Gå til innhold

Sex og skam


forrvirret mann

Anbefalte innlegg

La inn et tema for en time siden som egentlig var unødvendig,  men dette er relevant for flere. Det kom en film i 2022 som het "Good luck to you , Leo Grande " om en enke litt opp i åra som leier seg en ung mann for selskap og etterhvert sex. Dette med skam og komplekser er bare å legge vekk. Sex er deilig og naturlig og alle kan ha det på sine premisser om man tør å si i fra og velger en partner som er ute etter nytelse og ikke erobring. Har fått fortalt så mye rart fra kvinners opplevelser at det er av og til flaut å være mann. Har også opplevd kvinner som ikke er stabile. Uansett alle kvinner kan ta en tur ut i Oslo og få med seg en mann for sex, ikke så lett for menn og mange men gjør åndsvake ting bare for å få et ligg. Det som forbauser meg er at så mange kvinner ikke avslører avvikere før det er for seint. For det er mange menn som ikke provider tryggheten som skal til for å kose seg, men de er der bare å finne dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

forrvirret mann skrev (2 timer siden):

La inn et tema for en time siden som egentlig var unødvendig,  men dette er relevant for flere. Det kom en film i 2022 som het "Good luck to you , Leo Grande " om en enke litt opp i åra som leier seg en ung mann for selskap og etterhvert sex. Dette med skam og komplekser er bare å legge vekk. Sex er deilig og naturlig og alle kan ha det på sine premisser om man tør å si i fra og velger en partner som er ute etter nytelse og ikke erobring. Har fått fortalt så mye rart fra kvinners opplevelser at det er av og til flaut å være mann. Har også opplevd kvinner som ikke er stabile. Uansett alle kvinner kan ta en tur ut i Oslo og få med seg en mann for sex, ikke så lett for menn og mange men gjør åndsvake ting bare for å få et ligg. Det som forbauser meg er at så mange kvinner ikke avslører avvikere før det er for seint. For det er mange menn som ikke provider tryggheten som skal til for å kose seg, men de er der bare å finne dem

Det finnes en tilsvarende film med en kvinne i hovedrollen. Filmen "Dangerous Beauty" handler om en kvinne som må utdanne seg til å bli kurtisane, for å forsørge familien sin. Hun blir ekspert på menns nytelse, og tilbyr menn det de evt ikke får i ekteskapet sitt. Handlingen er satt til Venezia. Filmen gir mange perspektiver på sex som elskov og nytelse selv om den er kjøpt og betalt. Jeg synes det er veldig interessant med hvordan man tenkte før kontra nå, og i forhold til kultur. Og i denne filmen er det mannfolka som blir betatt av henne, og faller som fluer kan du si. Til tross for hets fra andre kvinner siden hun ligger med deres menn så oppfatter jeg henne som en kvinne med et hjerte av gull. Er bare at hun har hjerte for disse mennene, og ikke kvinnene, for det ser ut som hun nyter det selv også. Vinn - Vinn. 

Endret av Irak
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammen av sex er aller størst for dem, som ikke har fått opplevd ting.

Jeg tenker selvfølgelig.. Hva er skam? er ikke skam pålagt av andre mennensker? Jo, det er faktisk det.. Det er skam i samfunnet f.eks ved aldersforskjell.. Haha😅..det er kun av misunnelse og sjalusi, av det paret som har sex.. Jeg skal vedde begge ballene på dette er sant..

Jeg synes faktisk det er uforskammende å ikke ha sex med hu dama du nevner her.. Så har noen prakket på meg at jeg skulle føle skam, så skulle de sannelig fått hørt hva jeg mener.. Da driter jeg i alle unntatt dama det gjelder🥰

Men selvfølgelig er det noen som kjenner på presset av skam.. Derfor drar kvinner på hemmelige sexreiser til Afrika, og menn drar til Asia. Da trenger de ikke å føle på skam, og fremdeles smile bredt i bingosalen.

Sladder, misunnelse og sjalusi.. det er det mest av i norge, det er bare fåtallet som unner andre sex💙

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...