Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

x sambo har funnet seg ei ny dame ,det er 3 uker siden jeg flyttet ut,han skal blande vesla inn alt.......jeg tilter fullstendig!!!GÅR DET ANN A :frustrert: hjelp meg

Det det går ikke ann! :frustrert: Og det må du si til han. Synes dere burde snakke om åssen dere skal gjøre når dere får dere nye kjærester. Han må da skjønne at det ikke går ann. Makan. :overrasket:

Skjønner himla godt at du reagerer.

:klem: til deg. Håper du får en fin helg. Noen planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅH NEEEEEEEEI!!!   :sur::frustrert:

:troest:

Er det mulig...

Han burde jo vite bedre enn å involvere datteren deres allerede, det tror jeg at jeg hadde nekta for. Men man kan kanskje ikke det..

Uff, synes så utrolig synd på deg altså. Må være en helt forferdelig følelse.

Vet dessverre ikke helt hva jeg skal si, men vil bare si at jeg tenker masse på deg!

Maaaange klemmer din vei: :klem: :klem: :klem: :klem:

han traff henne en uke etter jeg hadde flyttet ut..trodde ikke jeg måtte tenke på sånn alt da!!Ting går litt for her nå syns jeg,orker ikke at Anell skal blandes inn i noe som helst jeg orker bare ikke :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det det går ikke ann!  :frustrert:  Og det må du si til han. Synes dere burde snakke om åssen dere skal gjøre når dere får dere nye kjærester. Han må da skjønne at det ikke går ann. Makan.  :overrasket:

Skjønner himla godt at du reagerer.

:klem: til deg. Håper du får en fin helg. Noen planer?

trukke helga blir så fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som Isola - er det mulig??? Går det an?? Tror jeg hadde hylt på hjelp jeg også, bare så synd at det er lite du kan gjøre...

Du må bare prøve å snakke med han. Fortelle at vesla har nok omveltninger i livet allerede, og at hun trenger å ha det så stabilt som mulig. Noe hun ikke får om hun plutselig får pappas nye dame slengt i fleisen. Han skjønner kanskje ikke, blir kanskje sint, tror kanskje at du er sjalu - men da har du ihvertfall prøvd.

Hva tenker han med???? :frustrert:

En ting er å finne seg ei ny dame ei uke etter bruddet. Det er jo hårreisende. Men å involvere vesla?? Hallo....

Nei, jeg skjønner så godt at dette med ett gikk fra vondt til verre. Man føler seg så maktesløs når andre snur livet ditt opp ned på et blunk - som om man var brikker i et spill.

Tenker på deg og vesla! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... her er det skjedd MASSE siden sist jeg var innom...

Tror jeg nøyer meg med å gi deg en stooor :klem: så lenge, jeg... :kose:

tusen takk

Sier som Isola - er det mulig??? Går det an?? Tror jeg hadde hylt på hjelp jeg også, bare så synd at det er lite du kan gjøre...

Du må bare prøve å snakke med han. Fortelle at vesla har nok omveltninger i livet allerede, og at hun trenger å ha det så stabilt som mulig. Noe hun ikke får om hun plutselig får pappas nye dame slengt i fleisen. Han skjønner kanskje ikke, blir kanskje sint, tror kanskje at du er sjalu - men da har du ihvertfall prøvd.

Hva tenker han med????  :frustrert:

En ting er å finne seg ei ny dame ei uke etter bruddet. Det er jo hårreisende. Men å involvere vesla?? Hallo....

Nei, jeg skjønner så godt at dette med ett gikk fra vondt til verre. Man føler seg så maktesløs når andre snur livet ditt opp ned på et blunk - som om man var brikker i et spill.

Tenker på deg og vesla! :klem:

jeg har snakka med han,sier at han respekterer meg men er ikke enig,men hva er respekt når han bryter løftet om å holde Anell unna en dag etterpå,har prøvd å si til han at det er viktig at det er så stabilt som mulig hos han siden det er hos meg alt er nytt så hu kan føle seg som hjemme når hu er der meeen hu er jo så liten enda skjønner du :frustrert: pisspreik jeg merker at hu er usikker og søker hele tiden og er redd for at folk skal bli borte for henne,hu fotfølger meg og ja laaaang historie orker ikke ta opp alt hermen ting er nytt på mange måter og da er det viktig at noen steder er helt stabile til rutiner og sånn blir vanlig for henne

alt er så vansklig nå...og det er veldig vondt :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen
jeg har snakka med han,sier at han respekterer meg men er ikke enig,men hva er respekt når han bryter løftet om å holde Anell unna en dag etterpå,har prøvd å si til han at det er viktig at det er så stabilt som mulig hos han siden det er hos meg alt er nytt så hu kan føle seg som hjemme når hu er der meeen hu er jo så liten enda skjønner du  :frustrert: pisspreik jeg merker at hu er usikker og søker hele tiden og er redd for at folk skal bli borte for henne,hu fotfølger meg og ja laaaang historie orker ikke ta opp alt hermen ting er nytt på mange måter og da er det viktig at noen steder er helt stabile til rutiner og sånn blir vanlig for henne

alt er så vansklig nå...og det er veldig vondt  :grine:

Jeg har bare en ting å si: MANNFOLK! Er det mulig da?? I utgangspunktet under lavmål at han finner seg ei ny SÅ fort (ja jeg vet, menn klarer ikke være alene osv osv) og at han da i tillegg drar Anell inn i dette med én gang? *sier-noen-alvorsord-til xsambo-og-forteller-hvor-Adam-fikk-kjøpt-ølet-hen* :frustrert::frustrert:

