Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Hei Gullet. Det er vel på tide at jeg legger igjen et spor. Jeg er innom deg hver dag og leser, men ser at jeg ikke har vært så flink til å skrive noe. Håper alt står bra til :klem:.

er du :sjenert: jøss ikke værst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MORNINGS FOLKENS

WEHUUU SIDE 6 ALT...

må få takke alle som er innom å får sidetallene til å fly :klappe:

jippi fredag idag og hyttetur i helga,hytta ligger bare 60min unna så igår kveld tok jeg og sambo en kjøretur ut for å se hvordan det stod til med snø osv da HERREGUD JEG STOD I SNØ TIL LIVET!!!!!!!!!!

Så det ble litt måking da kan du si så tura vi hjem og plutslig var det bråstopp for der var veien stengt me blålys og div,husbrann helt nedatt veien viste seg å være et gamelt laftet hus som var 100år gammelt og det bodde en familie på 5 der som ikke var hjemme gudskjelov,men det brant helt sykt halve huset var fullstendig overtent,kan tyde på en eksplosiv brann siden vi kjørte forbi 90min før og da var det ikke noe...hmmm får se etterpå hvordan det ser ut der,kjører forbi igjen i ettermiddag!!

Så på dagen i dag skal jeg og veslemor ut å handle litt,hu må få støvler går snart alene slipper seg og styrer på så hu får tasse rundt på verandan ->etter at 2 tonn snø er fjerna :ler: men det skal bli så deilig å ha en lang frihelg hehe hvertfall frem til kl 22 på mandag for da er det jobbings igjen.

DAGENS LILLE SUNNE

APPELSIN SALAT MED KESAM

1appelsin

1aa vaniljekesam

skjær opp appelsin og ha kesam over yupp vakke verre enn det,en liten snack!

å herregud :frustrert: nå begynner det å snø igjen.....orker ikke mer jeg ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Go morrån :vinke:

Snø er noe shit, altså....her nede i sør skulle de komme mer snø til helgen! Jeg har ikke plass til mer!! :sur:

Den appelsin og vaniljekesam salaten skal jeg prøve. Jeg liker godt både appelsin og vaniljekesam men har ikke prøvd det sammen noen gang, så det skal jeg teste....

Håper du får en fin helg! I kveld skal jeg på middag hos svigers :)

En STOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

HHHHHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!!!!!! :hår: Jeg vart skræmt av innlegget i boka mi ja! :ler::ler:

Hyttetur i helga hørtes jo digg ut da. I dag er det STRÅLENDE solskinn her, kan si jeg har savnet det ei stund nå ja. Men det er fortsatt -6 grader her ute da... Brrr! Vi skal en tur oppover til Nannestad fra i morra til søndag for å besøke ene bror min vi da, spille litt playstation, drikke litt vin, spise litt god mat og slærve masse! Hehe! Skal egentlig bare hente vernebuksa til sambo, men siden det er 15 mil å kjøre er det greit å ligge over og få slærvet litt med han og samboeren hans i tillegg :smilbla:

Går unna med sider i boka di også jo, er ikke så flink til å skrive i min egen av en eller annen grunn jeg. Mye flinkere til å stikke innom alle andre og skrive der i stedet for! Hehe! Får vel prøve å oppdatere min egen litt etterpå også vel, før sambo står opp. Når han står opp må jeg :husarbeid: og litt sånt... Gjør seg ikke selv dessverre...

Nei, nuh skal jeg smyge litt rundt i noen dagbøker her, så krype tilbake til min egen! :ler:

Du får ha en fortreffelig helg på hytta snuppa, håper du får FINT vær i hvert fall! Stor :klem: fra Trinemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har gått unna i en fart og pliutselig er det mandag igjen..Vært på hytta i helga og det var kos litt surt men deilig i solveggen,fikk dratt a veslemor litt på akebrettet osv koslig det!

