Gullet26 Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #521 Del Skrevet 28. juni 2006 Ithaca kan høres ut som du har rett,nuh for 10min siden ringte de fra en familiebarnehage rett borti gata her og lurte på om vi var int i plass til velsa de har åpent fra 07.30-16.30 så dette kan bli bra..skal bort dit kl 14 og snakke med henner som driver den!!Jeg lå å halvsov sammen med vesla og var helt i ørska da hørtes vel helt smekk ut tenker jeg !! Dette blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. juni 2006 #522 Del Skrevet 28. juni 2006 Så spennende med muligheter for plass i familiebarnehagen!!! Håper dagen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #523 Del Skrevet 28. juni 2006 Så spennende med muligheter for plass i familiebarnehagen!!! Håper dagen er bra! ← ja dagen i dag ble plutslig veeeldig myyye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 28. juni 2006 #524 Del Skrevet 28. juni 2006 HEI vennen! Her var det mye å lese gitt, fått med meg essensen i forhold til forholdet og vesla i hvert fall... Alle samliv krever en hel del, og når du jo er så heldig sånn det er nå å bare jobbe kveld og helg - så går jo det også utover samlivet... Uansett, en fra meg i den forbindelse. Og for det andre, så spennende med barnehageplass i fam.barnehage da! X fingre og tær for det!!! Nå er jeg snart tilbake på nett også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 28. juni 2006 #525 Del Skrevet 28. juni 2006 Så godt at det ser ut som det ordner seg med barnehageplass. Familiebarnehage kan være en veldig god løsning. Hilsen nyansatt assistent i familiebarnehage . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 29. juni 2006 #526 Del Skrevet 29. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #527 Del Skrevet 29. juni 2006 ja vi får håpe vi slipper igjennom nåløyet...har vært hos en dagmamma nå ikveld også så får vi se hvordan det går...får svar til uka både hos hu og fam barnehagen så det er bare å krysse det som er!!Nuh skal jeg spise og dusje også er det nattevakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 29. juni 2006 #528 Del Skrevet 29. juni 2006 Får håpe det ordner seg! Go` vakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #529 Del Skrevet 1. juli 2006 JIPI VI HAR FÅTT BARNEHAGEPLASS 100% I SYKEHUS BARNEHAGEN HER I BYN *WEHUUUUUUUUUUUU* DET LØNNER SEG Å STIKKE NESA FREM OVERALT + AT VI HADDE FÅTT PLASS HOS DAGMAMMAN OGSÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 1. juli 2006 #530 Del Skrevet 1. juli 2006 Så bra Det ordner seg for snille piker vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #531 Del Skrevet 1. juli 2006 Så bra Det ordner seg for snille piker vettu ← ja og veslemor er veldig snill *ss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 1. juli 2006 #532 Del Skrevet 1. juli 2006 Gratulerer med barnehageplass. Da ser du snart slutten på all kveldsjobbingen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #533 Del Skrevet 2. juli 2006 Gratulerer med barnehageplass. Da ser du snart slutten på all kveldsjobbingen din. ← noe blir det fortsatt men ikke bare det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 2. juli 2006 #534 Del Skrevet 2. juli 2006 Gode nyheter! Så flott!! Hvordan står det til med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #535 Del Skrevet 3. juli 2006 Gode nyheter! Så flott!! Hvordan står det til med deg? ← heia vennen...*tusler inn til deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #536 Del Skrevet 3. juli 2006 Sånn ser uka ut: Mandag: jobbe fra 15-22.30 Tirsdag: akkurat det samme Onsdag:nytt treningsprogramm kl 12 også ut på hytta til veslemor Torsdag:reise hjem fra hytta,pakke og vaske klær Fredag:fysio me veslemor kl 09,også dra på tur me mamma til kiel kl 14 Lørdag:kiel shoppe,shoppe,shoppe Søndag:heimat igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. juli 2006 #537 Del Skrevet 3. juli 2006 Gratulerer så masse med barnehageplass!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 4. juli 2006 #538 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Johooo, shoppingtur til Kiel!! Skal dere ta den "nye" color line fergen?? Håper du har finfin kveldsvakt nå da! Endret 4. juli 2006 av Malina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #539 Del Skrevet 5. juli 2006 Johooo, shoppingtur til Kiel!! Skal dere ta den "nye" color line fergen?? Håper du har finfin kveldsvakt nå da! ← yuppers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 7. juli 2006 #540 Del Skrevet 7. juli 2006 Nå har du akkurat dratt, tenker jeg....Håper du får en fin tur sammen med moren din! Kos dere masse!! Gleder meg til å høre fra turen når du komer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå