Gå til innhold

Onanere bak ryggen på partner?

Fremhevede innlegg

Gjest Maltuza
Skrevet

Det er ofte snakk om onani i parforhold her inne. Derfor kunne det vært interessant å høre om noen av dere noengang har ligget i samme seng som partneren, du hører at han sover, du er kåt, og derfor tar en stille onanistund under dyna for deg selv?

Jeg har gjort det mange ganger...men må kontrollere pusten, å bite meg i leppa for ikke å stønne høyt... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er når hun TROR jeg sover ! Det er digg når jeg våkner av onanilyder på siden av meg i sengen, men later som jeg fortsatt sover. Det er deilig å nyte lyden av at hun har det digg med seg selv, høre de velkjente saftige lydene fra fingre som glir inn og ut, kjenne at det rister litt i sengen i det hun når høyden og fremdeles håpe at hun tror jeg sover. Det er strevsomt å kontrollere pusten for å ikke avsløre at jeg er våken.

Kanskje hun er klar over at jeg er våken, men ikke tror at jeg vet at hun vet det.

Det hender at jeg sniker meg til noen drag på staken når jeg tror at hun sover, men på en måte så håper jeg at hun er våken, at hun i mørket på en eller annen måte kan se hva jeg gjør, uten at hun vet at jeg vet hun er våken.

Det er usikkerheten på om den adre er våken som er det som gjør dette så sinnsykt pirrende.

Skrevet

Ja, det hender jeg gjør det. Men som oftest vekker jeg han, å lurer på om han vil være med.. ;)

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg brukte å gjøre det ofte når x'n sovna...var kåt, men hadde ikke lyst på sex med han (jada, jeg burde vel ha innsett at det forholdet ikke var liv laga lenge før det ble slutt menmen...), nå bruker jeg stort sett å vekke opp kjæresten for å finne ut om han vil være med ;)

Skrevet
nå bruker jeg stort sett å vekke opp kjæresten for å finne ut om han vil være med ;)

Det er vel ikke særlig pent å vekke noen som har sovna, og som kanskje skal tidlig opp dagen etter? :overrasket:

Gjest -eline-
Skrevet
Det er vel ikke særlig pent å vekke noen som har sovna, og som kanskje skal tidlig opp dagen etter? :overrasket:

Og hva om han ikke vil være med, da?

Veeel...har enda ikke fått et nei når jeg har vekket han, og det er ikke akkurat som om jeg vekker han på en kjip måte heller ;) Jeg sa at jeg "stort sett" vekker han, vet jeg at han er veldig sliten så klarer jeg meg på egen hånd, men da skjer det at han "klager" på at jeg ikke vekka han når han får vite om det...

Skrevet

Hvor stor er sjansen for å få et nei??

I think its very bitte liten :ler:

Skrevet

Å herregud.. Kriiiiise..

Skrevet

Jeg gjør det ganske ofte, men også for å vekke typen hvis jeg har bestemt meg for at jeg har lyst på ham. Noen ganger lister jeg meg forsiktig bort til hans side av sengen, sørger fpr å være god å deilig våt, prøver å plassere musa så nær ansiktet hans som jeg kan mens jeg onanerer. Det går som regel ikke mange sekunder før han våkner. He, he, garantert suksess og jeg får meg som regel en skikkelig omgang med tunga hans.

Skrevet

kjæresten min onanere aldri. da vi ble kjent vekket hun meg ofte på natta og ville ha sex, men etter litt over en måned så har det aldri skjedd igjen...:(

Skrevet
Jeg gjør det ganske ofte, men også for å vekke typen hvis jeg har bestemt meg for at jeg har lyst på ham. Noen ganger lister jeg meg forsiktig bort til hans side av sengen, sørger fpr å være god å deilig våt, prøver å plassere musa så nær ansiktet hans som jeg kan mens jeg onanerer. Det går som regel ikke mange sekunder før han våkner. He, he, garantert suksess og jeg får meg som regel en skikkelig omgang med tunga hans.

:hoho::sove:

Gjest georgios
Skrevet

Å lese det du skriver, se bilder i hodet av selve scenen, kan ta pusten fra en stakkars mann....

:wow:

Skrevet

Uffda, så trist å høre at det finnes folk som heller onanerer ennå ha sex med kjæresten når han faktisk ligger rett ved siden av.

Og at en mann kan bli kåt av det og heller da runke litt selv enn å kaste seg over henne. Hvorfor er alle disse folkene sammen når de ikke vil ha sex med hverandre.

For meg ville det selvsagt være helt utenkelig å onanere i senga ved kjæresten når forholdet er bra, da har man heller sex. Med eksen som jeg ikke lenger tente på hendte det nok at jeg koste meg selv, ville jo ikke ha ham. Er et tegn på litt mangel på tenning på partner, synd det der. Men kanskje det er mangel begge veier da siden en ikke kan regne med at han blir med om han vekkes.

Han mannen som beskrev våte lyder når hun fingret seg, han fantaserte tror jeg, ikke mange jenter gjør sånt vel, det er jo klitten vi koser med.

Skrevet

Han mannen som beskrev våte lyder når hun fingret seg, han fantaserte tror jeg, ikke mange jenter gjør sånt vel, det er jo klitten vi koser med.

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Uffda, så trist å høre at det finnes folk som heller onanerer ennå ha sex med kjæresten når han faktisk ligger rett ved siden av.

Og at en mann kan bli kåt av det og heller da runke litt selv enn å kaste seg over henne. Hvorfor er alle disse folkene sammen når de ikke vil ha sex med hverandre.

Trøste & bære!

Du har noen kapitler av livets skole igjen da!

Selv om man lever i et harmonisk og bra forhold på alle mulige måter er det ikke gitt at alt går i takt hele tiden. Hender rett som det er at våre seksuelle behov er ulike. Det kan skyldes mye rart det men vi onanerer noen ganger allikevel.

Kjæresten min gjør det innimellom, også i senga. Noen ganger merker jeg det ikke men det hender hun forteller meg om det etterpå (f.eks. dagen etter). Ikke så rent sjelden blir vi kåte av det og har sex så raskt anledningen byr seg. Andre ganger våkner jeg av lyder og bevegelser eller at hun rett og slett vekker meg og da deltar jeg enten ved å fullføre det hun har begynt på eller at vi har sex som begge har utbytte av. Mye av det samme gjelder for meg. Hender at jeg runker selv om hun ligger ved siden av. Noen ganger våkner hun og hvis hun er for trøtt til hive seg med legger hun seg inntil meg, stryker meg på brystet og kjæler med ballene mine mens hun hvisker at hun synes jeg er deilig når jeg er kåt og oppfordrer meg til å komme - da gjør jeg gjerne det i løpet av sekunder :klappe:

Skrevet

Her lages det mange våte lyder :) Jeg koser ikke bare med klitten. Du vet ikke hva alle gjør når de koser seg under dyna :fy_fy:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Her lages det mange våte lyder :) Jeg koser ikke bare med klitten. Du vet ikke hva alle gjør når de koser seg under dyna  :fy_fy:

Signerer på den! :klappe:

Skrevet
Det er ofte snakk om onani i parforhold her inne. Derfor kunne det vært interessant å høre om noen av dere noengang har ligget i samme seng som partneren, du hører at han sover, du er kåt, og derfor tar en stille onanistund under dyna for deg selv?

Jeg har gjort det mange ganger...men må kontrollere pusten, å bite meg i leppa for ikke å stønne høyt...  ;)

Det har tent meg ekstremt mye når jeg har våknet og hørt lydene hennes, og skjønt hun har lekt med seg selv :)

Gjest L@dy in red (ikke innlogget)
Skrevet

:overrasket::ler: Skjønner meg ikke helt på folk når de ikke kan onanere selv om den andre parten er våken.

Ser ikke noe "galt" i det. Det hadde ikke gjort meg noen ting og mener selv at man bør være åpen mot hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...