AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #1 Skrevet 27. april 2024 Hei. Holder på å gå av skafte. Er 32 år, sunn frisk, trener. Spiser riktig og generelt opptatt av god phykisk og fysisk helse. Jobber som frisør, og var syk for en ukes tid siden. Influensa med feber å ikke god. Varte 3-4 dager. Samtidig med dette har jeg hatt en sene betendelse i håndleddet å har gått på noen tab mot dette. I går morges kjente jeg at armer, hender, legger å føtter bare vokste. Prikker i hele meg. Hele tiden. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg det er så vondt. Hadde en travel dag åå jobb i går å ringte legevakt så snart jeg var ferdig på jobb Ikke noe farlig sa de. Å ingem vits å komme for sjekk Men ringte igjen idag å Fikk time i og de sjekket meg og ingenting å gjøre med det. Kan være medisinen jeg har reagert på. Jeg har ligget med beina høyt å hendene høyt siden jeg kom hjem i går. Men uansett hvilken positur jeg er i så er dette vondt. Noen som vet hva som kan hjelpe ? Fikk beskjed av legevakt å se det ann å vist det ikke blir bedre etter 3-4 dager ta kontakt med legen. Men klarer ikke være sånn jeg greier ikke gå, skru opp korker, flette ungen min, greier ikke knytte hendene mine å er skikkelig drid lei meg. Noen som har tips til hva som kan hjelpe? Anonymkode: 5f97b...2bb
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #2 Skrevet 27. april 2024 Du har ikke hatt influensa. Anonymkode: 16557...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #3 Skrevet 28. april 2024 Jeg tenker vel også at du kanskje ikke har hatt influensa? Men en reaksjon på tablettene du fikk. Hvis du leser i pakningsvedlegget finner du kanskje svar der på hva som har skjedd. Ville nok ringt legekontoret i morgen og snakket med dem. Kanskje er det greit med en time hos fastlegen så dere kan melde inn denne reaksjonen og få det skrevet i journalen din at du ikke tåler denne medisinen (hvis det er slik det henger sammen). Anonymkode: 9e9e3...01d
Perelandra Skrevet 28. april 2024 #4 Skrevet 28. april 2024 Tråden er ryddet for medisintips og svar til dette Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå