Gjest Myztica Skrevet 21. februar 2006 #61 Del Skrevet 21. februar 2006 Takk for koselig hilsen i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #62 Del Skrevet 22. februar 2006 jada sidene flyr her nr4 har kommet opp..artig!! I dag er det full fart innom å hallo bare..skal snart på jobb og nå baker jeg boller->se oppskrift på side 3 i dagboka!! Kommer sterkere tilbake Ha en toppers dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 22. februar 2006 #63 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei jenta mi Mmm...boller Dèt hadde smakt godt nå, det... Du skal på jobb du også,ja...Go` vakt da! Ha en fin dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #64 Del Skrevet 22. februar 2006 Boller er godt. Dessverre er jeg en laber bollebaker...de blir aldri no' gode...de blir tørre og harde... Ha en finfin dag fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #65 Del Skrevet 23. februar 2006 Boller er godt. Dessverre er jeg en laber bollebaker...de blir aldri no' gode...de blir tørre og harde... Ha en finfin dag fortsatt! ← Bruk gjær for søtbakst og la de heve først i 30min også bak ut bollene også la de heve i 30 min til også stek de litt lengre enn vanlig f.eks 200c i 10 min..jeg fikk sånn kjøkkenmaskin til jul og elter deigen oppi der og da blir de knall jo mer man elter jo luftigere blir de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #66 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei jenta mi Mmm...boller Dèt hadde smakt godt nå, det... Du skal på jobb du også,ja...Go` vakt da! Ha en fin dag også! ← takk takk...jo mer penger man har jo mer bruker man jo mer må man jobbe *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 23. februar 2006 #67 Del Skrevet 23. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #68 Del Skrevet 23. februar 2006 *gjeesp* nå skulle man ha men det får vente til kl.08:30 i morgen /ehh dagtidlig blir det jo nå kl.er 00:22 og seinfeldt surrer og går i bakgrunnen..Legevaktstlf har roet seg og alle i kommunen sover søtt håper jeg! Nuh skal jeg pakke sutursett og rydde litt på skadestua..Sov søtt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. februar 2006 #69 Del Skrevet 23. februar 2006 Åh, er du på jobben? Nattevakt høres både kjipt og greit ut synes jeg. Skulle jeg begynt å jobbe i helsevesenet skulle jeg gjerne hatt en nattevakt stilling. Men jeg blir jo så farlig trøtt i 5 - 6 tiden Håper du får natta til å gå fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 24. februar 2006 #70 Del Skrevet 24. februar 2006 God morgen snuppa! Håper du har hatt ei bra natt på jobb, jeg skal jobbe natt i helga jeg. Har ikke hatt anledning til å være innom KG de siste dagene, får jo helt abstinenser her jeg! Hehe!! Har jobbet i Moss de siste dagene, og der er det full pupp med Norovirus da, diare og oppkast - here we come! ÆSJ!! Og så mye pes med isolering av pasienter = gule frakker, munnbind, hansker og skoovertrekk... Håper det er over når jeg skal tilbake og jobbe i neste uke Ellers da? Er det bra med deg? Sånn ellers er det bra med meg i hvert fall, blitt litt forkjøla IGJEN, men... Immunforsvar? Hva er det?? Du får godt videre! fra Trinemor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 24. februar 2006 #71 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg er innom for å ønske deg en riktig god helg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #72 Del Skrevet 25. februar 2006 God morgen snuppa! Håper du har hatt ei bra natt på jobb, jeg skal jobbe natt i helga jeg. Har ikke hatt anledning til å være innom KG de siste dagene, får jo helt abstinenser her jeg! Hehe!! Har jobbet i Moss de siste dagene, og der er det full pupp med Norovirus da, diare og oppkast - here we come! ÆSJ!! Og så mye pes med isolering av pasienter = gule frakker, munnbind, hansker og skoovertrekk... Håper det er over når jeg skal tilbake og jobbe i neste uke Ellers da? Er det bra med deg? Sånn ellers er det bra med meg i hvert fall, blitt litt forkjøla IGJEN, men... Immunforsvar? Hva er det?? Du får godt videre! fra Trinemor!! ← Hallais ..ja her er alt bra blitt endel jobbings om dagen så dagenen bare flyr Er mest infulensa her hos oss ikke så mye oppkast og skit *ler* gudskjelov I helga er det full fart,kunne jobba ræva av meg om jeg hadde hatt lyst,men ikveld er det 70års lag til bestemuttern og vi driver å pusser opp kjellerstua og skal vaske litt og kanskje stå på ski i morra hvis været holder...i dag yrer det og er guffent vær..Hva skjer a folkens?=??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 25. februar 2006 #73 Del Skrevet 25. februar 2006 Mornings på deg fra meg!! Bursdag og oppussing høres jo ut som en god kombinasjon Håper dere får en fin kveld i dag i hvert fall. 70 år ja, føler at jeg har gammel far jeg... Hehe! Han blir 62 år til høsten Vært overraskende stille og rolig på jobb i natt faktisk, selv om det var en hel haug med planlagte besøk da... Nesten ingen som brukte alarmene sine i natt, og da er jo vi glade. Bedre at pasientene sover om natta enn bruker alarmen! Litt uforutsett med oppklipte kateterposer osv var det jo så klart, men... Nå skal jeg tusle en tur bort på butikken og kjøpe et nytt brød, så får jeg vaske litt klær og ta litt oppvask her tenker jeg. Så blir det vel sløving fram til jeg skal på jobb igjen i kveld. Avbrutt av å lage pizza da så klart - det er GØTT på en lørdags kveld Stor fra Trinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 27. februar 2006 sitter å glor rundt på sia her og det popper opp div vitaminer som bl.a rosenrot,noen som har prøvd det eller?Blir det fart i tuski da?Økonomipakke på tilbud ser jeg *hmmm* erfaring mottas med takk.. Dagene flyr hvor er alle timene i døgnet jeg fatter det ikke.. I dag har det vært jobb og egenpleie 90min med aromamassasje ahhhh Var så laaaaaaaaaaaaaaaaangt inni drømmeland vet jeg.NYDLIG!!! Vært dårlig med dagens sunne også skal skjerpe meg men ikke akkurat i dag *ler* Helga suste av sted hadde på meg ski i går også og LES-> jeg skøyta bortover skarra..Marit Bjørgen gå å legg deg *knegg* NUh er kl20:49 og alt jeg har lyst til å gjøre er å sove,vinterdvale humør på meg om dagen tror jeg alt er tungt!Bare trøtt konstant,mangler noe i blodet trur eg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 28. februar 2006 #75 Del Skrevet 28. februar 2006 Hellu snuppi! Slækk om dagen du også?? Godt det ikke bare er meg da, og så kommer all denna snøen igjen nå i tillegg! Hjalp ikke akkurat på humøret det Klar for litt vår snart jeg nå Men ja, jeg vet det bare er siste februar i dag, så må vel regne med vinter i hvert fall en mnd til! Jaja, blir vel vår i år også Rosenrot ja, kunne jeg tenkt meg å prøve også. Har hørt om flere som får masse energi av det, og andre som ikke merker noe... Vet ikke jeg, men er vel bare å prøve Vente til jeg får lønn igjen jeg, så kanskje jeg kjøper meg ei ØKONOMIPAKKE! Hehe! Men sånn ellers er alt bare bra da, trodde nesten et lite øyeblikk at sambo skulle fri i går kveld. Men så tok han seg vel i det! Hehe! Stor fra Trinemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. februar 2006 #76 Del Skrevet 28. februar 2006 Bare legger igjen et lite spor på runda mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #77 Del Skrevet 28. februar 2006 Heisann! Oj, jammen er du flink som går på ski - og så skøyting da, gitt! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #78 Del Skrevet 28. februar 2006 Hellu snuppi! Slækk om dagen du også?? Godt det ikke bare er meg da, og så kommer all denna snøen igjen nå i tillegg! Hjalp ikke akkurat på humøret det Klar for litt vår snart jeg nå Men ja, jeg vet det bare er siste februar i dag, så må vel regne med vinter i hvert fall en mnd til! Jaja, blir vel vår i år også Rosenrot ja, kunne jeg tenkt meg å prøve også. Har hørt om flere som får masse energi av det, og andre som ikke merker noe... Vet ikke jeg, men er vel bare å prøve Vente til jeg får lønn igjen jeg, så kanskje jeg kjøper meg ei ØKONOMIPAKKE! Hehe! Men sånn ellers er alt bare bra da, trodde nesten et lite øyeblikk at sambo skulle fri i går kveld. Men så tok han seg vel i det! Hehe! Stor fra Trinemor! ← går mørketidn utover humøret?? 259 for økopakkning på life helsekost er det ikke flott.. masse snø her og blåser så jaaa,begynte på måking i stad men måtta bare gi opp for Anell holdt på å blåse bort stakkar,så svigers måtte ta det meste ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #79 Del Skrevet 28. februar 2006 Heisann! Oj, jammen er du flink som går på ski - og så skøyting da, gitt! Ha en fin kveld! ← jada ganske imponert selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #80 Del Skrevet 28. februar 2006 Bare legger igjen et lite spor på runda mi ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå