Gjest Rødtoppen Skrevet 16. februar 2006 #41 Skrevet 16. februar 2006 God MORGEN schnuppa!! Kommet meg opp nå jeg å, var FULL fres på jobb inatt kan du si... Måtte rykke ut på 6 alarmer, og så var det bare ett sted det var noe reelt å gjøre!! Har kjørt over 12 mil i natt!! MEN, det har gått veldig bra da. Gruet meg litt ettersom det var første natta UTE alene... Bra det gikk bra med deg i går også, spennende å høre hvordan det går med deg der etter hvert :enig_anim: Var innom og tittet på lille snuppa di forresten! Blir jo helt verpesjuk jeg, ho var helt nydelig Har lagt ut noen bilder av kattepusen min jeg da... Nei, nuh skal jeg gå og skjære litt kylling her. Skal ha wok i dag og må marinere den litt før vi skal spise. Sambo er på møte etter jobb i dag, så vet ikke helt når han kommer hjem enda... til deg fra meg!
Gjest Madeline Skrevet 16. februar 2006 #42 Skrevet 16. februar 2006 Det blir jammen mye kjøring på deg i løpet av en nattevakt. Er ikke det velig slitsomt?
monja Skrevet 16. februar 2006 #43 Skrevet 16. februar 2006 En snikleser gir seg til kjenne Måtte jo innom denne dagboka en tur og Nyyyyydelig jente du har
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #44 Skrevet 16. februar 2006 Hei på deg! Du har ikke snødd inne i dag? Det er et vanvittig snøvær for tida - og verre skulle det visst bli i følge værmeldinga... Hvor ble det av den våren jeg etterlyste? :klø: Håper kvelden din blir bra! Og du...har du hatt et annet brukernavn her tidligere? :klø:
Gullet26 Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #45 Skrevet 17. februar 2006 En snikleser gir seg til kjenne Måtte jo innom denne dagboka en tur og Nyyyyydelig jente du har ← TAKK TAKK syns vi har vært ganske så flinke på den biten ja *ler* likner ikke på postmann hvertfall TRINEMOR TAKKER hu er litt av en solstråle babler og surrer rundt hele dagen,det har godt veldig bra med meg Snart ferdig me opplæring nå,skal dit på dagen imorgen også så da får jeg med meg siste rest nuuuuuuuudeli altså *smelt* Har du jobba inatt også eller?? Kverula Hellu du,nope har aldri vært her inne før jeg ..likner jeg på noen?? Våren??hva er det *snør,snør tideliboom* og blåser her da for sikkerthets skyld så de -3c blir jo lik 10 *hutre* også................................ DAGENS LILLE SUNNE dette er den sunneste bolleoppskrifta man får tror jeg så sant man ikke skal ha kli/fiber boller *æsj* 50g gjær for søte deiger 100gr smør 3dl melk 1/2 ts salt 1dl fruktose -> isteden for sukker 2 egg 10-11dl speltmel -> istedenfor hvetemel *smelt smør,tilsett melk kjøl ned til 37c rør ut gjæren. *tilsett salt og fruktose *visp sammen eggene tilsett det meste men la det være igjen litt til pensling *elt inn det meste av melet til en smidig deig som slipper bollen *hev i 30 min *bak ut og la de etterheve i 30min *pensle bollene me egg og stek de midt i ovnen på 250c i ca 8 min *det blir ca 16 boller av deigen,har man kjøkkenmaskin og kan elte deigen i den blir de super luftig og smelter i munnen :bukke: *ler* Så sånn er det,nå er det stryking av arbeidsklær og rydde litt her før veslemor skal ta seg en blund og da skal jeg vaske denne skrotten før møte kl13 og jobb kl15..Mamman min kommer å passer Anell så jeg kan dra på møte snille mamman min GLAD I DEG!!!! Også går det slag i slag til og med søndag kl 22.30 og da tar jeg helga...Andre som jobber i helga eller??? monja inn i min bok så hyggelig at du sniker en tur innom... to you all
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2006 #46 Skrevet 17. februar 2006 God morgen! Vet ikke hvorfor jeg tenkte at du var "gammel men ny" - kanskje fordi det er så mange som skifter nick her. Og så tenkte jeg som så at siden du vier meg så koselige besøk i dagboka mi ville det jo være synd om jeg ikke visste hvem du var om jeg kjente deg som "gammel" også - hvis du skjønner! Men du er hjertelig velkommen altså, selvom jeg ikke kjenner deg fra før! Takker for bolleoppskriften! GOD HELG!
