Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Fremhevede innlegg

Skrevet
:vinke:

fant ut at det var så lenge siden jeg hadde vært innom boka di... :sjenert: 

Så kjedelig med migrene og allergi da :troest:  men bra migrenen er bedre :klem:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Rødtoppen
Skrevet

Hellu på du!

Innom for å ønske deg en god dag bare, her roper vinduene at de trenger en vask. Ganske greit at jeg ventet til i dag med de, for i dag er det overskyet ute - så da slipper jeg striper på glassa! :ler:

Du får kose deg med jobbings i helga du da, jeg skal jobbe to netter nå, så har jeg fri fram til 18. mai hvis det ikke blir krise på sykehjemmet :-D

:klem::klem:

Gjest Madeline
Skrevet

Måtte innom for å oppdatere meg :klem:.

Skrevet

jobbings jobbings jobbings.......det går javnt om dagen veslmor om dagen og jobbings kveld og hele helga+++ alt det andre man gjør i heimen i tilegg,hvor mye er det egentlig mannfolka til dere andre gjør a??jeg er så lei av å alltid måtte si ting til sambo,hvofor kan de ikke se ting selv også som når skittenstøyskurven renner over eller badet ser for jævlig ut(jeg lar det vel aldri gå så langt :sjenert: )

føler at jeg bruker så mye tid på klesvaks og annet piss for å si det mildt som kunne vært brukt på andre ting...men jeg orker ikke å se på rot og skit misforstå meg rett jeg har ikke støv på hjernen og det ser ut som det bor folk her,men sånn vanlige ting da,gå ut me søppla nå den er stappa,eller dra over med støvsugeren når man kjenner at maten til veslemor er helt uti stua :ler: spise sjølv veit jeg

jeg hadde blitt så glad om jeg hadde kommet hjem en kveld etter jobb og sett at klesvaska var bretta sammen og lagt bort uten at jeg må spørre for da maser jeg jo....

og nå spiste vi middag for et par timer siden og alt står her like dan og han har dratt ut..jeg gidder ikke så får me sjå hvor lenge det står :frustrert:

Gjest Rødtoppen
Skrevet

Trøste :klem: for samboer som ikke ser hva som må gjøres i hjemmet. Tro meg, du er IKKE alene! Tror nesten ikke jeg kjenner noen jenter som ikke har samme oppfatningen jeg. Jeg og sambo er egentlig enige om at jeg gjør alt inne, han gjør alt ute av vedlikehold osv. Bare blomstene jeg ordner ute. Det fungerer greit for oss NÅ, som vi ikke har unger osv, får se hvordan det blir etter hvert vel ;)

Du får KOSE deg på jobb i helga, skal ha litt fri for deg jeg :)

Gjest Malina
Skrevet (endret)

Mannfolk! :frustrert: Makan! Tror nok det er en del som opplever noe av det samme som deg(selv har jeg aldri vært samboer,så har ikke erfaring),men ser jo hvordan det kan se ut i leiligheten til kjæresten min :overrasket: Akkurat som de er blinde for visse ting.

Skjønner veldig godt at det er frustrerende, men noen krav må vi vel kunne stille?! Ha hver sine faste oppgaver f eks.... :forvirret:

Håper du får en fin helg! :klem:

Endret av Malina
Gjest Madeline
Skrevet

:frustrert: på samboeren din.

hvor mye er det egentlig mannfolka til dere andre gjør a?

Jeg er vel ikke den rette til å svare på dette. Mannen min har jo blitt bra bortskjemt de siste årene :sjenert:, men han faktisk tatt sin del i helgene. Støvsuging og oppvasken klarer han å ta av seg selv hvis han ser det trengs. Det meste utenom går nok på meg. Mannen min snakket så mye om at han skulle bli flinkere til å hjelpe til siden jeg er på kurs/jobb om dagen. Det gikk bra første uka, men denne uka har han ikke vært like flink.

Gjest Zenta
Skrevet

Innom for å ønske deg ei koselig helg :)

Kjenner meg nok litt igjen i dette med husarbeid og mannfolk.. Mannen min var flink de første årene vi var sammen, men så har han slakket mer og mer av... men han tar seg av alt ute da.. Så inne er liksom min arena.. Men hender nok jeg klager litt av og til og da får jeg til svar at det er jeg som har gjort han slik.. han har blitt skrekkelig bortskjemt og trives med det sier han... Men han kan plutselig begynne å vaske vinduer og er flink til å rydde da så jeg skal nok generelt ikke klage på han ;) Tror det viktigste er å finne en fordeling som begge kan leve med :)

Håper du får en super kveld :)

