Gå til innhold

Ville du blitt bitter?


Gjest Konser

Anbefalte innlegg

Gjest Konser

Når jeg flyttet inn her, så begynte naboen å svinge med dører hardt. Og så kaster han snus rundt områder hvor du setter opp blomster, for eksempel, eller på bussholdeplassen, for å markere kanskje. Han visste bikkja hans "spiser" katter også, så han sendte den inn i leiligheta, lekte uskyldig, katta døde noen dager etterpå av stresset. Han har lært seg å vise følelser og tanker på kroppspråket, så han terroriser hver gang han ser deg, han timer også når du går ut av døra og når du kommer igjen, så han kan "snakke litt".

Han vasker ikke leiligheta, stinker i hele gangen, hasj-røyking også, som unger må puste inn i gangen. Bruk av amfetamin, tvilsomme folk som kommer. Maser om jesus hele tiden, og frelse, selv om han er ond selv. Ville aldri fått seg dame, men plager andre, litt homofil også, har sex med en venn av seg, tror jeg, som sitter der hele tiden, han har sagt litt detaljer.

Han kjøpte fisker, men fikk skrudd på varmen på akvariumet ved et "uhell", så de kokte sa han, vennen hans satt og trodde han var gud fordi han var over dyrene. Jeg malte ute her i regnet i fem timer og satte opp lykter, for at vi skulle få det koslig, men siden han er ondsinnet, så nytter det ikke over tid, må ta ned alt.

Han har klare øyeblikk også hvor han tenker at tro på gud er bare tull, men går tilbake igjen like etterpå fordi han liker det, bare mas om ingenting. Når jeg klapper hunden, så har den lopper som biter på armene, den sover i senga hans. Bare idag så fikk han hele boligkomplekset til å føle seg som Irak, at de skal ta over, ved kroppspråket igjen. Ja, han har jo ikke utseendet til å få seg dame uansett, så hva er vitsen, ingen tenner eller hår.

Når jeg først flyttet inn, så terroriserte han med rare tanker hele tiden, så jeg ble rar i hodet, måtte konsentrere meg for å ikke bli rar. Jeg melder fra til psykatrisk og politiet hver gang han går over streken, men de svarer ikke engang, klagd til husverten noen ganger også, men vanskelig å få han kastet ut. Ville du blitt bitter over hvor uheldig du kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du anmeldt han for dyremishandling og drap? Han sliter med et eller annet alvorlig, men kan være dopet også. 

Løsningen jeg ser et at du flytter, og det helst imorgen. Liker ikke tanken på at du er der i natt heller. 

Han dreper, ha det i bakhodet. For seriemorderen starter med dyr, men han trenger ikke være så ille. Men ille er det uansett. 

Har ei katte frøken, hater tanken på psyko dyremordere. Ikke at det ikke er dumt om jeg ikke har hatt katt eller at han kokte akvariefiskene levende wtf. 

Løp. Men ikke gi han mistanke siden han er farlig. 

Anonymkode: 71f65...21e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konser
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du anmeldt han for dyremishandling og drap? Han sliter med et eller annet alvorlig, men kan være dopet også. 

Løsningen jeg ser et at du flytter, og det helst imorgen. Liker ikke tanken på at du er der i natt heller. 

Han dreper, ha det i bakhodet. For seriemorderen starter med dyr, men han trenger ikke være så ille. Men ille er det uansett. 

Har ei katte frøken, hater tanken på psyko dyremordere. Ikke at det ikke er dumt om jeg ikke har hatt katt eller at han kokte akvariefiskene levende wtf. 

Løp. Men ikke gi han mistanke siden han er farlig. 

Anonymkode: 71f65...21e

 

Godt poeng det med dyr, har sett på TV at de gjerne starter der ja, serie-mordere. Er ikke så lett å flytte, har en katt, ellers kunne jeg bare ha stukket av. Kanskje han er farlig ja, har ikke tenkt over det. Meldte fra igjen nå til husverten via e-post, han skulle sjekke opp saken sa han. Jeg er fysisk sterkere da og smartere, så er ikke redd han sånn sett, er bare så lei psykisk terrorisering. Takk for omtanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konser skrev (10 minutter siden):

 

Godt poeng det med dyr, har sett på TV at de gjerne starter der ja, serie-mordere. Er ikke så lett å flytte, har en katt, ellers kunne jeg bare ha stukket av. Kanskje han er farlig ja, har ikke tenkt over det. Meldte fra igjen nå til husverten via e-post, han skulle sjekke opp saken sa han. Jeg er fysisk sterkere da og smartere, så er ikke redd han sånn sett, er bare så lei psykisk terrorisering. Takk for omtanken :)

Du og katten din kan ikke bo i psykisk terrorisering, av en dyre morder. Har du ikke noen du kan være hos I noen dager? Som du har lov til å ha med katt. Foreldre? Hadde jeg visst at vennen min bodde i noe så grusomt har jeg tatt dem in. Om det så var en tarantella istede for katt, og jeg virkelig hater edderkopper.

Det er jo mange her, husverten, politiet og psykiatrisk som ikke gjør jobbene sine. Veldig utrygt. 

