Gå til innhold

Sprekker snart av kåthet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt veldig tent på en kollega siste tiden. Vi har alltid hatt god kjemi med gode samtaler, latter og lett flørt på jobb. På sosiale jobbkvelder er det klemming, blikk, berøring og nesten kyssing. Han erter meg, noe som får i gang seksuell lyst for min del 😏

Til nå har jeg ikke villet ta dette et steg lengre ettersom sex fort ødelegger et godt miljø på jobb, men i det siste fantaserer jeg hele tiden om hvordan det ville vært å bare hengi seg for begjæret. 
 

Har siste uken forsøkt å onanere litt ekstra i håp om at det ville lette på trykket, men det funker visst ikke, for jeg er like kåt. 
Må jeg bare gjøre dette for å få det ut av systemet eller er det en dårlig ide? 
 

Kan nevnes at vi begge har partnere på hver vår kant, noe som selvfølgelig burde bety full stopp 🙈 Men her klarer jeg altså ikke få ned kokingen inni meg. Det dempes heller ikke av min egen partner. Syke greier som jeg ikke har opplevd før…

Anonymkode: ee5a9...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du bør bruke kåtheten hos partneren din, og hjelper det ikke, så går det over om du tar tida til hjelp. 

Anonymkode: 61c2b...57f

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du ikke «gjøre dette for å få det ut av systemet»!! Dere har begge partnere, så nei! Man er ikke utro. Den kåtheten din får du bare lære deg å kontrollere.. 🙄

Anonymkode: c2226...f59

  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din største bekymring er hvordan det vil påvirke miljøet på jobb?? Ikke en eneste bekymring for hvordan dette eventuelt ville ha påvirket deres partnere??

Selvfølgelig er dette en dårlig idé. En vanvittig dårlig idé. Jobb med deg selv og forholdet ditt. Hold kontakten med kollegaen på et profesjonelt nivå (skulle ikke behøve å fortelle deg det, men unngå blikk, flørt og berøring), ved mulighet bytter du jobb også nekter du deg selv i å tenke på vedkommende. 
 

 

Anonymkode: 50718...d8f

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og går det ikke over bør du se detter en ny jobb, og øve på selvdisiplin. 

Anonymkode: 61c2b...57f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale deg å sende han frekke bilder av deg til han, kanskje dere kan bli elskere for en liten periode? 

Anonymkode: dbc57...b33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får det ikke ut av systemet ved å ha sex med ham. Utroskap skader både deg selv og din partner. Den eneste måten du kan få det ut av systemet på er at du ikke gir det næring. Etterhvert vil det roe seg.

Anonymkode: 0d235...26b

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du kanskje er min kollega??

Anonymkode: 5d8ee...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du får det ikke ut av systemet ved å ha sex med ham. Utroskap skader både deg selv og din partner. Den eneste måten du kan få det ut av systemet på er at du ikke gir det næring. Etterhvert vil det roe seg.

Anonymkode: 0d235...26b

Få det ut av systemet er vel ikke nødvendig? Her er det jo en mulighet for casual heftig hemningsløs sex med begjær. Hva er galt med det? Utroskap skader kun partner om man er naiv. 
 

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil anbefale deg å sende han frekke bilder av deg til han, kanskje dere kan bli elskere for en liten periode? 

Anonymkode: dbc57...b33

Her er et mer fornuftig forslag

Anonymkode: 5d8ee...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Høres ut som du kanskje er min kollega??

Anonymkode: 5d8ee...f22

Hva ville være sannsynligheten for det? 🤪 

Anonymkode: ee5a9...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskapet begynte allerede ved at dere egger hverandre.

Hvis du ønsker å være trofast så må du trekke deg unna, og da vil det dabbe av etter hvert.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har blitt veldig tent på en kollega siste tiden. Vi har alltid hatt god kjemi med gode samtaler, latter og lett flørt på jobb. På sosiale jobbkvelder er det klemming, blikk, berøring og nesten kyssing. Han erter meg, noe som får i gang seksuell lyst for min del 😏

Til nå har jeg ikke villet ta dette et steg lengre ettersom sex fort ødelegger et godt miljø på jobb, men i det siste fantaserer jeg hele tiden om hvordan det ville vært å bare hengi seg for begjæret. 
 

