Gå til innhold

Analsex med stor penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt analsex tidligere og hat syntes det er greit og kan være godt etter god oppvarming. Med min nåværende partner blir det derimot nokså utfordrende pga han har ganske stor kuk. Tross lang oppvarming går det ikke alltid, og jeg må som regel være alkoholpåvirket for å klare å slappe av tilstrekkelig. Også etter sexen kjennes det. Føler meg litt slappere der nede første døgnet før det går tilbake som før. Alt dette sammenlagt gjør at jeg hat mistet helt lysten på å prøve mer analsex. Partner respekterer selvfølgelig dette, men jeg vet jo at han digger analsex og innerst inne sikkert er nokså skuffa.

Er det andre her som hat erfaring med analsex der utstyret er stort? Noen tips/råd?

Utenom laaang oppvarming for det har vi alltid og vi bruker alltid diverse sexleketøy under oppvarmingen.

 

 

Anonymkode: e0fae...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er målet analinkontinens..?

Anonymkode: 51974...2a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann med stort utstyr som elsker analsex. Min erfaring er at det er sykt digg og trangt.

Jeg har ingen erfaring fra din side som mottaker, så har ingen råd eller tips dessverre.

Anonymkode: 8d742...96d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler deg slapp etterpå?  Tror du føler deg helt utafor den dagen du faktisk ikke klarer å holde på luft og avføring lengere.

Tviler på at han synes ei dame som er analinkontinent er så sexy.

Anonymkode: 5a9b7...8e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være direkte farlig. Drit i om han blir skuffa. Er det ikke viktigere å beholde analen i beste stand? Hvorfor være så selvutslettende for en MANN? Hvem vet, om noen år er det kanskje slutt og du har pådratt deg anal skader for en manns kåthet. Nei kutt ut 

Anonymkode: 24b35...d46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv begavet med en diger monstercock. Et såkalt «Weapon of ass destuction»

Jeg vil derimot ikke ødelegge rompa til uskyldige piker, og de fleste jenter ser også at det ikke er noen vits i å prøve en gang. 
men det finnes selvsagt jenter som tenner på akkurat dette. De kan trenes opp med buttplugger og dildoer på egenhånd. Det handler også mye om at du klarer å slappe av og ikke er anspent i fisemuskelen. 
Og ja. Man må være forberedt på litt flere «smygere» den første dagen etterpå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min er også ganske godt utstyrt. Vi har regelmessig analsex (noen ganger i uken) og det første jeg vil si er at hvis du må være påvirket av alkohol for å ha analsex så er det noe du må stoppe med. 

Nå har vi mye analsex og trenger ikke nevneverdig oppvarming, cluet er for min del å være kåt og avslappet, da kan han mer eller mindre bare gli rett inn i rumpa mi. Jeg kjenner ingenting til å være slappere i anus e.l etterpå (bortsett fra de første 10 minutter hvor rumpa mi er helt avslappet) , så hvis du føler at du blir det også dagen etter så ville jeg revurdert om analsex er noe for dere. 

Heldigvis så fungerer det fint for oss, vi har hatt regelmessig analsex i mange år og nyter det mer enn vaginal sex. Men det er jo som alt annet noe som ikke nødvendigvis passer for alle siden vi er så forskjellige. 

Hvis du nyter analsex så synes jeg det er noe dere bør jobbe med gradvis, vær edru er første bud. 

Anonymkode: 26302...27c

  • Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Mannen min er også ganske godt utstyrt. Vi har regelmessig analsex (noen ganger i uken) og det første jeg vil si er at hvis du må være påvirket av alkohol for å ha analsex så er det noe du må stoppe med. 

Nå har vi mye analsex og trenger ikke nevneverdig oppvarming, cluet er for min del å være kåt og avslappet, da kan han mer eller mindre bare gli rett inn i rumpa mi. Jeg kjenner ingenting til å være slappere i anus e.l etterpå (bortsett fra de første 10 minutter hvor rumpa mi er helt avslappet) , så hvis du føler at du blir det også dagen etter så ville jeg revurdert om analsex er noe for dere. 

Heldigvis så fungerer det fint for oss, vi har hatt regelmessig analsex i mange år og nyter det mer enn vaginal sex. Men det er jo som alt annet noe som ikke nødvendigvis passer for alle siden vi er så forskjellige. 

Hvis du nyter analsex så synes jeg det er noe dere bør jobbe med gradvis, vær edru er første bud. 

Anonymkode: 26302...27c

Høres perfekt ut.

Ligge i skje og nyte livet, gjerne mens dama tar på seg selv mens en masserer bryster og kysser.

De råeste orgasmene min samboer får er under analt samleie og samtidig klitoris stimulering. De slår henne helt ut og hun klarer knapt gå etterpå. Jeg uner alle kvinner slike. Om flertallet får oppleve det vet dere best selv.

Anonymkode: 7774f...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendig med kunstig stimuli som alkohol for å ta STORE dildoer og peniser analt. Bruk MYE og rett glidekrem, feks glidekrem i pulverform som du blander selv. Den er beregnet på fisting og holder seg glatt og fin lenge. Kan godt kombineres med «vanlig» glid. Jeg kan ta veldig store gjenstander og merker ikke at jeg har blitt slapppere. Heller motsatt da jeg har trent opp god kontroll over muskelaturen i anus. 
https://www.sinful.no/p/fist-lube-powder-100-g/1017081

Endret av Tent
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bit tenna sammen og bruk bleier de neste dagene. 

Hva enkelte kvinner gjør for å være god og spennende nok overrasker meg aldri. 

Anonymkode: f7a05...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 0.50):

Har hatt analsex tidligere og hat syntes det er greit og kan være godt etter god oppvarming. Med min nåværende partner blir det derimot nokså utfordrende pga han har ganske stor kuk. Tross lang oppvarming går det ikke alltid, og jeg må som regel være alkoholpåvirket for å klare å slappe av tilstrekkelig. Også etter sexen kjennes det. Føler meg litt slappere der nede første døgnet før det går tilbake som før. Alt dette sammenlagt gjør at jeg hat mistet helt lysten på å prøve mer analsex. Partner respekterer selvfølgelig dette, men jeg vet jo at han digger analsex og innerst inne sikkert er nokså skuffa.

Er det andre her som hat erfaring med analsex der utstyret er stort? Noen tips/råd?

Utenom laaang oppvarming for det har vi alltid og vi bruker alltid diverse sexleketøy under oppvarmingen.

 

 

Anonymkode: e0fae...386

Har erfaring ja. Men vi er forskjellige og alt er ikke for alle. Alle størrelser av kuk/leker er heller ikke for alle. Sånn er det bare.
Mht oppvarming så høres det ut som dere gjør alt riktig. Det som blir feil er at du (bokstavelig talt) strekker deg for hans skyld mer enn for din skyld (?)
 Min kjære har både det fysiske og det mentale «på plass» og får orgasme veldig fort.  Selv om hun til tider blir utvidet mye så er det «på plass» igjen etter få minutter. Hun har aldri opplevd å «være slappere» dagen etter. 
Bortsett fra det fysiologiske så tror jeg mentale begrensinger - eller ikke begrensinger - betyr mye for hvordan det arter seg både under og etter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...