Anonymkode: 71f65...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konser
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du og katten din kan ikke bo i psykisk terrorisering, av en dyre morder. Har du ikke noen du kan være hos I noen dager? Som du har lov til å ha med katt. Foreldre? Hadde jeg visst at vennen min bodde i noe så grusomt har jeg tatt dem in. Om det så var en tarantella istede for katt, og jeg virkelig hater edderkopper.

Det er jo mange her, husverten, politiet og psykiatrisk som ikke gjør jobbene sine. Veldig utrygt. 

Anonymkode: 71f65...21e

 

Vet ikke, alle har vonde armer, så får ikke hjulpet meg med møbler. Jeg var en gang på rådhuset her og spurte etter å få leilighet, men kunne ikke hjelpe, så hva er vitsen. Alle er handlingslammet også, får ikke svart på meldinger engang når jeg sier ifra. Bra du ser hvordan verden egentlig da. Hva heter katten din? Ja, edderkopper er litt ekle hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er slitsomt og ha en nabo som sannsynligvis er alvorlig psykisk syk/ psykostsk, men man blir vel ikke bitter av den grunn? Husk at det er forskjell på psykisk sykdom, og det å være ond.
Om han er «litt homofil” er irrelevant. 
Kanskje hunden har lopper, men de pleier ikke hoppe opp og bite. 
Dersom denne situasjonen er reell bør du komme deg unna. Men det er vanskelig og si ut fra ditt innlegg om det er naboen eller du som sliter med realitetsorientering. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Konser
Bdog skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner at det er slitsomt og ha en nabo som sannsynligvis er alvorlig psykisk syk/ psykostsk, men man blir vel ikke bitter av den grunn? Husk at det er forskjell på psykisk sykdom, og det å være ond.
Om han er «litt homofil” er irrelevant. 
Kanskje hunden har lopper, men de pleier ikke hoppe opp og bite. 
Dersom denne situasjonen er reell bør du komme deg unna. Men det er vanskelig og si ut fra ditt innlegg om det er naboen eller du som sliter med realitetsorientering. 

 

Tror ikke han sliter så med realiteten, det er nok moro for han hele greia. Han skjønner troen sin på gud er bare tull iblant da, ikke at jeg mener det er tull, men han tenker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konser skrev (Akkurat nå):

 

Tror ikke han sliter så med realiteten, det er nok moro for han hele greia. Han skjønner troen sin på gud er bare tull iblant da, ikke at jeg mener det er tull, men han tenker det

Jeg ordla meg kanskje litt uklart. Jeg er faktisk ikke sikker på om det er du eller naboen som ikke er helt «frisk». Innlegget ditt er meget spesielt. Du fremstår som en som ikke har helt grep på realiteter. Jeg prøvde bare legge det frem på en litt mindre frekk måte. Men det måtte et direkte innlegg til. Ingen som for morro har loppebefengt hund, plager naboer, sender en hund inn i andres leilighet osv. ut fra innlegget ditt er det du som fremstår paranoid og uten realitetsorientering. Jeg kan selvsagt ta feil, men da må du faktisk komme deg vekk derfra. Jeg nekter og tro at alle du kjenner har vonde armer…

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konser
Bdog skrev (2 minutter siden):

Jeg ordla meg kanskje litt uklart. Jeg er faktisk ikke sikker på om det er du eller naboen som ikke er helt «frisk». Innlegget ditt er meget spesielt. Du fremstår som en som ikke har helt grep på realiteter. Jeg prøvde bare legge det frem på en litt mindre frekk måte. Men det måtte et direkte innlegg til. Ingen som for morro har loppebefengt hund, plager naboer, sender en hund inn i andres leilighet osv. ut fra innlegget ditt er det du som fremstår paranoid og uten realitetsorientering. Jeg kan selvsagt ta feil, men da må du faktisk komme deg vekk derfra. Jeg nekter og tro at alle du kjenner har vonde armer…

 

Hadde ordnet opp selv da, men politiet vettu. Er like handlingslammet jeg som de i samfunnet 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bdog skrev (8 minutter siden):

Jeg ordla meg kanskje litt uklart. Jeg er faktisk ikke sikker på om det er du eller naboen som ikke er helt «frisk». Innlegget ditt er meget spesielt. Du fremstår som en som ikke har helt grep på realiteter. Jeg prøvde bare legge det frem på en litt mindre frekk måte. Men det måtte et direkte innlegg til. Ingen som for morro har loppebefengt hund, plager naboer, sender en hund inn i andres leilighet osv. ut fra innlegget ditt er det du som fremstår paranoid og uten realitetsorientering. Jeg kan selvsagt ta feil, men da må du faktisk komme deg vekk derfra. Jeg nekter og tro at alle du kjenner har vonde armer…

Det er et troll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konser
Supermerry skrev (Akkurat nå):

Det er et troll.

 

Alltid bare klaging, ikke rart dere er handlingslammet i samfunnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du være bitter? Du er et voksent menneske, som må ta ansvar for ditt eget liv. Og da flytte til et sted du har det bra.

Anonymkode: 0ad16...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...