Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Og, ja, forresten, jeg var først på side 20 sa du.

Venter fremdeles på premie! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

..sliten form på meg :grine: begynner å hjelpe litt hadde siste migrene anfallet kl 11 idag og det var kort og ikke så vondt!!Men fy f :frustrert: har holdt på siden natt til søndag,rart altså for ca 1 år siden hadde jeg akkurat samme da trodde de det var hormoner etter fødsel men er ikke det hvertfall.må være årstiden som gjør det!!Takk for alle hilsner :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: må bare fortelle en liten ting før jeg tar helga..hehe jeg og veslemor var ute i dag og hun leika i sandkassa di også kommer det en sommer fugel som driver å flyr rundt der vi sitter og dette var kjempespennende og plutslig satt den seg på lua til a mor og hu glante rundt seg kunne ikke skjønne hvor det ble av den dingsen i lufta..jeg fikk løpt inn og henta kamera og tatt bilde hu var så nyyydlig med det ansiktsutrykke :hjerter_rundt:

ja måtte bare fortelle det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Det virker som du er svært plaget med migrene nå. Håper det snart går over og at det blir lenge til neste gang. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Hei vennen!

Har skrevet svar til deg i boka mi jeg, :klem: for migreneanfallene! Sånt er IKKE godt i det hele tatt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
..sliten form på meg :grine:  begynner å hjelpe litt hadde siste migrene anfallet kl 11 idag og det var kort og ikke så vondt!!Men fy f  :frustrert:  har holdt på siden natt til søndag

Uff....Håper det blir bedre! :klem:

:klem: må bare fortelle en liten ting før jeg tar helga..hehe jeg og veslemor var ute i dag og hun leika i sandkassa di også kommer det en sommer fugel som driver å flyr rundt der vi sitter og dette var kjempespennende og plutslig satt den seg på lua til a mor og hu glante rundt seg kunne ikke skjønne hvor det ble av den dingsen i lufta..jeg fikk løpt inn og henta kamera og tatt bilde hu var så nyyydlig med det ansiktsutrykke  :hjerter_rundt:

ja måtte bare fortelle det da

Nåh!

:babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: helga har vært toppers og nuh ser det endelig ut til at migrenen er borte....har vært på fjellet i helga og det har vært kjempe gøy!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen

God morgen Gullet!!

Så bra å høre at migrenen har gitt seg litt da, fikk et anfall selv på fredags formiddagen jeg... Og jeg som aldri har migrene da - det skjer en gang hvert jubelår omtrent. Skylder litt på brå varme og stress jeg ;)

Uansett, fint å høre at du har hatt det fint på fjellet :-D Du får ha en fortreffelig mandag i hvert fall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:klem::klem: til alle sammen..ja huet er slitent om dagen men ikke vondt lengre er over for denne gang men tar litt tid å komme seg etter en uke med piller og sengeliggende appotil har allergien kommet for fult så hehe noe skal det være..ikke mye pc tid om dagen,nyter fin været ute med vesle mor og i morra kveld + helg er det jobbings...ahhh SOMMEREN KOMMER FOR FULT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

fant ut at det var så lenge siden jeg hadde vært innom boka di... :sjenert:

Så kjedelig med migrene og allergi da :troest: men bra migrenen er bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt sommeren mens den er her. Til helga er det visst slutt for denne gang :sur:.

ja er det ikke typisk da..... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...