Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Sikkert ingen god følelse å gå på sosialkontoret, men alle kan få problemer en eller annen gang. Får håpe det kan bli fortgang på trygdekontoret slik at du får det du har krav på. Du har hatt det vanskelig en periode nå, og jeg håper du snart får det litt lettere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert ingen god følelse å gå på sosialkontoret, men alle kan få problemer en eller annen gang. Får håpe det kan bli fortgang på trygdekontoret slik at du får det du har krav på. Du har hatt det vanskelig en periode nå, og jeg håper du snart får det litt lettere.

ja får krysse fingrene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagenen flyr *jobbe,jobbe* dag man+tirs + kveld onsdag + natta nuh om 40 min :sjarmor: blir penger av sånt..Veslemor er på høstferie med farfar og farmor så da kan jeg like så godt jobbe

Ha en riktig fin natt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som det går litt bedre med deg nå. :klem:

jada dagene legger alle sår vettu =)

Heisann!

Hvordan står det til med deg for tiden? Ordna det seg med penger og sånt???

Stoooooor :klem:

ja jøss da *ler* fikk hele 1000kr av sosialen...heeelt tåpelig får lønn i morgen så nå er jeg i rute igjen

Savner deg... :klem:

Hvordan går det?

hei hei..joda hatt syk unge da i noen dager..oppkast feber + diare og 4 tenner på gang så nå har hun 16 tenner,snart fult inni her nå!Så pc er nedprioritert om dagen..er det berømte dagen i mnd også så jeg er slapp og trøtt,snart over :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fy fader bare 67 dager igjen til jul...ahh det kommer til å gå så fort!!første gaven er pakket inn i går =) je har begynt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rødtoppen

Hei vennen!!

Bare innom med en DIGER :klem: jeg, ikke akkurat lett å oppdatere seg her inne når det er så lenge siden jeg har vært her :sjenert:

Ha ei god helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...