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2006 #47 Skrevet 17. februar 2006 ...eller ja, jeg leste jo at du skulle jobbe i helga da - så jeg får ønske deg GOD HELG PÅ JOBB!
Gjest Rødtoppen Skrevet 17. februar 2006 #48 Skrevet 17. februar 2006 Hælløuv snuppa!! Eller skal jeg si GOD MORGEN?? Hehe! Vært på jobb i natt også jeg vet du, jobber og sliter... Men nå skal jeg ha FEM dager fri LITT fornøyd med det kan du si! Sambo har vært hos dyrlegen med pusen vår i dag da, ho har blitt bitt eller dratt i halen sin stakars. Ho har vondt her, så har fått smertestillende og nå skal jeg på apoteket og hente noe antibiotika Lille pus har feber... Stor til deg!!
Gjest Myztica Skrevet 17. februar 2006 #49 Skrevet 17. februar 2006 Hei snuppelure!! Så på bildene dine, så nydelig jente du har!! God helg, og gode vakter
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2006 #50 Skrevet 18. februar 2006 Hei! Jeg har også sett på bildene - og jenta di er kjempefin! En liten prinsesse! Håper dere får en fin lørdag!
Gullet26 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #51 Skrevet 19. februar 2006 GULLET MITT Søndag i dag *gjesp* og kl14.30 er det jobb igjen hmm fri neste helg hvertfall etter 3 helger på rad og div kveldsvakter..Hadde tenkt å dra på hytta til helga når det endelig var en helg fri meeeeeen så skulle bestemutter`n ha en kankebit på lørdag for hu har bursdag ahhh da rekker vi ikke hytta!! Hadde håpa hu tok søndag isteden men,men.. Har begynt et nytt sted i tilegg til legevakta og det er helt ny starta så tar litt tid å få turnusen i gang og da må man trå tel i helger osv siden det ofte er da det er problemer DAGENS LILLE SUNNE OMELETT MED RØKELAKS *1-2 egg *1/2 ts olje til steking *1-2 skiver røkelaks *1ts hakket gressløk *salt og pepper pisk egg sammen og hell det i panna,strimle laksen og ha dem på omeletten,stek den ferdig og pynt me litt grønt... Ha en toppers dag ,nuh er det lunsj,dusj kos me vesle mor og jobb!!
Gullet26 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #52 Skrevet 20. februar 2006 **det er vinter ,det er kaldt og det er mandag* tralalalalalala viktig å holde humøret opp etter en laaang jobbehelg som ender i -> 2 dager fri 12kalde her i dag.. NICE DAGENS LILLE SUNNE.. I følge Roede og min produkt guied er FUN LIGHT SAFT JA-DRIKKE!!! Jippi til det for skogsbær er kjempe god Helga har som sagt gått me til jobbings så den har fyki avsted...Mye syke mennesker om dagen og vintersport skader.kutt og brudd og kuler både her og der,er det jeg alltid har sagt idrett er livsfarlig!Men vi syr og lapper dem sammen,bandasjerer og god bedring til deg og de tusler som regel ut døra mer happy enn når de kom inn...MISSON DONE!! Ellers da folkens????skjer det noe spennende i dag??
monja Skrevet 20. februar 2006 #53 Skrevet 20. februar 2006 God morgen Så flink du er til å være sunn Jeg sitter her med sjokoladekake på benken jeg da Skal prøve å få den i fryseren før jeg putter den i munnen Håper du får en fin dag.
