AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #1 Del Skrevet 28. april 2024 Trenger en gang i ny og ne en symaskin. Ikke noe avanserte greier, men gjerne en med utstyr som man feks kan tre et buksebein inn på. Ellers skal det ikke gjøres avanserte ting på den. Noen som har en enkel symaskin de er fornøyd med? Anonymkode: cc904...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #2 Del Skrevet 28. april 2024 Jeg har en enkel Janome maskin. Den er nå 26/27 år gammel og virker like bra enda. Har hatt perioder der jeg har sydd masse og perioder der jeg ikke har brukt symaskinen på lang tid. Nå vet jeg ikke hvilken prisklasse du tenker på, men når du først skal kjøpe symaskin så er det greit å gå for et kjent merke, samt kjøpe en maskin du kan få utført service på. En annen ting som er greit å huske på er at maskinen ikke er altfor lett, for da kommer den til å "hoppe" rundt på bordet mens du syr. Legger ved en link på en maskin som er tilsvarende den jeg har https://www.symaskiner.no/janome/ej1800/janome-easy-jeans-1800-sterk-mekansik-symaskin?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIu6Sku6rlhQMVEwuiAx0xUQ-wEAQYASABEgKOvPD_BwE Anonymkode: c1bc7...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #3 Del Skrevet 30. april 2024 Gå til en symaskinforhandler og prøv de forskjellige maskinene! Styr unna de billige fra obs osv., ja, de er gjerne fra kjente merker men de er laget billige for å selges billige og er deretter også... Anonymkode: f96a8...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 4. juli 2024 #4 Del Skrevet 4. juli 2024 Janome EasyJeans, som det ble tipset om lenger opp, er et kjempebra valg! Den har mekanisk motor, så den tåler en støyt og kan sy i flere lag av tjukke stoffer, noe jeg regner med at du kan komme til å trenge når du skal sy (opp) buksebein. Den har ikke noe ekstrautstyr til buksebein, men du kan ta av en liten del på den som gjør at du kan tre både buksebein og ermer inn på den og sy rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå