Gjest Rødtoppen Skrevet 9. august 2006 #581 Del Skrevet 9. august 2006 Hei vennen! Er alltid mye styr når sånne ting skjer, enda godt du ordner opp i alt som er og ikke gjør som jeg gjorde med min ex. Han rundlurte meg, så jeg ble sittende igjen med ikke en dritt av alt jeg hadde lagt inn i leiligheten osv. DET var surt altså!! Uansett, stå på snuppa - og send meg en PM hvis behovet skulle melde seg! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 9. august 2006 #582 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg MÅ få lov til å ta en liten FEST på side 30 selv om situasjonen er sånn den er for deg akkurat nå :enig_anim: :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 10. august 2006 Forfatter #583 Del Skrevet 10. august 2006 ja det er et lite jubileum dette her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 13. august 2006 #584 Del Skrevet 13. august 2006 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 14. august 2006 Forfatter #585 Del Skrevet 14. august 2006 Hvordan går det med deg? ← joa rusler i vei...flytta i helga så nå er det meste gjort noen småting som står igjen bare,regner med å sove der fra i morgen!Skikkelig støl ja bært hele helga I dag er det 1 dag i barnehagen for Tingeling,første tilvenningsdag da skulle visst ikke være der mer enn en tims tid eller no??Skjønner ikke det helt men for de regner jo tre dager på tilvenning og i morgen skal vi være fra 9-12 syns det virka litt lite men de vet vel hva de gjør..nuh er det frokost og bleieskift på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 14. august 2006 #586 Del Skrevet 14. august 2006 Hei snuppi! Åssen går det med deg oppi alt detta? Håper du henger i stroppen i hvert fall Tilvenning i barnehage ja, spennende å se hvordan det går da! Blir sikkert bra! på du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 15. august 2006 Forfatter #587 Del Skrevet 15. august 2006 DAG 2.. jau da var dag 2 over i barnehagen,i dag gikk jeg avgårde en liten time og det gikk vel bedre enn når jeg var der,hun er midt i mellom de andre barna 2 på 1 år og 1 på 3 år og hu på 1 1/2 da..de andre som skal begynne kommer over jul og 1 i sept og 1 i okt...så rolig overgang for de 4 andre Hu er litt sjenert og tilbakeholden og skal hele tiden bort til meg så jeg følte selv at jeg måtte pushe henner unna og si gå å lek da og gjør ditt og datt og det blir så tøft ,så jeg sa det til de ansvarlige at jeg tror det er bedre at jeg går unna litt så hu ikke bare skal sitte hos meg ække lett.så jeg var borte 50min da.handla litt mat og dytta i kjøleskapet i den nye leiligheten og snufsa litt for meg selv,mye faser man skal igjennom som gjør at man føler seg liten,alene og sårbar! I morgen skal vi være fra 8-14 ca,jeg skal levere henne og gå etter en kort stund for de skal spise halv ni og da skal alle foreldra ha gått..er bare 5 min unna med bil jeg så..åsså skal de ha lunsj også prøve å legge!Får håpe det går bra...jeg har to dager til jeg kan være der og komme og gå,men på fredag kl 15 skal jeg på jobb så da får pappan ordne opp skulle det være noe.. Når veslemor våkner skal jeg kjøpe gardinstang + kjøre kjøkkenbordet mitt bort i leiligheten..Nok å gjøre ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 15. august 2006 #588 Del Skrevet 15. august 2006 Hei snuppa mi! Du har nok å tenke på om dagen du å, viktig å i hvert fall. MYYYE bedre enn å stenge følelsene inne, da blir du bare dårlig! Er 4 faser å gå igjennom i en sorgprosess uansett hvordan du vrir og vender på det vet du! Stor på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 15. august 2006 Forfatter #589 Del Skrevet 15. august 2006 uff 4 stk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 15. august 2006 #590 Del Skrevet 15. august 2006 Hei Lenge siden jeg har vært innom her nå, og ser det har skjedd utrolig mye i livet ditt. Synes du virker så utrolig sterk, så dette skal du klare! Det må være utrolig hardt, men man må jo bare ta en dag av gangen. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. august 2006 #591 Del Skrevet 16. august 2006 Sier som Isola jeg, her har det skjedd ting siden sist jeg var innom! En til deg, du er supersterk! Håper det går bra med dere alle tre, et samlivsbrudd er ikke lett for noen av partene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #592 Del Skrevet 17. august 2006 Tusen takk Isola og Ithaca ,for oppmuntrene ord :kys_2: ja dag 4 av barnehage tilvenning og i dag gikk det veldig bra..så vi får håpe at det blir sånn i morgen også.. Jeg har nå flyttet ut alt å sov i leiligheten min inatt,blitt veldig koselig der så var greit å sove der! I natt blir veslemor sin 1 natt men tror det skal gå bra...håper det hvertfall Bestillt adsl i dag også men vet ikke når det kommer kan ta mange uker så det blir veldig sporadisk her inne en stund fremover..Håper ikke det tar alt for lang tid Nå skal jeg ut å shoppe litt og rydde litt mer hjemme..Ha en fin dag alle sammen,hold boka mi varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 17. august 2006 #593 Del Skrevet 17. august 2006 Hei vennen! Skal holde boka di varm vet du! Og ja, det er 4 faser i sorgprosessen, på en måte litt greit! Først har du sjokkfasen, der alt på en måte virker litt uvirkelig. Så kommer reaksjonsfasen der du reagere på alle mulige måter, med gråt, sinne osv osv osv. Deretter kommer bearbeidelsesfasen der du jobber deg gjennom det som har skjedd og begynner å innfinne deg med det som har skjedd. Til sist er det nyorienteringsfasen, der du har jobbet deg gjennom det som har skjedd og er klar for å leve videre og kan se tilbake på det som har skjedd som nok et avsluttet kapittel i livet! Det er umulig å si hvor lange fasene er, og det er også vanlig å hoppe fram og tilbake mellom de ulike fasene. Uansett vil jeg selv påstå (gjennom den sorgen jeg har opplevd) at det første året er det tøffeste med høytider osv. Stå på snuppa, tenker på deg! Og når det kommer til dissa ADSL-folka må du ikke stole på at de kommer raskt nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 19. august 2006 #594 Del Skrevet 19. august 2006 Hei. Her er jeg igjen! Hvordan er ståa hos deg da? Regner med det kan ta en stund før du skriver noe her igjen da,siden du venter på internett. Vi skal holde boka di varm- gjett om! Jeg er mester på ikke-noe-innhold-bare-fjasing-snakk Så flott at det går bedre med frøkna som har begynt i barnehagen. Kan tenke meg det var vanskelig å gå vekk fra henne når hun bare ville til deg de første dagene. Men heldigvis blir barn fort venner. Kjøpte du den leiligheten du vist meg som du hadde mest lyst på? Godt at det ble koselig ihvertfall Håper du snart er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 21. august 2006 Forfatter #595 Del Skrevet 21. august 2006 Hellu babes... liten tur innom i dag skal jeg jobbe natta så da kan jeg fjase tilbake i hele natt *ler* Det ble til at jeg leide leilighet Malina skal spare meg opp litt mer egenkapital selv først,den er kjempe koselig den også kan legge inn noen bilder når det passer seg sånn... På lørdag var jeg på konsert har vært elvefestivalen her i byn i helga var å så på Lind.Nilsen,Holm og fuventes eller hvirdan han skriver det...HEEEEEEEEEEEELT KÅNGE,digga i 2 timer i øs pøs regnevær men det var helt rått!Akkurat hva jeg trengte å stå å hoppe og skrike litt og synge osv balsam for sjelen..Kjempe flinke gutter altså *dåååån* nei nå må jeg gjøre litt ...skriver senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 21. august 2006 #596 Del Skrevet 21. august 2006 Åååå,konsert med DE gutta! :grine2: Heldiggrisen! Kjøpte CDen for et par dager siden,og hører den om og om igjen. Gleder meg til bilder, og til du skriver mer! Ha en fin dag, og gi en til Anell fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 21. august 2006 Forfatter #597 Del Skrevet 21. august 2006 ...Halleluja *mmmm* nynner enda etter lørdagens konsert!jeg skjønner nå at jeg har vært mye hjemme det siste halvannet året for lørdagen var knall,kommer til å leve lenge på den opplevelsen. I dag sa Veslemor tute mamma når hu så bilen min elsker den jenta altså kommer så mye nå.. dessert=youghurt ikke spørr meg hvor hun har det fra også baaaaanan mamma *ler* SUPER HERLIG jeg kunne sikkert sitti her å skrivi i hele natt om alt hun sier og gjør og hvor mye hun betyr for meg osv osv osv fikk akkurat mld om at jeg var på feil sted og at jeg skulle komme et visst sted så skulle en viss person vise meg hvor fort han klarte å rive av meg jobb uniformen min jeg svarte:ahhhh talk dirty 2 me din bænditt trur jeg dauer HVA SKJER A??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #598 Del Skrevet 23. august 2006 Hei! Her har det skjedd mye i det siste som jeg ikke har fått med meg...går rundt i min egen svangerskapsverden jeg... Selvom et brudd er trist, så er det til det beste om det fører til at partene får det bedre i etterkant - og det virker jo som om dere begge føler at dette er riktig, så da er det sikker det! Lykke til i din nye tilværelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 24. august 2006 Forfatter #599 Del Skrevet 24. august 2006 Hei! Her har det skjedd mye i det siste som jeg ikke har fått med meg...går rundt i min egen svangerskapsverden jeg... Selvom et brudd er trist, så er det til det beste om det fører til at partene får det bedre i etterkant - og det virker jo som om dere begge føler at dette er riktig, så da er det sikker det! Lykke til i din nye tilværelse! ← takk takk snuppa...er du her enda???*kom ut lille nurk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 24. august 2006 #600 Del Skrevet 24. august 2006 Står tell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå