Gå til innhold

Hevelse i føtter å hender hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Holder på å gå av skafte. 

Er 32 år, sunn frisk, trener. Spiser riktig og generelt opptatt av god phykisk og fysisk helse.

Jobber som frisør, og var syk for en ukes tid siden. Influensa med feber å ikke god. Varte 3-4 dager. Samtidig med dette har jeg hatt en sene betendelse i håndleddet å har gått på noen tab mot dette. I går morges kjente jeg at armer, hender, legger å føtter bare vokste. Prikker i hele meg. Hele tiden. 

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg det er så vondt. Hadde en travel dag åå jobb i går å ringte legevakt så snart jeg var ferdig på jobb

Ikke noe farlig sa de. Å ingem vits å komme for sjekk

Men ringte igjen idag å Fikk time i og de sjekket meg og ingenting å gjøre med det. Kan være medisinen jeg har reagert på. 

Jeg har ligget med beina høyt å hendene høyt siden jeg kom hjem i går. Men uansett hvilken positur jeg er i så er dette vondt. Noen som vet hva som kan hjelpe ? Fikk beskjed av legevakt å se det ann å vist det ikke blir bedre etter 3-4 dager ta kontakt med legen. Men klarer ikke være sånn jeg greier ikke gå, skru opp korker, flette ungen min, greier ikke knytte hendene mine å er skikkelig drid lei meg. Noen som har tips til hva som kan hjelpe? 

Anonymkode: 5f97b...2bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke hatt influensa.

Anonymkode: 16557...6e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker vel også at du kanskje ikke har hatt influensa? Men en reaksjon på tablettene du fikk. Hvis du leser i pakningsvedlegget finner du kanskje svar der på hva som har skjedd. Ville nok ringt legekontoret i morgen og snakket med dem. Kanskje er det greit med en time hos fastlegen så dere kan melde inn denne reaksjonen og få det skrevet i journalen din at du ikke tåler denne medisinen (hvis det er slik det henger sammen).

Anonymkode: 9e9e3...01d

Skrevet

Tråden er ryddet for medisintips og svar til dette 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...