Gå til innhold

Hvor er det blitt av Liva Ingebritsen?


Turid truseløs

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Følger henne på snap men har ikke fått henne opp på sikkert over en uke

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje litt som skjer på kamerset når Gjert blir siktet... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (21 minutter siden):

Tenker det samme. Hvis Snap hadde vært prioriteten nå, hadde hun hatt en skrue løs https://www.vg.no/sport/friidrett/i/0Vj1Q0/kilder-til-vg-gjert-ingebrigtsen-tiltalt-av-politiet

Så akkurat dette på VG nå, det gir mening at de trenger ro og prioriterer familien i en sånn situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Mens hun andre inngifte, Elisabeth snapper i vei... 

hun har jo ikke lagt ut noe idag da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også Liva og reagerte på at det har vært helt stille derfra så lenge. Har savnet å følge henne.

Men når vi leser om saken til Gjert nå, så gir det veldig mening. Hun har tatt pause fra snap før også i forbindelse med denne saken, og det synes jeg er veldig bra! 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også Liva og har tenkt på det samme. Hun har vært borte i veldig mange dager nå. Siden jeg ikke alltid rekker å få med meg alt hun legger ut, tenkte jeg at hun kanskje hadde varslet at hun ble borte noen dager uten at jeg har sett det. Så vidt jeg husker har hun ofte sagt fra hvis hun har vært på oppdrag som ikke har vært forenelig med deling i sosiale medier. Dette var det første jeg tenkte på da det ble stille. 

Det er selvsagt tøffe tider for hele familien nå. Og det er jo ting som absolutt ikke er naturlig å dele med hele verden. Siden hun "forsvant" for ganske mange dager siden har ikke jeg forbundet det med den pågående saken.

Rart med det: jeg blir nesten bekymret for en person jeg ikke kjenner i det hele tatt.  

Endret av Ullvott
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at Henrik har kommet hjem, en måned før tiden også. Kan godt vær de ønsker å bare være en familie og trenger fred og ro. Kan aldri tro dette er en god situasjon for noen å stå i. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffekanne skrev (På 29.4.2024 den 14.44):

hun har jo ikke lagt ut noe idag da

Holdt ikke mange timene...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liva har jo et nært forhold til den i familien som mest sannsynlig har vært utsatt for det Gjert er anklaget for, vil være naturlig å tenke at hun verner om familien akkurat nå og at prioriteringen er et annet sted enn SoMe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor ønsker dere egentlig å følge henne uansett? Hun har vel null og niks for gjøre seg selv berømt, bortsett fra å gifte seg med en idrettsutøver da.  

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...