AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #41 Skrevet 30. april 2024 Hvis du ikke viser interesse, ikke deler noe om deg selv og viser at du bryr om meg og mine tanker er det 10 andre som er å klare til å gjøre det og møte meg med oppmerksomhet og omsorg. Og det får de tilbake og. Fordi hva formidler du til daten når du ikke kommuniserer? Jeg vil jo bruke min tid med de som viser NOE entusiasme over å møte nettopp meg! Så det er MANGE jeg har gått videre fra, og en god del har kontaktet meg i etterkant eller sagt de skulle ønske de var mer på. Men det er alltid nei fra meg. Jeg er ikke en å trekke fram når man kjeder seg, de kan date folk som har samme tilnærming som dem selv. = Dårlig strategi du har! Akkurat nå holder jeg å gå videre fra en ganske kul fyr etter 1 treff og mange dager chatting, date var hyggelig. Men a) han sendte meg ikke melding om jeg kom hjem fint eller ønsket meg god helg, B) jeg sendte meld. dagen etter og takket for fin date og aktivitet, han sa at han hadde det hyggelig og og var glad for at jeg hadde det. Og that’s it, ingen invitasjon på ny date. Så jeg antar at han ikke er interessert eller treffer mange, og nå velger jeg en av de andre invitasjoner til å treffes. Jeg holder ikke på med flere = selvsagt går jeg ut med han jeg ikke trenger å lure på! Så du har rett og slett behandlet damene ganske kjipt. Ikke date når du ikke kan møte dem på en god måte Anonymkode: fa26b...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #42 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 1.48): Tror nok at jenter trenger teksting og smalltalk mer enn menn. Tror heller ikke kvinner trenger lange noveller hver gang, men en tekst med jeg savner deg, jeg gleder meg til neste gang vi møtes osv så er man på god vei🤭vi kvinner trenger egentlig bare inniativ fra mannen, så skriver vi noveller til menn. Har sluttet å svare endel menn når di aldri gjør annet enn å svare på melding, i dag foregår mye av dating på telefon, så vil du ikke være med på den leken så kanskje finne alternativt til online dating Anonymkode: 93923...7a2 Ja, det er det ideelle. Finne en person i det virkelige liv, og ikke online. Men det er ikke så lett i 2024. Evt. finne en dame som er dårlig på teksting selv, som kun skriver kort og ikke forventer lange, romantiske meldinger. Finnes det? Anonymkode: 76a41...0d5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #43 Skrevet 1. mai 2024 Jeg har avsluttet flere pga de er dårlige å holde kommunikasjonen i gang. Jeg har likt de face to face. Men det hjelper meg lite, når det ellers er «dødt» Anonymkode: 2944a...3c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå