fridcosmetics.no/produkt/fr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #31 Del Skrevet 16. august 2024 On 8/7/2024 at 10:44 PM, AnonymBruker said: Ikke for å kuppe tråden her, men jeg lurer også på dette. Har rød hud i ansiktet, men den er ikke tørr eller sensitiv. Når jeg bruker foundation o.l. ender det ofte med at den blir "kakete", som personen over meg skriver, altså at den blir ujevn fordi huden min er så oljete. Ofte kan foundation rett og slett renne av panna fordi huden der er så blank. Huden er mest rød i t-sonen. Vet ikke om det er rosacea, men symptomene passer (rød hud og rødming), selv om jeg altså har en fet hudtype. Anonymkode: 9b06e...dce Jeg har mild rosacea, er veldig fet i t-sonen, men tørr rundt f.eks. nesevingene. Fikk mye whiteheads, som blusset opp om jeg brukte noe som tettet porene, en sjelden gang ble jeg skikkelig varm og rød. Tålte f.eks. ikke noe av kremer, alt måtte være gel. Hadde aldri helt ren hud, enda jeg er langt over 40. Fikk resept på Soolantra fra legen og det var en game changer, men som sagt er jeg lett rammet. Jeg bruker den i perioder, kan gå et par uker uten. Den foundationen jeg bruker er fra no7, men den har spf50 så er ikke ideell for de som ikke tåler det. Anonymkode: a7635...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå