Gå til innhold

Hvilke andre dating apper enn Tinder anbefales?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke andre dating apper enn Tinder anbefales? Del gjerne din erfaring med de appene som du har prøvd her 😊

Jeg er en kvinne på 30 år som egentlig har ett ønske om å møte noen i det virkelige liv i stedet for på nettet, men siden jeg foreløpig ikke har lykkes med det så må jeg nok laste ned noen dating apper for å finne noen der. Jeg har ett ønske om ett seriøst forhold og finne “mannen i mitt liv” som jeg etter hvert kan flytte sammen med, gifte meg med og få barn sammen med. Jeg bor i en større by med litt over 50 000 innbyggere, det er kanskje relevant? 

Jeg har forsøkt Tinder for noen år tilbake men jeg følte at det var litt overfladisk samtidig som veldig mange der kun var ute etter sex fikk jeg inntrykk av eller ikke var klare for noe seriøst.

Jeg har jo hørt om Bumble og Hinge og litt andre forskjellige. Men hvilke apper vil dere anbefale og gjerne inkluder hvorfor? Jeg regner med det nok er mindre folk som bruker de andre appene enn de er på Tinder, men der er vel håp for å finne noen på f.eks Bumble eller Hinge eller andre apper også?

Anonymkode: 4cd51...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke anbefale nettdating. Møt noen i det virkelige liv hvor du får et totalinntrykk av personen med kroppsspråk og det hele. Unngå chatting og emojier og misforståelser. Meld deg på noen aktiviteter du liker, bli en del av bybildet, bygg et større nettverk, by på deg selv.

Anonymkode: b27b4...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs litt hva du er ute etter. På Bumble og Tinder sveiper man "skjult" og kan sånn sett "beskytte seg" mot uønskede matches, mens på Hinge og FB Dating får den andre beskjed når du liker et bilde eller profilen, og du kan også sende meldinger (på en måte) uten match.

Anonymkode: e38be...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min på Bumble, og vi har kjøpt hus, gifter oss straks og planlegger baby innen to år 🐝 Jeg likte Bumble MYE bedre enn Tinder, datet et par karer på Bumble før jeg plutselig matchet med han som skulle vise seg å være mitt livs kjærlighet. Det var alle bra karer, også er det digg å ikke bli nedlesset av meldinger i inboksen, man swiper, matcher også kan man skrive til én og én (gutta får ikke lov å sende første melding, det må damene gjøre). Fint for oss som ikke orker date eller chatte med flere på én gang 😅

Mannen og jeg chatta nesten ikke på forhånd, sa bare hei, spurte hva som skjedde, også lurte han på om vi skulle ta en øl. Bygde ikke opp forhåpninger, eller skapte et bilde i hodet av en person som ikke eksisterte. Så dét er vel mitt aller beste tips: drit i chattingen, møt irl så fort som mulig, så ser man om kjemien stemmer eller ikke med én gang. Lykke til ❤️🐝

Anonymkode: 89b47...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...