Gå til innhold

Whisky dick?


AnonymMisbruker

Anbefalte innlegg

Jeg satt og preiker drit med broderen og så kom vi inn på dette med whiskydick.

Så sa han at da får du den ikke opp fordi du har drukket for mye. 

Jeg har alltid trodd at whiskydick var når du ikke får den ned for du blir aldri ferdig. 

Har sånne fire timers økter med kjerringen når jeg har hevet nedpå tre fire whiskyer. 

Er jeg unormal eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Du er unormal i dette tilfellet. Det er tilogmed forsket på. Alkohol kan avbryte de kjemiske endringene i en persons kropp som kreves for å oppnå og opprettholde en ereksjon. Nitrogenoksid er et molekyl som fungerer som en vasodilator, som leder blodårene til å slappe av og utvide seg for å lette blodstrømmen. Nitrogenoksid i den glatte muskelen i penis er avgjørende for å skape en ereksjon, men det forstyrres av overdreven inntak av alkohol. I hovedsak, når du drikker for mye, kan ikke blodårene i penis slappe av, blod kan ikke strømme, og du vil ikke bli (like) hard.

Endret av Rosa Gnom
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke TS er unormal i den grad jeg har det på samme måten. Dersom jeg ikke blir for full blir jeg fort tent og hard, men det tar en liten evighet å komme om jeg i det hele tatt lykkes med det. Hovedsaken er at hun jeg har sex med blir fornøyd 🙂 
Om jeg blir overstadig beruset blacker jeg ut og da blir jeg heller ikke hard. Det er en hårfin balansegang 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn flest holder mye lengre med litt alkohol innabords, men når det blir for mye, så får de den sjeldent opp i det hele tatt (whiskeydick) 

Anonymkode: 48cd0...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...