Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Så trist med deg og samboeren din da. Skjønner at du har en tøff tid nå :klem:. Det finnes ingen mulighet til å finne tilbake til kjærligheten som en gang var der?

det er så mye i forkant av forholdet før jeg ble gravid som teller inn også og pga av graviditeten hoppet vi i det og skulle prøve best mulig,men det er ingen ting her og har ikke vært på leeeeeeenge så nei dette er den beste løsningen selv om det er kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Hannen- er det ikke noe mellom dere å bygge videre på? Å begynne litt på nytt igjen? Eller få hjelp av noen profesjonelle?

Jeg har egentlig IKKE peiling,men jeg synes det er så trist at det endre på dette viset her. Tror du dette er den eneste løsningen?

Godt dere ikke er blitt uvenner da! Det vil nok bli noen hakk lettere da- i og med at dere har Anell sammen.

En klem til deg,vennen!  :klem:

Kanskje vi kan snakkes på msn eller noe?!

er ingen ting å begynne på nytt i...for det er ingen ting igjen,følelser er borte fra begge parter ingen gnist!!Så lenge ting går for seg i rolige former osv så ja ehhh vet ikke hva jeg skal si,men føler at dette er en bra løsning selv om det er kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Et brudd er alltid vanskelig og spesielt når det er barn inne i bildet også, men det høres ut som det er en gjennomtenkt avgjørelse. Får håpe dere klarer å samarbeide bra om vesla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi håpe at du har tatt den riktige avgjørelsen! :blomst:

Sender over en klem :klem:  Tenker på deg!!

vi har tatt avgjørelsen begge to....takk for klemmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbehelg for deg denne uken eller?

ja har jobba torsdag + fredag + dag i går + dobbelt i dag så skal være på jobb frem til kl 22.30 i dag..var enten jobben dag ,natt ,kveld eller ikke natta i natt og dobbelt i dag så da valgte jeg og sove i natt,trenger søvn om dagen kjenner jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Takk for PM :klem: Skal inn å titte på leilighetene nå...godt du fant noe som var så nærme jobb og resten av familien.

Godt å vite at jeg ikke hadde skrevet noe du tolket galt...

Ha en fin søndag på jobb! ;) Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada snuppa.....

tatt 10 min nuh og spist litt og sitter her nå å puuuuuuuuuuuuster rooooooooooooolig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Rødtoppen

Hei på deg du!

Her hadde det visst skjedd en hel del... *sukk* Har ikke lest alt enda, men nå er jeg i hvert fall tilbake hvis du har lyst å tømme deg overfor meg også ;)

Her er alt bra, leiligheten er solgt og vi skal flytte 1. september antakelig. Deilig å endelig være ferdig med det, så nå blir det ny bil og greier :-D

Stor :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Ah... En uforventet fridag i dag - selv om jeg er helt på en snurr pga forkjølelsen da... Skal snart ta meg litt frokost, tror det blir havregrøt og te gitt, litt problemer med å svelge enda! Hehe! Og stemmen har fortsatt ikke komme tilbake, sambo kaller meg bare Tause T her nå - han synes vel det er deilig ;)

Hvordan går det med jakt på leilighet og sånt da?

:klem: fra snørra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA DA HAR DAGBOKA MI SKIFTET NAVN,EN NY HVERDAG ER PÅ GANG!HAR FÅTT MEG LEILIGHET Å FLYTTER UT TIL HELGA ELLER BEGYNNER Å FLYTTE UT DA HVERTFALL OG BIL ER PÅ GANG OM ET PAR DAGER HAR JEG DEN AHH MYE SOM SKAL ORDNES I EN SÅNN SITUASJON...

Er ganske stressa om dagen inni meg sikkert fordi jeg føler et visst press etter å komme meg ut selv om jeg ikke har det,jeg og x-sambo er venner og ikke no dramatikk,men nå som ting er oppe og avgjort vil jeg gjerne blir ferdig med alt og få roet meg ned litt selv også...det er mye papirarbeid også og alt er selvsagt tungvint i det offentlige,ting og tang frem og tilbake og jeg komme til å være helt avhengig av den lille støtten jeg får ,for det er ikke mye å skryte av!

Jeg har jo 70% fast stilling men vil jo ha 100% men det er ikkelett å få så noe som tipset meg om at jeg burde søke om arbeidsløshetspenger for de 30% resten siden jeg ikke får 100% og det er ikke alltid at det er ekstravakter å oppdrive fordi det er mange om beinet,mye man ikke vet at man kan søke om ja..bostøtte var det noen som sa også så jeg får sjekke det ut...

De 2 siste dagene har jeg pakket og ryddet i tingene mine og det blir det de neste dagene også,men ikveld er det grillfest med jobben skal bli digg og koble litt av noen timer og være sosial... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...