Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Hei :) Har ikke sett deg her inne før  :) Kikker innom en tur jeg :vinke:

Men må bare si at jeg hadde akkuratt den avataren her inne,leeenge :) Å så har vi jo samme ticker  :sjarmor:  Vi har visst samme smak :)

Kommer ihverfall til og huske og drikke mye vann i dag , takk for tipset  :klem:

ikke værst jeg drikker ca 0,5l til hvert måltid og vann utenom også

Ja, vet du...jeg trodde et øyeblikk at Gullet var deg med nytt nick...helt på tur - skjønte ingenting! :lol:

For et sammentreff! :ler2:

:ler:

*fylle opp vannglasset mitt*  :ler:

Er artig å følge med på dagens lille sunne hos deg :) 

:klem:

takk skal du ha,litt artig å lete frem ting å få plassert her også så funny at folk leser de :klem:

Halla balla!!

Du er så flink med dagens lille sunne, og VANN er virkelig det som gjelder hos meg om dagen. Har fått en liten UVI pga. litt slurv etter noe sengekos, så skyller igjennom så godt jeg kan om dagen!  :ler: Tar AB også da så klart.

Ellers er alt bra med deg eller? Her har det faktisk vært VARMEgrader i dag, ble nesten sjokkert da jeg stod opp i stad! Måtte forte meg ut for å kjenne om det var sant!  :ler:

I morra skal vi formatere pc'n her, masse som ikke fungerer som det skal nå kan du si. Lurer på om sambo har lastet ned noe rart, ev om noe har fulgt med da han har lastet ned noe i forbindelse med fotballspillet sitt eller noe sånt. Uansett ikke noe stort problem å fikse da  :sjarmor:

DU må ha en god kveld videre snuppa!  :klem:

Halla balla på rei sjæl,og ta de varmegradene dine og putt ehhh jada koslig det :sjarmor:

driver du og har deg også ass??

:humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HURRA SIDE 7

OG JEG BLE SÅ GLAD NÅR JEG KOM INN HER NÅ FOR MAKAN TEL LIV :danse: KOMMENTARER OG NYE FOLK..ARTIG :velkommen: SKAL DERE VÆRE!!NUH ER DET DUSJ OG LITT KOS PÅ SENGA MED ET BALD FØR NATTA :sove:

HA EN GOD KVELD ALLE SAMMEN AND JOIN IN TOMORROW FOR NYE DAGENS LILLE SUNNE :sjenert:

oki på tide å roe seg nuhhhh :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos med et bald sier du???

Fikk umiddelbare assosiasjoner til "å bolle", som i å ha sex på dansk! :hoho: Men jeg går ut fra det var B L A D du mente! :ler2:

Sove godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos med et bald sier du???

Fikk umiddelbare assosiasjoner til "å bolle", som i å ha sex på dansk! :hoho: Men jeg går ut fra det var B L A D du mente! :ler2:

Sove godt!

en liten skriveleif ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det snør........ :sur: og blåser....... :sur: og er -6......... :sjarmor: som i for seg ikke er så ille med tanke på 20 kalde som har vært...jada i dag er det sprint i by`n og by`n er drammen så var ikke det no hemmelighet lengre!!!

Blir sikkert utrolig digg for dem å fly på ski der i dag med tanke på det strålende været :ironi:

Jeg skal jobbe ikveld så de kan gå så mye de orker for min del,ser dem på tv i varmen :sjarmor:

DAGENS LILLE SUNNE

Tillatd eg diettfrie dager,det betyr mye og er avgjørende for at du virkelig skal lykkes med å gå ned i vekt for alltid..

dagens planer er:

*slappe av

*kose me vesle mor

*sove en blund

*jobbe

ja det får duge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen

Jippi!!! :hoppe::gratulerer::digge::blomst::klappe: Partey på side SJU jo!!! :ler:

Jeg kan trøste deg med at det er snø, vind og minus 6 grader her i dag også - ÆSJ!!! Og sambo er hos foreldrene sine og måker taket, for DER var stua full av vann i dag tidlig! :overrasket: Deilig...

Jeg får se om jeg får gjort noe her i løpet av dagen vel, har et helt fjell med skittentøy som må vaskes blant annet... Ellers må jeg jo planlegge tur til IKEA på lørdag, vet ikke helt om det blir Sandvika eller Furuset enda, men... Hehe!

Du får ha en fortreffelig dag i snøværet... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nuddelig lille nurket ditt var da!

:hjerter_rundt:

...hun er kanskje ikke SÅ liten lenger, med søt var hun altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Her snør det også, men det ser ut som det lysner litt nå. Får håpe det kommer litt varm luft innover landet vårt snart.

Ha en flott dag, Gullet :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nuddelig lille nurket ditt var da!

:hjerter_rundt:

...hun er kanskje ikke SÅ liten lenger, med søt var hun altså!!!

:Nikke: Kjempe søt :)

Jeg har ei som blir 2 år i juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Kjempe søt :)

Jeg har ei som blir 2 år i juli :)

takk takk :sjenert:

2 år ja da er det vel fart i sakene...prater hun mye eller??

Go morgen foressten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen...strålende sol her og 17 kalde i dag,satser på at det blir knallvær etterhvert i dag!!

Kvelden i går gikk med til jobbings og i natt har jeg kranglet me maven igjen...ahhh kunne heller blitt syk i 3 dager and then ferdig isteden for å surre sånnmen men en lett frokost nuh så får me sjå korleis det gjeng!

DAGENS LILLE SUNNE

5 OM DAGEN GJØR KROPPEN GLAD..*MUMSER LITT ANANAS*

LESTE PÅ NETT I GÅR AT ANANAS GJØR MASSE GODT FOR KROPPEN,INNEHOLDER MASSE VIT OG DIV OG ER FINT FOR Å MOTBYGGE KREFT!

Sovet dårlig generellt i natt jeg på do og Anell har vært tett i nesa og sår gråt=tenner,vi venter på en jeksel kjempe kul i gommen,smøre tannkjøtt og masse kjærlighet fra mamma :kose: er ikke så mye som skal til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

God morgen!

Håper du får en fin dag i dag, tross en litt trøblete natt! :klem:

Det ligger an til å bli en strålende vinterdag! :-D

KOS DERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk  :sjenert:

2 år ja da er det vel fart i sakene...prater hun mye eller??

Go morgen foressten

Gooood mooorgen :klem:

Nei,det har kommet en del nye ord nå dei siste to månedene. Men ikke mye nei. Hun er snart 1 år og 8 månder,så det er fart i sakene. Hun har en store søster på 3,5 år,så får ræst av seg litt der :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood mooorgen  :klem:

Nei,det har kommet en del nye ord nå dei siste to månedene. Men ikke mye nei. Hun er snart 1 år og 8 månder,så det er fart i sakene. Hun har en store søster på 3,5 år,så får ræst av seg litt der  :sjarmor:

ja det kan jeg tenke meg...er det som de sier at 1 er som 1 og 2 er som 10??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
God morgen!

Håper du får en fin dag i dag, tross en litt trøblete natt! :klem:

Det ligger an til å bli en strålende vinterdag! :-D

KOS DERE!

Tusen takk snuppa kos deg i dag du også

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Guuuuud mørning tu ju!

Håper magen din begynner å samarbeide etter hvert, kjipt med trøblete mager altså!! :sur:

Her er det nydelig vintervær i dag, var -17 da jeg stod opp, nå er det -1,7 ;) Gleder meg til å ta en tur ut etterpå, bare vente på at gubben skal vokne fra vinterdvalen sin her. Han er litt sliten etter snømåking og akupunktur i går...

Snart mekke en god frokost med egg, te osv her jeg nå tror jeg (og dagens vitaminer osv så klart, er jo ei hel hånd full med piller jeg tar om morgenen = 2 omega3, 2 hemofer, 2 solhatt, multivitamin og nå også trimetoprim da...) Sånn jeg ser det her nå hadde det vel holdt med bare pillene! :ler:

Du får ha en god helg hvis jeg ikke rekker å stikke innom igjen her. Fullstappet program resten av dagen, og drar i morra tidlig...

Stor :klem: fra Trinemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Lenge sia jeg har tittet innom, men måtte komme å feire side 7 :hoppe:

Du har jo blitt en dreven dagbokskriver du :klappe:

Har ikke kommi dit ennå jeg... Bare snikleser her og litt der :sjenert:

Håper du og trulta di får en kjempekoselig helg i det fine været!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuuud mørning tu ju!

Håper magen din begynner å samarbeide etter hvert, kjipt med trøblete mager altså!!  :sur:

Her er det nydelig vintervær i dag, var -17 da jeg stod opp, nå er det -1,7  ;) Gleder meg til å ta en tur ut etterpå, bare vente på at gubben skal vokne fra vinterdvalen sin her. Han er litt sliten etter snømåking og akupunktur i går...

Snart mekke en god frokost med egg, te osv her jeg nå tror jeg (og dagens vitaminer osv så klart, er jo ei hel hånd full med piller jeg tar om morgenen = 2 omega3, 2 hemofer, 2 solhatt, multivitamin og nå også trimetoprim da...) Sånn jeg ser det her nå hadde det vel holdt med bare pillene!  :ler:

Du får ha en god helg hvis jeg ikke rekker å stikke innom igjen her. Fullstappet program resten av dagen, og drar i morra tidlig...

Stor  :klem: fra Trinemor

Halla snuppa..ja den er litt kranglete enda denna maffan men holder på maten hvertfall,i morgen og søndag er det jobb på dagen i morgen ettermiddag må jeg kjøpe bursdagsgaver og søndag er det bursdag for lille bror og tantungen min=) kos deg på ikea snuppis...PILLER PILLER PILLER  :ler: ER IKKE DU FRIS SOM EN FISK SÅ VET IKKE JEG :klem:

Lenge sia jeg har tittet innom, men måtte komme å feire side 7  :hoppe:

Du har jo blitt en dreven dagbokskriver du  :klappe:

Har ikke kommi dit ennå jeg... Bare snikleser her og litt der  :sjenert:

Håper du og trulta di får en kjempekoselig helg i det fine været!! :)

koM DEG INN PÅ DAGBOK DA SÅ KAN JEG SKRIVE LITT TIL DEG =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...