Gå til innhold

Kjole med bar rygg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en kjole med bar rygg, føler at puppene henger for langt ned uten bh. Dere andre som har kjøpt kjole med bar rygg, hva har dere tenkt ang bh? Har surfet nettet rundt etter som kan brukes med alternative stropper, men finner ikke noe. Tape tror jeg ikke vil fungere pga store bryster. 

Anonymkode: d7916...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke prøvd men om jeg måtte hatt ville jeg tenkt kyllingfilet-BH med lim/tape i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp ny kjole uten bar rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky.me skrev (3 timer siden):

Kjøp ny kjole uten bar rygg.

NEI  !!

Bar rygg er råsexy 

Anonymkode: 76912...10f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor lavt ryggen går, jeg har et par BHer hvor stroppen er veldig lav, men den går jo over korsryggen på en måte. Så hjelper ikke om hele ryggen er bar.

Jeg siklet på en kjole med bar rygg en gang og googlet meg frem til at det finnes bodyer/shapewear/korsett som er mer eller mindre helt uten rygg. MEEEN jeg endte aldri opp med å kjøpe noe da, så jeg har dessverre ikke en anbefaling. Men ville kanskje gått for noe sånt selv, bare å google no back eller backless bra/underwear/shapewear etc. Du finner alt fra dyre ting fra brudesalonger til billig crap fra Kina som garantert ikke passer.

image.png.c52e81545e5e17bd531c0cd45a0ebcb9.pngimage.png.fda0be54fd42bb8a3520a8261e4f73f2.png

Anonymkode: d3b99...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

NEI  !!

Bar rygg er råsexy 

Anonymkode: 76912...10f

Hvis du har en fin og veltrent rygg ja, kromrygget  og med valker i livet er ikke fullt så sexy.

Anonymkode: 6567c...0bb

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 22.04):

Jeg har kjøpt en kjole med bar rygg, føler at puppene henger for langt ned uten bh. Dere andre som har kjøpt kjole med bar rygg, hva har dere tenkt ang bh? Har surfet nettet rundt etter som kan brukes med alternative stropper, men finner ikke noe. Tape tror jeg ikke vil fungere pga store bryster. 

Anonymkode: d7916...001

Du har jo flere bh-løsninger som er tilpasset bar rygg. Om de hjelper deg må du nesten teste ut - folk er ulike. Men dersom du har  smerter forbundet med at puppene ikke har god nok støtte så kan muligens Hollywood/dandere være til inspirasjon:

En rygg som ser bar ut trenger ikke å være det. Du kan altså kjøpe undertøy i riktig «hudtone» og under ha på så bærende bh som du lyster. (Og om du tenker at helt riktig hudfarge ikke finnes i butikken: nei. Du må nok ta deg bryet å farge tøyet i presis din hudtone. Som sagt er dette et triks dansere bruker.)

Anonymkode: 885b2...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med å gå uten BH (har ikke såå store pupper), men kjøpte også brassybra. Tror de går opp til G-cup.

Anonymkode: 7091b...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...