Blir helt oppgitt på dine vegne jeg vennen, vet nesten ikke hva jeg skal si engang! Men her har du en diger :klem: i hvert fall! Ikke slit deg HELT ut i helga da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en ting å si: MANNFOLK! Er det mulig da?? I utgangspunktet under lavmål at han finner seg ei ny SÅ fort (ja jeg vet, menn klarer ikke være alene osv osv) og at han da i tillegg drar Anell inn i dette med én gang? *sier-noen-alvorsord-til xsambo-og-forteller-hvor-Adam-fikk-kjøpt-ølet-hen*  :frustrert:  :frustrert:

Blir helt oppgitt på dine vegne jeg vennen, vet nesten ikke hva jeg skal si engang! Men her har du en diger  :klem: i hvert fall! Ikke slit deg HELT ut i helga da...

jenta mi :grine: jeg er så redd for at hun skal bli usikker og redd osv,alt dette er jo helt nytt for meg det å ha samlivsbrudd med unge og jeg prøver bare å tenke litt lengre enn enn nesa rekker og prøver å tenke stabilt,stabilt,stabilt hu har jo akkurat begynt i barnehagen også selv om unger venner seg fort til ting syns jeg det er viktig at vi er litt ops da..

ER DET SÅ JÆVLIG URIMELIG DET DA?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨ja så var helga her..I går var det jobbing fra morgen til kveld var hjemme kl 23.Anell er hos ahh ja dere vet *pain* så da kan jeg like godt jobbe skal på jobb igjen kl 15..og imorgen tidlig!!

Men det er vel sånn at vi jenter kverner hode om og om igjen som bare gir oss mer pain kanskje,hvis jeg fortsetter og føle sånn inni meg tror jeg det er en fordel at jeg prater med noen som kan hjelpe meg over kneika!!But who??

Jeg er ikke no psykolog emne,men er så forvirret i kroppen når den drar meg hit og dit følelsesmessig føler at det kanskje er morsinstinkt som kommer frem på en helt annen måte enn før muligens,og den kjærligheten man føler for barnet sitt er så spesiell at det kan ikke forklares..Shes my morning my night my everything :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster Innlegg

Gullet26 242

Rødtoppen 79

Malina 60

Madeline 53

Jettes 33

-TeddyToria- 29

Kverula 23

Isola 22

LinKri 18

Ithaca 15

Cr@sh 13

pondusa 10

Midnattsol 9

monja 9

Pi@ 7

Little me 5

Zenta 2

Frida Frosk 1

iingvild 1

Rødtoppen på topp ja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det ikke urimelig å kreve stabilitet. :klem: Synes det er helt ufattelig ego av han å gjøre noe sånt jeg altså! :frustrert:

Og tenk at han møtte ho dama fort etter at du flytta ut!!! :sinna::kjempesinna:

Har du ikke en god venn/venninne du stoler på som du kan få pratet ut med? Er nok greit å bare få det ut.

Ellers har du jo oss. :kose:

Tenker masse på deg!

Stoooooooooooooooor :klem:

Pssst - skal forresten jobbe litt for å komme høyere opp på lista.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen og klem i dagboka mi. :)

Har fått lest bittelitt i din, og vil gi deg en kjempeklem tilbake. :klem:

Utrolig dårlig gjort og lite gjennomtenkt av eksen din. Håper han forstår det selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke urimelig å kreve stabilitet.  :klem:  Synes det er helt ufattelig ego av han å gjøre noe sånt jeg altså!  :frustrert:

Og tenk at han møtte ho dama fort etter at du flytta ut!!!  :sinna:  :kjempesinna:

Har du ikke en god venn/venninne du stoler på som du kan få pratet ut med? Er nok greit å bare få det ut.

Ellers har du jo oss. :kose:

Tenker masse på deg!

Stoooooooooooooooor :klem:

Pssst - skal forresten jobbe litt for å komme høyere opp på lista.. ;)

har jo venner men føler at ingen forstår meg egentlig..jaja det går over ikke sant!Det skjønner jeg også det meeen er liksom ikke det jeg trenger å høre,vet ikke helt hva jeg trenger å høre heller for jeg er så forvirra..uff er så sliten av å være lei meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk for hilsen og klem i dagboka mi.  :)

Har fått lest bittelitt i din, og vil gi deg en kjempeklem tilbake.  :klem:

Utrolig dårlig gjort og lite gjennomtenkt av eksen din. Håper han forstår det selv også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo venner men føler at ingen forstår meg egentlig..

Skjønner det vennen! :klem: Bruk KG for alt det er verdt!

Så du forresten denne??

Den fortjener du VIRKELIG!

Håper dagen i dag har vært en bedre dag, og at hver dag gradvis blir bedre.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det vennen! :klem: Bruk KG for alt det er verdt!

Så du forresten denne??

Den fortjener du VIRKELIG!

Håper dagen i dag har vært en bedre dag, og at hver dag gradvis blir bedre.

:kose:

Tuuuuusen takk vennen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJemmedag i dag me Tingelingen min som har ørebetennelse ++ blir ikke noe jobbing denne uken,sender ikke hu i barnehgaen før penicillin kuren er ferdig!!Men vi fikk begynt med engang i går så håper for hennes del at det hjelper ganske fort..Frem me pannebånd og tynn lue nå ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...