I dag er det kaldt som f.... :frustrert: funnet ut at vinteren er digg når det er sol ,passe med snø og ca -4c ja påskevær kan man si!Merker det på Anell også at hu trives ikke no særlig når det blir for kaldt!!Stakkars blir jo helt eskimo innpakka i klær og div,så lenge hu ikke går for egen maskin er det nok vansklig å bevege seg selv om jeg har prøvd å finne det som er lett og ledig :babyjente:

Å herreguuuuuuuuuuuud nå kommer det snø igjen :sur: trodde ikke det snødde når det er -13.9c ute jaja så feil kan man ta

DAGENS LILLE SUNNE!!

bytt rømmedressing med dressing basert på kesam eller lettyoughurt da sparer du deg selv for ca 2/3 av fettet og kalorier.

Ja ja vi får prøve å få henta bilen til sambo etterpå så kan vi ta oss en besøkstur ut til noen..Ække no kos å gå tur selv om gradene skulle synke er så surt!!

Godt at dagene har blitt litt lysere,blir deppa av å ikke få gjort no særlig :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så koselig det hørtes ut på hytta! :) Deilig med påskevær da - men kanskje aller helst på fjellet... :sjenert: Jeg syns det har vært nok vinter jeg nå...

JA TIL VÅR!

Ha en god dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen

HEI PÅ DEG!!!

God morgen etter nattevakt kan du si! Hehe! Jeg har nettopp kommet hjem, og her er det 20 blå ute nå - bilen min var som tjære her! Både gir, clutch og servo var frosset! :sur:

Jeg kommer sterkere tilbake på onsdag, da jobbinga er ferdig :sjenert: Tittelen din ja... :klø: Hva med "supermamma"? "gullklump"? "telefonvakt"? (med tanke på jobben din)

Flere forslag kommer senere hvis du ikke finner på noe ;)

Nå skal jeg krype under dyna, tjøtt i tjynet etter masse å gjøre på jobb.

Stor :klem: fra Trinemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI PÅ DEG!!!

God morgen etter nattevakt kan du si! Hehe! Jeg har nettopp kommet hjem, og her er det 20 blå ute nå - bilen min var som tjære her! Både gir, clutch og servo var frosset!  :sur:

Jeg kommer sterkere tilbake på onsdag, da jobbinga er ferdig  :sjenert: Tittelen din ja...  :klø: Hva med "supermamma"? "gullklump"? "telefonvakt"? (med tanke på jobben din)

Flere forslag kommer senere hvis du ikke finner på noe ;)

Nå skal jeg krype under dyna, tjøtt i tjynet etter masse å gjøre på jobb.

Stor  :klem: fra Trinemor

Halla ja du er inne på noe der *tenker* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhhhh what a beautiful morning ohhhhh what a beautiful day :sjarmor: Nok en solskinnsdag med -15 grader wehuuuuuuuuuuu->på tide å snu det neg til det pos :sjarmor:

Jeg og veslemor har bil idag,hu står i lekegrinda(også kalt fengsel *hehe*) og spiller på slurva herlig å høre på leker og koser seg!!Ja bil ja kjørte sambo på jobb i dag så vi kan farte litt,tenkte jeg skulle ringe bestemor å høre om hu er hjemme.Det er alltid kos å komme dit

DAGENS LILLE SUNNE

Sørg for å få nok lys i øynene,er det vansklig å skaffe sollys kan man skaffe seg en lysterapilampe,lys gjennomppretter hormonbalansen og fører til mindre søtbehov og bedre forbrenning *AHHHHH SPURTER UT Å GLOR PÅ SOLA*

Så sånn er det....Nuh skal vi ta dagen fatt :reise::danse:

STOR KOS TIL ALLE SOM KJEM INNOM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å legge inn små, sunne tips.

Kos deg med jenta di og bestemor.

:klem:

Takk skal du ha vi hadde en kjempe dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein ny dag starter i full fres som vanlig,en stk solstråle som roper ut fra senga si kl 06.30 at nuh er det jaggu på tide å begynne dagen når skal a slutte å våkne så tidlig :ler:

jaja ingen skal si at vi ikke får mye ut av dagen....Litt mildere i dag bare 12kalde

-> ser sommeren kryper inn på gradestokken :ironi:

I dag skal vi prøve å få gått en solid tur,vente til etter 12 for da pleier været og være kurant,inn til by`n å kikke litt er skisprint der på torget i morgen men da skal jeg jobbe så det blir :babyjente: og farmor som skal kikke på det!Får ha på tv`n i bakgrunn på jobben og snik kikke innimellom

DAGENS LILLE SUNNE

Ha alltid vann tilgjengelig,drikker man for lite vann blir forbrenningen dårligere!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein ny dag starter i full fres som vanlig,en stk solstråle som roper ut fra senga si kl 06.30 at nuh er det jaggu på tide å begynne dagen når skal a slutte å våkne så tidlig  :ler:

jaja ingen skal si at vi ikke får mye ut av dagen....Litt mildere i dag bare 12kalde

-> ser sommeren kryper inn på gradestokken  :ironi:

I dag skal vi prøve å få gått en solid tur,vente til etter 12 for da pleier været og være kurant,inn til by`n å kikke litt er skisprint der på torget i morgen men da skal jeg jobbe så det blir  :babyjente: og farmor som skal kikke på det!Får ha på tv`n i bakgrunn på jobben og snik kikke innimellom

DAGENS LILLE SUNNE

Ha alltid vann tilgjengelig,drikker man for lite vann blir forbrenningen dårligere!!

Takk for koselige hilsner som perler på en snor i dagboken min i dag... KG er visst ikke helt seg selv pga. en oppdatering av sidene tror jeg, derfor lettere stor-formering av sidene! :grine2:

Smart med en "dagens lille sunne" - tror jeg skal ta deg på ordet og ha et vannglass ved min side hele dagen! :tommel:

Ha en flott onsdag!

:klem: TT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselige hilsner som perler på en snor i dagboken min i dag... KG er visst ikke helt seg selv pga. en oppdatering av sidene tror jeg, derfor lettere stor-formering av sidene! :grine2:

Smart med en "dagens lille sunne" - tror jeg skal ta deg på ordet og ha et vannglass ved min side hele dagen! :tommel:

Ha en flott onsdag!

:klem: TT

det kan man trygt si har aldri lagt igjen så mange etter hverandre før...*knegg* antall innlegg føk oppover hos deg hvertfall på kort tid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Har ikke sett deg her inne før :) Kikker innom en tur jeg :vinke:

Men må bare si at jeg hadde akkuratt den avataren her inne,leeenge :) Å så har vi jo samme ticker :sjarmor: Vi har visst samme smak :)

Kommer ihverfall til og huske og drikke mye vann i dag , takk for tipset :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei :) Har ikke sett deg her inne før  :) Kikker innom en tur jeg :vinke:

Men må bare si at jeg hadde akkuratt den avataren her inne,leeenge :) Å så har vi jo samme ticker  :sjarmor:  Vi har visst samme smak :)

Kommer ihverfall til og huske og drikke mye vann i dag , takk for tipset  :klem:

Ja, vet du...jeg trodde et øyeblikk at Gullet var deg med nytt nick...helt på tur - skjønte ingenting! :lol:

For et sammentreff! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Halla balla!!

Du er så flink med dagens lille sunne, og VANN er virkelig det som gjelder hos meg om dagen. Har fått en liten UVI pga. litt slurv etter noe sengekos, så skyller igjennom så godt jeg kan om dagen! :ler: Tar AB også da så klart.

Ellers er alt bra med deg eller? Her har det faktisk vært VARMEgrader i dag, ble nesten sjokkert da jeg stod opp i stad! Måtte forte meg ut for å kjenne om det var sant! :ler:

I morra skal vi formatere pc'n her, masse som ikke fungerer som det skal nå kan du si. Lurer på om sambo har lastet ned noe rart, ev om noe har fulgt med da han har lastet ned noe i forbindelse med fotballspillet sitt eller noe sånt. Uansett ikke noe stort problem å fikse da :sjarmor:

DU må ha en god kveld videre snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...