Gå til innhold

Blødning under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

har nå møtt en mann som er særdeles velutstyrt i buksa. Dette er faktisk den største penisen jeg har vært borti, og har sexen vår er utrolig god. Første gangen vi lå sammen blødde jeg en god del, var blod i senga, på han og meg. Når jeg gikk på do rant det faktisk en del mørkerødt blod ut, og jeg skvatt til. Men, så tenkte jeg at det er lenge siden sist, og lot det være med det. Denne gangen var det ikke like intenst med blod, men nok likevel. Så skal det sies at jeg skal ha mensen om 3 dager, så… 1. jeg ikke er vandt til størrelsen og 2. jeg har tynne slimhinner nå. Gir mening for min del. Men, jeg er litt redd for at jeg ikke blir kvitt dette «problemet»… han tar hensyn og kjører ikke inn hele anakondaen kronisk under sex, men skjer jo i blant. Jeg får ikke vondt, det blir bare veldig intenst. 

er det noen som har lignende erfaring med velutstyrte menn, med tips? Eller bør jeg tenke mer i retning et legebesøk? 

Anonymkode: 18ddc...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei,

har nå møtt en mann som er særdeles velutstyrt i buksa. Dette er faktisk den største penisen jeg har vært borti, og har sexen vår er utrolig god. Første gangen vi lå sammen blødde jeg en god del, var blod i senga, på han og meg. Når jeg gikk på do rant det faktisk en del mørkerødt blod ut, og jeg skvatt til. Men, så tenkte jeg at det er lenge siden sist, og lot det være med det. Denne gangen var det ikke like intenst med blod, men nok likevel. Så skal det sies at jeg skal ha mensen om 3 dager, så… 1. jeg ikke er vandt til størrelsen og 2. jeg har tynne slimhinner nå. Gir mening for min del. Men, jeg er litt redd for at jeg ikke blir kvitt dette «problemet»… han tar hensyn og kjører ikke inn hele anakondaen kronisk under sex, men skjer jo i blant. Jeg får ikke vondt, det blir bare veldig intenst. 

er det noen som har lignende erfaring med velutstyrte menn, med tips? Eller bør jeg tenke mer i retning et legebesøk? 

Anonymkode: 18ddc...274

Spørs hvor stort.😟 Over 19 cm er altfor mye. Takler ikke jeg. Jeg er trang og. Jeg har ingen andre råd en glidemiddel.

Anonymkode: 7ffe9...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Spørs hvor stort.😟 Over 19 cm er altfor mye. Takler ikke jeg. Jeg er trang og. Jeg har ingen andre råd en glidemiddel.

Anonymkode: 7ffe9...04e

Du vet at lengden ikke går på hvor trang man er. Eller snakker du 19cm omkrets? For hvis sistnevnte, er det på størrelse med en ølboks og noe de fleste trenger glidemiddel for å få inn 🙄

Tenk at damer har falt for den "lengde=størrelse" greia 😂

Anonymkode: 464cf...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en elsker som er veldig velutstyrt, han er egentlig for lang for meg og må derfor være ganske kontrollert under samleie. Jeg har imidlertid aldri blødd. Hvis det er en stund siden du har vært på GU ville jeg ha tatt en sjekk. Mørkerødt og mye blod høres ikke helt bra ut..

Anonymkode: 3b68f...41d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge eksene mine har vært svært velutstyrte, han ene hadde ganske tjukk penis men jeg har aldri blødd. Det var alltid en kamp å få den inn selv om jeg var søkkvåt og "utvidet" fordi jeg var kåt, men jeg tilpasset meg jo underveis. 

Jeg hadde tatt meg en legetur da det ikke er en kjent sak at kvinner blør fordi mannen er for stor. Så heftig er det ikke med stor pikk at vi blir pult til blods. Kan det være at du har en rift? Har du fingret deg selv eller har han fingret deg slik at det kan ha oppstått et kutt? Det kan være en årsak heller enn at penisen hans er for stor. Eventuelt har mensen kommet for tidlig. Har mer tro på det siste. Vent til mensen er ferdig og se om du blør da også, gjør du det så er det lege next. 

