AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #1 Del Skrevet 28. april 2024 Jeg er så SYKT blond på sånne ting. Satt ovnen på "normal rengjøring" og den pep nå etter 1,5 time. Men pyrolysen holder fortsatt på ser det ut til? Merket er AEG. Går ikke an å skru av låsen heller 😮 Kan jeg nappe ut kontakten? Er ingen helpdesk jeg kan ringe heller.. OG jeg brant fingrene da jeg prøvde å trykke på displayet. Helt fortvilet her nå! Står jo ingenting om dette i manualen. Hva gjør jeg??? Anonymkode: 66b4f...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #2 Del Skrevet 28. april 2024 Min pyrolyseovn piper når den er ferdig, men er fortsatt låste stund etter til temperaturen er gått ned. Så vent en halvtime og se om du får åpnet den da? Anonymkode: 931ba...8d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #3 Del Skrevet 28. april 2024 Min ovn er låst leeeenge etter pyrolyse, den må kjøles ned og da går vifta, det høres altså ut som at ovnen er i gang men det er bare nedkjølinga. Den låser seg opp av seg selv når den er ferdig. Den skal ikke kunne åpnes før den er kald nok av sikkerhetsmessige årsaker. Anonymkode: 8416e...a01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #4 Del Skrevet 28. april 2024 Den må kjøles ned, ja. Har det ordnet seg, TS? Anonymkode: 553a5...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå