Gå til innhold

Alenemor trenger gode råd


Anonym232

Anbefalte innlegg

Jeg er mamma til en gutt på 4 år. Vi har stortsett vært alene siden barnet ble født, far har vært inn og ut hele veien. 

Fra august 23 begynte far å ha sønnen vår 1 uke i måneden fast, noe jeg er veldig glad for. MEN nå vil ikke barnet være hos meg lengre, han spør alltid når han kan dra til far, forteller hvor mye han gleder seg til å dra, skriker når han må være hos meg, spørr hvorfor han ikke kan dra osv.. 

Veldig glad for at barnet har det bra hos far, men jeg blir utrulig lei meg over at han ikke vil være sammen med meg. Jeg skjønner at barnet er redd for at far skal bli borte igjen (det er jeg også), prøver å trøste meg med at det er derfor han vil dra, fordi han vet at jeg alltid er her, men det hjelper ikke. 
 

Har dere noen råd?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok en ganske normal reaksjon. 
 

Men er det meningen at far skal ha barnet mer etter hvert? 3 uker mellom samvær er jo lenge, kanskje det hadde vært bedre for han å være der oftere? 

Anonymkode: 3f672...1a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er nok en ganske normal reaksjon. 
 

Men er det meningen at far skal ha barnet mer etter hvert? 3 uker mellom samvær er jo lenge, kanskje det hadde vært bedre for han å være der oftere? 

Anonymkode: 3f672...1a1

Det er ikke planlagt noe om mer samvær hos far enda dessverre .. 

Hadde helt klart være mye bedre, men far vil ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...