Gullet26 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #54 Skrevet 20. februar 2006 HELLU MONJA jajaj sunn og sunn fru blom prøver så hodt jeg kan...ble litt digg i helga på jobb så stramme litt inn i dag H A EN FIN DAG DU OGSÅ
Gjest Rødtoppen Skrevet 20. februar 2006 #55 Skrevet 20. februar 2006 Hei hei hei hei snuppeluppi!!! JEG har ikke vært så veldig aktiv i helga akkurat... Bare slappet av jeg, ble ei flaske rødvin (chapelle du bois) på lørdagskvelden etter å ha spilt Buzz med han i første her. I går var vi hos svigers i noen timer og slærvet, ellers bare slappet av. I dag har jeg fått vaskte hele leiligheten, kjøpt ny støvsuger (før jeg vasket så klart) og kjøpt meg et spill til playstation. Jeg gleder meg som en liten unge til å prøve spillet etterpå -> FRIENDS!!! For JEG har jo ikke noe dilla på Friends i utgangspunktet da... Du har bare kosa deg med i dag håper jeg?? Nuh skal jeg se på 2. omgang av laghopp her før jeg vekker gubben som sover litt før nattevakt i natt. JEG skal ikke på jobb før til onsdag Stor fra Trinemor
Gullet26 Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #56 Skrevet 21. februar 2006 Atter en ny dag *gjeeesp* vesle mor har akkurat trøkt i seg ei brødskive og ligger å koser seg med en skvett melk i flaska...Får bare flaske etter frokost og når hu skal legge seg de anbefaler jo at man kutter ut flaske før de er 15mnd såååå får vel kutte ut på morran snart også vel,litt trist å ta fra dem noe som de setter så pris på!! *hutre* 12 kalde i dag også Var ute å kikk tur i går var bare 3minus men begynte å blåse og da var det ikke mye digg selv om sola skinte og fuglene sang.. Fikk endelig vært på trening i går da..plutslig har det ikke vært noe på 2 uker pga av all denna kveldsjobbinga og det mærks ja..litt stiv i skinka i dag kan man si :sjarmor:tok i for hele uka for imorra er det jobb på kvelden og torsdag er det bursdag og jobbe natt,får prøve å svette litt på fredag etter søvnen,har fri hele helga *JIPPI* TRINEMOR LIKER IKKE FRIENDS NOE SÆRLIG JEG HELLER får man friends spill altså??hva går det ut på?? DAGENS LILLE SUNNE FISK ER SUNT ÅRET RUNDT *ehhh kremt* hjerne streik i dag I dag er det litt shoppings på porgrammet,må litt div middagsmat og andre ting å fylle opp skapene med har blitt flink til å handle stort en gang i uka og det merker man på mat budsjettet det har blitt mye mindre enn når det blir sånn småhandling her og der..Prøver å dra til sverige innimellom også å fylle opp me kjøtt og litt annet og sidren kronekursen har vært bra så lenge sparer man endel på det gitt SÅ SÅNN ER DET =) min er ferdig med flaska og nå skal det skje ting
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #57 Skrevet 21. februar 2006 Hei på deg! Skjønner godt at det ikke er så lett å skulle vende av med flaska når de koser seg sånn med den - håper det går greit likevel da. Jeg var også ute og gikk en liten tur i går, så jo så fint ut innenfra, men jammen var det et surt drag i lufta ja. Hadde kledde meg altfor dårlig, det kjente jeg raskt...men det ble jo ikke så lange turen da, så. Håper du får en fin dag!
Gjest Rødtoppen Skrevet 21. februar 2006 #58 Skrevet 21. februar 2006 Hellu på rei!! Ble et par timer med FRIENDS-spill i går gitt (det er et rent spørrespill med kjente og ukjente scener osv osv osv. Jeg var jo helt RÅ!!) Hehe! Og så ble det jo et par episoder etterpå da, ble litt inspirert Argh!! Jeg driver og blir ringt opp fra et sykehjem her i byen (har sendt inn papirer om at jeg ønsker ekstravakter) men så vet jeg ikke HVEM det er som ringer. Og når jeg ringer tilbake er det bare nr til sentralbordet, så de kan jo heller ikke hjelpe meg!! Satse på de ringer opp igjen vel... Nei, nå skal jeg prøve å rydde litt stille ut av oppvaskmaskinen her, sambo sover etter nattevakt og kjøkkenet er ved siden av soverommet... I ettermiddag skal vi en tur til Sverige og hamstre litt (gubben er tom for snus), tenker det blir en tur til Strømstad i dag for å få tatt en tur på polet også Du får nyte fridagen din i det fine været
Gullet26 Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #59 Skrevet 21. februar 2006 TUSEN TAKK KVERULA OG TRINEMOR SVERIGE JA SKULLE VÆRT DER SELV BEGYNNER Å BLI SMÅ TOMT I FRYSEN VET JEG..
Cr@sh Skrevet 21. februar 2006 #60 Skrevet 21. februar 2006 Hei, og takk for koselig hilsen i dagboka mi!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå