Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Hellu...

Lenge siden jeg har vært innom deg nå... :rodme:

Håper alt står bra til og at du har en deilig pinsehelg med familien!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har hatt en flott pinse.

Tenkte også jeg skulle si fra om at jeg har fått meg ny dagbok: Hannens dagbok

grattis med ny bok..den fylles nok ganske kjapt opp ja ;)

Hatt en fin helg?  :klem:

Helga bestod av båttur og jobbing så helt oki :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagene går som vanlig....jobbings på mandag,bursdag for sambo i går og natten har gått med til oppkast og feber på veslemor,hu har en jeksel som akkurat har kommet ut og to mega kuler som sier at her kommer det fler og det plager hun fælt ,men smører tannkjøtt og stikkpille såå ikke så mye mer å få gjort håper det kommer fort ut

fri hele uka jobbe lør+søn og imorgen er det frisør time i kveld er det trening :)

HA EN TOPPERS DAG ALLE SAMMEN :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Hei og hopp snuppen ;)

Huff, ikke noe artig at lille frøkna er syk. Håper det bedrer seg. Kikket innom bildene dine igjen i dag, og hun er så skjønn :babyjente:

En stund siden vi har snakket sammen nå...Hvordan står det til?

Det jeg sa jeg skulle sende over på PM har jeg enda ikke fått gjort :rodme: Det er litt mye om dagen, serru. Men jeg skal gjøre det...bare minn meg på det ;)

Nyt fridagene og håper du blir fornøyd hos frisøren i morgen :tommel:

Snakkes!

STOR :klem:

Endret av Malina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei alle sammen..

nok en solskinnsdag er over,formen til veslemor er ok det ble med den natta når det gjaldt oppkaste hvertfall,litt løs i mavne enda men virker ikke som det plager henne sånn mye..Blir litt fort lei seg om dagen så hun er nok enda litt dussemang som bessebess -> (bestemor) sier..hun er såååå søt når hun sier det og mamma er sååå kry over at hun sier bestemor på sin måte da..det kommer noen ord støtt nå hun sier:mø,bæ.vov,nam,æsj,nei,hei,mamma og pappa,bessebess,gakk,uff,beie som er bleie,bæsj ja... og må ikke glemme,pus,se, miss navnet på pusen til postmann pat,se og næ og ikke minst IS NAMME *ler* og når jeg tisser sier hun tssssssss..er så morsom om dagen altså helt herlig :ler:

har ikke vært så mye rundt i bøkene venter på en regnværs dag,nyter dagene jeg ikke jobber med og være ute og leke med veslemor å finne på ting som aktiviserer henner,og når hun leker på egenhånd blir det til at jeg leser og nyter finværet så lenge det varer,pc`n er lite brukt om sommeren meeeeen det er vel sånn det skal være.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh, så koselig at hun sier så mye! :hjerte:

Håper du har en strålende dag i varmen! :klem:

:hjerter_rundt: jaaa heeel skjønn..og solern har stått opp her så skal snart ut og nyte dagen :klem: Ha en toppers dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ik blitt så mye kos denne helga...er jobbehelg for meg,jobbet til 22.30 igår og er på jobb nå til kl 15.15!!veslemor er på hytta til svigers for sambo var på fylla i går me noen kompiser,fytti H... lukta så sinnsykt fyll av han når han kom hjem i natt og vekte mg seff,typisk det bråker og roter og sjangler rundt ahhhhh..... :frustrert: han hadde passa best på sofan til kompisene han var ute med....trur ikke formen hans er stigende utover dagen i dag gitt men,men!!Overskyet forløpig er det også jeg håper været blir bedre til jeg skal hjem *sole seg jaaaaaaaa* digg :smile: Fortsatt god søndag everybody

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Lenge siden :klem:

Håper du får kost deg litt i morgen i sola da :klem:

Å hvet det er irriterendes med dei mannfolka når dei kommer hjem full :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...