Gå til innhold

Date med mann 2 ganger. Frister ikke mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en mann i går fredag og i kveld lørdag. Han ser på meg og tar mye på meg, holder rundt meg kysser meg osv. Men jeg føler vi har lite å snakke om sammen, vi er endel stille begge to. Han sier han liker meg og tenner på meg. Han flørter mye og sånn på mldr, men jeg føler ikke vi blir bedre kjent med hverandre. Så jeg har kjeda meg litt med han i går og i kveld. Er det slik at vi rett og slett ikke har kjemi? Virker som han vil ha mer kontakt med meg og møtes, men jeg føler dette gir meg veldig lite og jeg føler ikke noe spenning med han. Sa til han at jeg vil bli bedre kjent med han men han åpner seg ikke og prater lite, kommer bare med enkelte ord innimellom. Hva er greia? Er i slutten av 30 åra begge to.

Anonymkode: 0802d...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor "dater" du; hva er vitsen?

Dette er bortkastet tid - i tillegg til at all negativiteten ved "dating" også påvirker oss selv, og det er ikke på en positiv måte; sjansen for å møte noen man får god kontakt med, er langt større i det virkelige liv.

Anonymkode: 11bea...2d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg møtte kjæresten pratet vi i timer på telefonen før vi en gang hadde møtt. Da vi møttes hadde vi så mye å prate om at daten varte et døgn🤗

 

Anonymkode: 622d3...af0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg møtte en mann i går fredag og i kveld lørdag. Han ser på meg og tar mye på meg, holder rundt meg kysser meg osv. Men jeg føler vi har lite å snakke om sammen, vi er endel stille begge to. Han sier han liker meg og tenner på meg. Han flørter mye og sånn på mldr, men jeg føler ikke vi blir bedre kjent med hverandre. Så jeg har kjeda meg litt med han i går og i kveld. Er det slik at vi rett og slett ikke har kjemi? Virker som han vil ha mer kontakt med meg og møtes, men jeg føler dette gir meg veldig lite og jeg føler ikke noe spenning med han. Sa til han at jeg vil bli bedre kjent med han men han åpner seg ikke og prater lite, kommer bare med enkelte ord innimellom. Hva er greia? Er i slutten av 30 åra begge to.

Anonymkode: 0802d...598

Han... Kysser på deg, og tar på deg Uten at du viser at du er intressert? Dette er søren meg ikke normalt. 🤔 Høres veldig merkelig ut. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du vil prate om? Kan ikke du prate om det heller enn å vente på at han skal finne på noe å prate om?

Anonymkode: be690...e20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjenne etter om dette er en mann DU har lyst til å bruke tid med. At han har lyst til å være med deg spiller ingen rolle, og det er ihvertfall ikke en selvfølge at dere skal fortsette å møtes bare fordi han vil!

 

Jeg lurer innimellom på hvordan "alle andre" blir sammen med noen så kjapt, men hvis lista er på det nivået her, med null gnis og null engasjement verken på å bli kjent eller fysisk, så skjønner jeg det plutselig likevel. 😅

 

Jeg leter etter han som er så fin at livet mitt blir enda bedre med ham i det. Som jeg ikke klarer å slutte å tenke på, som jeg  vil fortelle alt til, og som jeg bare må ta på. Ellers gidder jeg faktisk ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg møtte en mann i går fredag og i kveld lørdag. Han ser på meg og tar mye på meg, holder rundt meg kysser meg osv. Men jeg føler vi har lite å snakke om sammen, vi er endel stille begge to. Han sier han liker meg og tenner på meg. Han flørter mye og sånn på mldr, men jeg føler ikke vi blir bedre kjent med hverandre. Så jeg har kjeda meg litt med han i går og i kveld. Er det slik at vi rett og slett ikke har kjemi? Virker som han vil ha mer kontakt med meg og møtes, men jeg føler dette gir meg veldig lite og jeg føler ikke noe spenning med han. Sa til han at jeg vil bli bedre kjent med han men han åpner seg ikke og prater lite, kommer bare med enkelte ord innimellom. Hva er greia? Er i slutten av 30 åra begge to.

Anonymkode: 0802d...598

Still deg selv spørsmålet: Passer vi sammen? Og hvis du da finner ut at nei, det gjør vi ikke. Da setter du strek og går videre. Husk at et samliv består av mange hverdager og hvis dere ikke går overens i hverdagen og ikke har det godt sammen så blir det bare dumt og kjipt for begge.

Endret av Serafin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjenner at jeg ikke har lyst å møte han igjen. Merkeligen fyr altså. 

Anonymkode: 0802d...598

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han / dere har kanskje seksuell kjemi men ikke mentalt. Da har du bsre 50% av målet oppnådd. 

Anonymkode: c328a...6eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja jeg kjenner at jeg ikke har lyst å møte han igjen. Merkeligen fyr altså. 

Anonymkode: 0802d...598

Det er nå like rart at du har vært på date nr to og ikke gjort det helt klart at dette er feil for deg da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han prøver å innsmigre seg for å få seg noe. 

Anonymkode: 5d08f...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg møtte en mann i går fredag og i kveld lørdag. Han ser på meg og tar mye på meg, holder rundt meg kysser meg osv. Men jeg føler vi har lite å snakke om sammen, vi er endel stille begge to. Han sier han liker meg og tenner på meg. Han flørter mye og sånn på mldr, men jeg føler ikke vi blir bedre kjent med hverandre. Så jeg har kjeda meg litt med han i går og i kveld. Er det slik at vi rett og slett ikke har kjemi? Virker som han vil ha mer kontakt med meg og møtes, men jeg føler dette gir meg veldig lite og jeg føler ikke noe spenning med han. Sa til han at jeg vil bli bedre kjent med han men han åpner seg ikke og prater lite, kommer bare med enkelte ord innimellom. Hva er greia? Er i slutten av 30 åra begge to.

Anonymkode: 0802d...598

Høres ut som dere har manglende kjemi rett og slett. Som jo er tilfellet med de aller fleste på denne jord. 

Vær ærlig om det, og gå videre. Må nok treffe mange du mangler kjemi med, før du finner han eller dem som matcher 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier til han at du vil bli bedre kjent, men han viser ingen tegn til det eller besvarer det, annet enn å kroppsflørte/forføre for å få sex. Men her sier du at du ikke er så interessert. Det er vel bare å takke nei og gå videre til neste. Finne noen som er interessert i deg og ikke bare kroppen din kanskje.

Anonymkode: 44e33...a57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Du sier til han at du vil bli bedre kjent, men han viser ingen tegn til det eller besvarer det, annet enn å kroppsflørte/forføre for å få sex. Men her sier du at du ikke er så interessert. Det er vel bare å takke nei og gå videre til neste. Finne noen som er interessert i deg og ikke bare kroppen din kanskje.

Anonymkode: 44e33...a57

Etter ytterligere et par hundre "dater" til, er sjansen stor for at man fortsatt vil være singel.

Når begynner folk omsider å lære?

Anonymkode: 11bea...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette som er manglende kjemi. 

Ikke noe feil med hverken han eller deg    men bare en dåelig match.

Sånn opplever jeg ogaå,noen kan jeg prate sammenhengende med i timesvis og går aldri tom...med andre så flyter ikke samtalen i det hele tatt...

Anonymkode: 96069...3dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...