Skrevet

vi har ikke så mye vedlikehold ute sååå..ja men båten tar litt endel tid da før den skal på vannet,men jeg orker ikke være hjemmværende mamma + husmor fra 7-14:45 med veslemor klesvask ,vaske bad,rydde osv osv også jobbe fra 15-22:30 føler ikke at jeg gjør annet!!Men får sette oss ned å sette opp en slags plan at når jeg skal på jobb er det hans ansvar å rydde og ta et tak når veslemor har lagt seg f.eks..er så kjedelig å komme sliten på jobb og etter den uka med migrene hver dag kjenner jeg at jeg blir fortere sliten...skal bestille time hos optiker til uka å sjekke øya for å være på den safe sia!!Nuh skal jeg spise litt og :dusje: åsså er det vel natta snart jobbe jobbe jobbe i morgen også....også en dag fri også kveld også fri på hurra dagen også 2 netter :sur: neida skal ikke klage GOOOOOODE PENGER å ha med seg i sommer .....

Skrevet

:vinke: zenta takk for besøket :sjarmor: alltid koselig med nye fjes!!!

Hannen

Rødtoppen

Malina

en STOOOOOOOOOOOR :klem: til dere......Godt å høre litt hva andre syns og mener og har det!!!

Skrevet

hmmm fikk brev fra SIBU i går det er foreningen i forhold til barnehageplasser osv på høyskolen og Veslemor har fått plass så hvis jeg kommer inn på skolen er alt ok og hvis jeg ikke kommer inn på skolen mister jeg plassen men da er det egentlig det samme for da må jeg jobbe sånn som jeg gjør nå alikevel,men digg at det på en måte er i orden da hvis man kommer inn,en ting mindre å tenke på

Gjest Malina
Skrevet (endret)

:klem::klem:

Tenker på deg, og håper ting blir litt bedre enn det er akkurat nå!

Endret av Malina
Gjest Madeline
Skrevet

Så kjekt at Veslemor har fått barnehageplass. Det er greit å slippe og bekymre seg over hvor hun skal være hvis du kommer inn på skolen.

Skrevet
Så kjekt at Veslemor har fått barnehageplass. Det er greit å slippe og bekymre seg over hvor hun skal være hvis du kommer inn på skolen.

ja 1 ting mindre kan man si.....og blir det ikke skole blir ting som de er også håper vi på plass i den nye barnehagen oppi gata her til jul! men f... ta de :frustrert: politikerne ja..de kan kysse seg et vist sted full dekning siiiiiikkert

Skrevet

Oi, her var det lenge siden jeg hadde vært innom... :rodme:

Kjekt å lese at det har ordnet seg med bhg.plass til snuppa hvis du skal studere! ;) Så får du heller ta det derfra, dersom det ikke blir noe av. Men jeg håper du kommer inn da! :tommel:

Ha en fin dag!

Skrevet
Oi, her var det lenge siden jeg hadde vært innom... :rodme:

Kjekt å lese at det har ordnet seg med bhg.plass til snuppa hvis du skal studere! ;) Så får du heller ta det derfra, dersom det ikke blir noe av. Men jeg håper du kommer inn da! :tommel:

Ha en fin dag!

heija....

ja det håper jeg også at jeg gjør

Gjest Myztica
Skrevet

:vinke:

Får håpe du kommer inn på skolen, og flott at jenta di har bhg.plass hvis det skjer :)

Ønsker deg en fin dag :klem:

Gjest Rødtoppen
Skrevet

Hei på du snuppi!

Det er bra at vesla di har fått plass hvis du kommer inn på skolen (krysser alt jeg har for det), får satse på at det ordner seg vel? :klem:

Her alt egentlig bra i dag, selv om jeg har vært i litt dårlig humør på eftan i dag. Blir litt for mye tanker tilbake 4 år i disse dager *grøss* MEN, prøver å tenke på noe fint også :smile: Du får kose deg på jobb, for det er vel der du er! :ler:

:klem::klem: fra Rødtoppen!

Skrevet
Hei på du snuppi!

Det er bra at vesla di har fått plass hvis du kommer inn på skolen (krysser alt jeg har for det), får satse på at det ordner seg vel?  :klem:

Her alt egentlig bra i dag, selv om jeg har vært i litt dårlig humør på eftan i dag. Blir litt for mye tanker tilbake 4 år i disse dager *grøss* MEN, prøver å tenke på noe fint også  :smile: Du får kose deg på jobb, for det er vel der du er!  :ler:

:klem:  :klem: fra Rødtoppen!

halla snuppa..kos til deg på disse dager

I går hadde jeg lagt meg når du var innom var å trente fra 20-21 så ble bare en dusj og senga på meg,skal jobbe kvelden i dag :sjarmor: and i morra er det *hipphurra*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...