Gå til innhold

Angst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med angst. Men skjelver ekstremt i hendene for tiden og øm med litt smerter. Kjenner jeg har nedsatt kraft i armene fra midten av armene og ned hendene. Vært sånn i to dager nå. Startet først med smerter på den ene armen den ene dagen også har det «spredd seg». er dette også angst symptomer? 

Anonymkode: 58ab5...d01

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si, det kan være angst. Prøv å distrahere deg litt med noe og se om smerten slipper litt da. Nummenhet og muskelsmerter kan være tegn på angst, det kan vel kjennes litt ut som nedsatt kraft? Har du faktisk nedsatt kraft eller bare føles det slik ut? Klarer du å åpne en brusflaske? Har du smerter i nakken? Det er greit å ringe legekontoret i morgen og forklare hvordan du har det. Kanskje blir du bedt om å se det litt an i noen dager og ta kontakt igjen hvis det ikke går over eller blir verre.

Anonymkode: a3b97...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nummenhet i fingertuppene på begge hender når jeg fikk angst. Skjønte ikke hva det kunne være , men koblet det opp mot angsten når den kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sliter veldig med angst. Men skjelver ekstremt i hendene for tiden og øm med litt smerter. Kjenner jeg har nedsatt kraft i armene fra midten av armene og ned hendene. Vært sånn i to dager nå. Startet først med smerter på den ene armen den ene dagen også har det «spredd seg». er dette også angst symptomer? 

Anonymkode: 58ab5...d01

Her er jeg helt sikker på at du mangler B vitaminer , D3 og magnesium.  Har du noe av dette hjemme , helst magnesium, så bør du ta det .
Bestil time hos legen og be om sjekk på vitaminer og mineraler. Du er nok lav på en del ting og mangel vil gi slike symptomer fordi kroppen ikke kan fungere uten vitaminer og mineraler.

Anonymkode: 11c7b...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...