Har siste uken forsøkt å onanere litt ekstra i håp om at det ville lette på trykket, men det funker visst ikke, for jeg er like kåt. 
Må jeg bare gjøre dette for å få det ut av systemet eller er det en dårlig ide? 
 

Kan nevnes at vi begge har partnere på hver vår kant, noe som selvfølgelig burde bety full stopp 🙈 Men her klarer jeg altså ikke få ned kokingen inni meg. Det dempes heller ikke av min egen partner. Syke greier som jeg ikke har opplevd før…

Anonymkode: ee5a9...014

Du er ikke forelsket i partneren din som du bor med? Iallfall hvis livet ditt skal rive sammen og du ønsker det, da er det like godt å ha sex med kollegaen, da kommer du nok til sans og samling igjen, og har fått din real sjekk til livet. 

Mitt beste tips, bytt jobb. 

Anonymkode: ebdc4...f31

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg har blitt veldig tent på en kollega siste tiden. Vi har alltid hatt god kjemi med gode samtaler, latter og lett flørt på jobb. På sosiale jobbkvelder er det klemming, blikk, berøring og nesten kyssing. Han erter meg, noe som får i gang seksuell lyst for min del 😏

Til nå har jeg ikke villet ta dette et steg lengre ettersom sex fort ødelegger et godt miljø på jobb, men i det siste fantaserer jeg hele tiden om hvordan det ville vært å bare hengi seg for begjæret. 
 

Har siste uken forsøkt å onanere litt ekstra i håp om at det ville lette på trykket, men det funker visst ikke, for jeg er like kåt. 
Må jeg bare gjøre dette for å få det ut av systemet eller er det en dårlig ide? 
 

Kan nevnes at vi begge har partnere på hver vår kant, noe som selvfølgelig burde bety full stopp 🙈 Men her klarer jeg altså ikke få ned kokingen inni meg. Det dempes heller ikke av min egen partner. Syke greier som jeg ikke har opplevd før…

Anonymkode: ee5a9...014

Det enkleste er vel å snakke med kollegaen din om dette og ta det videre derfra avhengig av hvordan kollegaen din reagerer på samtalen. Er han ikke interessert i noe mere enn denne flørten så går vel kåtheten din over av seg selv. Er han interessert i noe mer så har du noe å kanalisere kåtheten din på i form av å bli enig med han om hvordan dere tar det videre. Da kan dere gjøre det dere bestemmer dere for å gjøre på best mulige måte for arbeidsplassen og partnerne deres. Å la dette fortsette uten å snakke med han frem til neste opplegg på jobben med alkohol er trolig det dummeste du gjør. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig, synes du bør utforske dette videre. Livet er for kort til å ikke gripe mulighetene for nye eventyr..

Anonymkode: bf28d...1e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hva ville være sannsynligheten for det? 🤪 

Anonymkode: ee5a9...014

Hva jobber du med?

Anonymkode: 3d5ee...6a1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Enten du gjør det eller ikke, er det på tide å avbryte nåværende forhold i alle fall.

Anonymkode: ca6ab...1af

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri skjønt hvordan folk kan være så kåte at de spør seg selv (eller andre, som i forum) hva man skal gjøre. Mister man fullstendig moral? Fatter det ikke, har man ikke selvkontroll. Æsj.

Anonymkode: 5d532...678

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hva jobber du med?

Anonymkode: 3d5ee...6a1

Teknologi 🤓 Du?

Anonymkode: ee5a9...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på. Men ha i det minste såpass respekt for partneren din at du slår opp med ham først.

Anonymkode: f74e1...a72

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på, men pass på at de andre kollegaene dine ikke får vite noe. Det må være en hemmelighet mellom dere to. Det vil gjøre arbeidsdagen med spennende også. En kjapp BJ på kopirommet, eller en liten time overtid når de andre har gått hjem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...