Gå til innhold

Leveringstid på Getinspired, erfaringer?


Anonym-bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har bestilt derfra og vet om det er lang leveringstid? 

Skal på ferie på fredag neste uke, har sett på en kjole jeg gjerne skulle hatt. Men er det for kort tid? Bor på østlandet det hvis det har noe å si. Eller er det håp å få det før den tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har god erfaring med getinspired, som regel fått ting innen en uke. Bor i Bergen. Tror du skal ha gode sjanser for å få kjolen før fredag om du bestiller i dag. 

Anonymkode: 13fec...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte et par joggesko mandag denne uken, de ble levert på dørmatten onsdag - gikk mye fortere enn jeg forventet. Bor i Bergen. 

Anonymkode: 2ba71...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De leverer veldig raskt. Har blitt overrasket flere ganger over hvor fort pakken har kommet. Jeg ville bestilt, og valgt levering til pakkeautomat hvis du har en i nærheten. 
Forrige gang fikk jeg pakken dagen etter bestilling, bor på Østlandet. 

Anonymkode: 88939...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis alt fra 1 til 4 virkedager har de brukt her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gode erfaringer med Get Inspired og leveringstid :) De sender alltid pakken kjapt, men deretter er det jo opp til leveringsselskapet så om noe skjærer seg vil jeg tro det er der.

Om du skal ha sjans for å få den innen fredag så ville jeg bestilt NÅ slik at den går med posten i dag! Jeg hadde tatt sjansen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er superraske. Veldig fornøyd med den nettsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte nylig derfra, de sendte pakken samme dag. Fikk pakken på dag 3 👏 altså 2 virkedager. Og jeg bor på vestlandet, aner ikke hvor de sender fra😅 men pleier vanligvis å gå 4-7 virkedager andre steder.

Anonymkode: 10338...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet derfra nå i april, Det tok 6 døgn fra jeg bestilte og til den kom i pakkeboks. Av dette brukte de 2 dager fra jeg la inn bestillingen og til pakka ble sendt. Deretter ble pakka forsinket under sending "på grunn av eksterne faktorer utenfor vår kontroll", som det sto i appen til Posten. Uten forsinkelsen ville det kanskje tatt et par dager mindre. Dette er på Østlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt på morgenen og fått i pakkeboks dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...