Anonymkode: 3a660...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til legen. Plutselig har du en kreftsvulst som blør. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lenge siden du tok celleprøve? 
Har du nylig hatt sex med andre enn ham? 
Har du spiral? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (8 timer siden):

Er det lenge siden du tok celleprøve? 
Har du nylig hatt sex med andre enn ham? 
Har du spiral? 
 

Ett år siden sist celleprøve.

Jeg hadde en fast sexpartner før han her, veldig sikker på at han ikke har gitt meg noe, men en test skader vel ikke..

bruker p-ring. Kanskje den har skrapa opp litt? Tviler egentlig på det, men.. tok den ut før  samleie på mårran (han overnatta), og blødde likevel. Akkurat som når jeg hadde ringen i. 
 

ts

Anonymkode: 18ddc...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Begge eksene mine har vært svært velutstyrte, han ene hadde ganske tjukk penis men jeg har aldri blødd. Det var alltid en kamp å få den inn selv om jeg var søkkvåt og "utvidet" fordi jeg var kåt, men jeg tilpasset meg jo underveis. 

Jeg hadde tatt meg en legetur da det ikke er en kjent sak at kvinner blør fordi mannen er for stor. Så heftig er det ikke med stor pikk at vi blir pult til blods. Kan det være at du har en rift? Har du fingret deg selv eller har han fingret deg slik at det kan ha oppstått et kutt? Det kan være en årsak heller enn at penisen hans er for stor. Eventuelt har mensen kommet for tidlig. Har mer tro på det siste. Vent til mensen er ferdig og se om du blør da også, gjør du det så er det lege next. 

Anonymkode: 3a660...33a

Han fingret meg ikke til blods, nei. Ganske sikker på det… jeg blødde sånn her med min x en periode pga vinkel på livmorhalsen. Den var visst veldig fremoverlent…

slutta å blø igår kveld, noen timer etter at samleie var ferdig. Mensen kommer nok om en dag eller to. Men ja, skal se om jeg blør igjen under sex,  etter mensen. Blør jeg igjen da drar jeg til legen. Takk:)

 

ts

Anonymkode: 18ddc...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ett år siden sist celleprøve.

Jeg hadde en fast sexpartner før han her, veldig sikker på at han ikke har gitt meg noe, men en test skader vel ikke..

bruker p-ring. Kanskje den har skrapa opp litt? Tviler egentlig på det, men.. tok den ut før  samleie på mårran (han overnatta), og blødde likevel. Akkurat som når jeg hadde ringen i. 
 

ts

Anonymkode: 18ddc...274

Blødde du med forrige partner også? 
P-ring kan kanskje ha skrapt opp. Noen har også lettblødelig livmorhals, jeg har det selv. Ville bestilt time hos en gynekolog om jeg var deg. Det kan også vært lurt å ta ny celleprøve og test av kjønnssykdommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (4 timer siden):

Blødde du med forrige partner også? 
P-ring kan kanskje ha skrapt opp. Noen har også lettblødelig livmorhals, jeg har det selv. Ville bestilt time hos en gynekolog om jeg var deg. Det kan også vært lurt å ta ny celleprøve og test av kjønnssykdommer. 

Med forrige partner blødde jeg ikke, og han var ganske stor han også. Han før der igjen var også ganske velutstyrt… forstår liksom ikke hvorfor jeg skal blø såpass nå. Blødde kanskje litt i starten, men langt ifra sånn som nå. Trodde jeg var ferdig med å blø faktisk, etter han jeg lå med nå. Men nei, har lettere blødning, men usikker på om det er mensen. Har egentlig ganske kraftig menstrasjon de første dagene..

for 10 år siden blødde jeg noe enormt under samleie med daværende kjæreste. Hele senga ble rødmalt flere ganger. Var sånn i en uke eller to, så måtte bruke håndkle… men plutselig forsvant det. Så dro jeg til gynekolog og hu sa det var pga vinkel på livmora mi… skal sjekke meg når mensen er over.. aldri hørt om lettblødelig livmorhals, men kan det henge sammen med hormonbalansen avhengig syklus, tro? 
 

ts

Anonymkode: 18ddc...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...