Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Gjest Rødtoppen

Rødtoppen på topp jo! :ler:

Uff da, har vesla di fått ørebetennelse?? Stakars lita, du får trøste og sørge for at ho får i seg alt ho skal av AB! Ikke noe deilig for sånne små det...

Åssen går det med deg om dagen da? Skjønner jo at dagene ikke er HELT greie, men du får bare sende meg en PM hvis du får lyst til å øse ut noe mer enn det du vil ut med her i boka! (jeg er innom og titter hver dag selv om jeg ikke er så aktiv akkurat nå se - ny jobb vøtt)

Stor :klem: på deg fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det skjedd mye siden sist jeg var innom. Det virker som du har det veldig tøft akkurat nå. Du trenger nok en :klem: nå.

God bedring til frøkna di. Ørebetennelse er vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uken har flydd avgårde vet ik hvor den ble av...mandag var det planleggingsdag i barnehagen og jeg veslemor var over alt =)T

irsdag dro vi til mamma etter barnehagen og jeg jobba natta..

onsdag dro jeg hjem og sov og på jobb igjen kl 15 også på club akutt kl 22 og var hjemme igjen kl 02:30

også sove også vaske og rydde hjemme i går and så på natta igjen og nå har jeg akkurat stått opp,skal fikse et par små ting og hente Anell i barnehgane sånn i 16 tiden hu har blitt levert sent i dag av pappan sin..

I dag blir det bare kos og avslapping i morgen skal Anell til beste-> mamma jeg skal på show i oslo Øystein Sunde me pappa,sambo og bestemor,syns han er artig og jeg trenger å le litt godt nå kjenner jeg!!

Har bestillt meg time på familiekontoret også en gratis tjeneste hvor jeg kan prate litt om forandringen i hverdagen og få noen gode råd og tips til videre tenking,tror det kan være lurt for min egen del,jeg må videre uten å ha dårlig samvittighet over å ikke ha gjort nok som jeg egentlig innerst inne tror jeg har men ikke klarer å overbevis meg selv om og x gikk jo videre først uka såå ja..

han har liksom ikke problemer me noe som helst ,mens jeg har minner og gode stunder i hode som overtar og gjør vondt når jeg sitter alene på kveldene etter Anell har lagt seg!*argh* :frustrert: må få meg en annen hobby enn bare å lese bøker tror jeg på kveldene når jeg ikke kan dra ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Innom med en liten  :klem: nå, tilbake i kveld med en større en!  :ler:

Hvordan står det til snuppa??takk for den lille klemmen hvor blir det av den store???????? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJJ... her har det skjedd en hel del! MANNFOLK ALTSÅ! :frustrert:

Gir deg en STOOOR :klem:

takker snuppa

Øystein Sunde er morsom ja! Kos deg masse!

God helg til deg og vesla :klem:

takk takk litt sent ut me svar,men det var kjempe gøy

:klem:

:klem:

Hei vennen :vinke:

Hvordan har du det om dagen?

:klem: :klem: :klem:

takk takk takk joa det slenger i vei... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plutslig har dagene flydd igjen,mye som må ordnes av papirer ogsånn vet jeg!!Litt :frustrert: om dagen ,har ennå ikke fått pengen jeg har krav på fra trygdekontoret,dobbelt barnetrygd,overgangsstønda og kanskje barnetilsyn..så jeg er blakk og de er snart 3 uker over sin egen frist og jeg ringer å spørr og får til svar at sånn er det bare...jaaaaaaaaaaaaaaaaavel så for først gang i mitt liv har jeg gått på sosialen :grine: fy f........ for en jævli følelse når man ser alt som detter inn der,jeg følte meg kvalm i hele kroppen!

men det ble litt prinsipp sak for meg egentlig,jeg jobber og betaler skatt osv osv og når samfunnet ikke klarer å holde sine egne frister tenkte jeg at da skal jeg jaggu se om de klarer å ordne opp på andre måter!Fra neste mnd er alt tipp topp for da er jeg tilbake på fastlønn osv men det ble veldig trangt denne mnd..Så det skal bli spennende å se om et helt vanlig menneske som sliter 1 gang i livet (håper jeg) kan få hjelp!

Man skal jaggu over noen barierer her i livet..men all erfaring er god erfaring sånn nesten hvertfall!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...