Gå til innhold

Møte som tydeligvis gikk feil (?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skriver her fordi jeg ble litt overrasket over en situasjon som oppstod for litt siden. Jeg avtalte å møte en person for første gang, sammen med barna våre (de er 2 år).

Vi møttes på et barnevennlig sted og begge ble naturlig nok opptatt med sine barn. Tanken var å spise noe sammen senere, men hun sa da at hun måtte være hjemme og motta en matlevering (det kom plutselig opp).

Jeg får en følelse av at hun ikke likte meg, selv om jeg ikke kan forstå hvordan hun kunne mislike meg når vi knapt snakket sammenhengende i to minutter. Har tenkt litt på dette i ettertid.

At man ikke har kjemi er en ærlig sak, men siden vi ikke fikk snakket sammen lurer jeg på om det hadde sammenheng med andre ting? Jeg og barnet er ikke ustelt og relativt hyggelige tror jeg. Har møtt flere andre og fått gode venner, så jeg er litt satt ut for å være ærlig.

Prøver å finne ut/tenke på om det er forhold ved meg selv som jeg ikke har oppfattet.🙈

 

Anonymkode: 10765...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo være hun bare ikke så poenget i å prøve noe mer, når dere likevel kun ble opptatt av å passe på/underholde egne barn?

Det ville jeg tenkt, at det hele ble mer stress for henne enn at det var noe utbytte av det og uten sjans til å egentlig bli kjent.

 

Anonymkode: 168c1...be2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You can't win them all, er det noe som heter. Trekk på skuldrene og gå videre. Det klaffet bare ikke denne gangen, men neste gang går det kanskje bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette en førstegangsdate og at dere valgte å ta med barna i den sammenheng ? 
I såfall så kan jeg forstå at dette gikk skeis… 

Hun oppdaget sikkert underveis at det var en dårlig idé og at det ble helt feil å prøve å bli kjent mens barna var rundt dere begge.  
Det ble kleint kan jeg tenke meg , og det hadde vært mye mere fornuftig å treffes bare dere to i første omgang  

Anonymkode: 1a9f2...aa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje hun bare måtte skikkelig på do, og fant på en unnskyldning?

Folk kan ha mange ulike grunner til at de plutselig må gå. Det trenger ikke å ha noe med deg å gjøre.

 

Anonymkode: 8d7d2...1f4

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 20.44):

Hei

Jeg skriver her fordi jeg ble litt overrasket over en situasjon som oppstod for litt siden. Jeg avtalte å møte en person for første gang, sammen med barna våre (de er 2 år).

Vi møttes på et barnevennlig sted og begge ble naturlig nok opptatt med sine barn. Tanken var å spise noe sammen senere, men hun sa da at hun måtte være hjemme og motta en matlevering (det kom plutselig opp).

Jeg får en følelse av at hun ikke likte meg, selv om jeg ikke kan forstå hvordan hun kunne mislike meg når vi knapt snakket sammenhengende i to minutter. Har tenkt litt på dette i ettertid.

At man ikke har kjemi er en ærlig sak, men siden vi ikke fikk snakket sammen lurer jeg på om det hadde sammenheng med andre ting? Jeg og barnet er ikke ustelt og relativt hyggelige tror jeg. Har møtt flere andre og fått gode venner, så jeg er litt satt ut for å være ærlig.

Prøver å finne ut/tenke på om det er forhold ved meg selv som jeg ikke har oppfattet.🙈

 

Anonymkode: 10765...bf2

Forstårdet som dette var en potensiell venninne, ikke date? Likevel kan hun ha følt at kjemien var helt feil. Jeg har møtt flere som noe tilsvarende har skjedd med. Har gode venner også, men jeg er nok ikke sånn som alle liker…

Anonymkode: 6b0af...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...