Jettes Skrevet 10. mars 2006 #141 Del Skrevet 10. mars 2006 er det som de sier at 1 er som 1 og 2 er som 10?? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 11. mars 2006 #142 Del Skrevet 11. mars 2006 God morgen lille venn! Sitter og koser meg med frokost og ser på katta som sitter i vinduet og lengter etter småfuglene jeg nå! Hehe! Håper maffan din kommer seg etter hvert da, kanskje du har bolle i ovn? Neida, skal ikke spekulere i sånt jeg i hvert fall JEG søkte på to faste stillinger i går da, en 50 % natt, og en 100 % dag/aften - jeg sier bare: KRYSS FINGRENE FOR MEG!!!!!! Jeg vil ha fast jobb, for da kan vi få iverksatt noen av drømmene våre her hjemme! Du får ha en fortreffelig helg snuppa, skal dra oppover til Oslo etter hvert vi nå! Stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #143 Del Skrevet 11. mars 2006 God morgen lille venn! Sitter og koser meg med frokost og ser på katta som sitter i vinduet og lengter etter småfuglene jeg nå! Hehe! Håper maffan din kommer seg etter hvert da, kanskje du har bolle i ovn? Neida, skal ikke spekulere i sånt jeg i hvert fall JEG søkte på to faste stillinger i går da, en 50 % natt, og en 100 % dag/aften - jeg sier bare: KRYSS FINGRENE FOR MEG!!!!!! Jeg vil ha fast jobb, for da kan vi få iverksatt noen av drømmene våre her hjemme! Du får ha en fortreffelig helg snuppa, skal dra oppover til Oslo etter hvert vi nå! Stor fra meg ← dårlig me bolle iovnen her gitt holder med hu jeg har kan du si!!! spennende me jobb søknader vet jeg!!KRYSSER ALT JEG HAR....drømmer?fortell? Kos deg på shopping idag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #144 Del Skrevet 11. mars 2006 ← å fyda....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 11. mars 2006 #145 Del Skrevet 11. mars 2006 ja det kan jeg tenke meg...er det som de sier at 1 er som 1 og 2 er som 10?? ← Jepp, det stemmer. Det vet jeg alt om siden jeg har 3. God helg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #146 Del Skrevet 13. mars 2006 Jepp, det stemmer. Det vet jeg alt om siden jeg har 3. God helg . ← og hva blir det da?? 2 er som 10 og 3 er som???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #147 Del Skrevet 13. mars 2006 og *poff* så var helga over..dagene går så fort hvertfall når man jobber!!Og så spennende å komme inn hit på en mandagsmorgen med gravide kvinner all over..lykke til alle sammen som sagt gikk helga med til jobbings og etter jobb i går var det bursdag ...IGJEN...var ikke så veldig klar for å sitte inne etter en hel arbeidsdag men men er 7 stk i familien som har bursdag fra tidsrom 1feb til 16 mars så det går unna kan man si og 2 50 års lag og et 70 års lag så året for runde tall i år!Er så lei kake atte fy.. Nå blir det grønt og sunt leeeeeeeeeeeenge..og ikke noe kake på leeeeenge!!Ahhh kjenner buksa strammer..full skjerpings og trening i kveld DAGENS LILLE SUNNE Cuur er et helsekost middel som øker forbrenning og brenner fettet i kroppen,ca 5 kapsler om dagen gjør susen -> visst nok har ikke prøvd enda selv men skal begynne til uka og skal holde oppdatering om det funker Håper gradene synker litt snart,sola skinner og det ser nydlig ut men fortsatt 13 kalde..satser på strålende vær og en laaaang gå tur med a mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #148 Del Skrevet 13. mars 2006 Ønsker deg en god mandag etter ei ganske så hektisk helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #149 Del Skrevet 13. mars 2006 Ønsker deg en god mandag etter ei ganske så hektisk helg! ← Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2006 #150 Del Skrevet 13. mars 2006 God morgen, Gullet og hva blir det da?? 2 er som 10 og 3 er som???? ← Tror ikke jeg skal si noe om det. Trenger jo ikke skremmet vettet av deg heller . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mars 2006 #151 Del Skrevet 13. mars 2006 Hey Kake Nå er det lenge siden vi har hatt noe bursdag i familien vår,men blir vel snart Innom en snart tur,må jo si hei når jeg får en sånn artig hilsen i dagboken min,kosli Håper du får en finfin dag God morgen, Gullet Tror ikke jeg skal si noe om det. Trenger jo ikke skremmet vettet av deg heller . ← Er det det så gale Vi har tenkt på en til om ett årstid,er det mye travlere med 3 en 2 da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #152 Del Skrevet 13. mars 2006 Hey Kake Nå er det lenge siden vi har hatt noe bursdag i familien vår,men blir vel snart Innom en snart tur,må jo si hei når jeg får en sånn artig hilsen i dagboken min,kosli Håper du får en finfin dag Er det det så gale Vi har tenkt på en til om ett årstid,er det mye travlere med 3 en 2 da? ← hjelpes meg da til fødemaskiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mars 2006 #153 Del Skrevet 13. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 13. mars 2006 #154 Del Skrevet 13. mars 2006 spennende me jobb søknader vet jeg!!KRYSSER ALT JEG HAR....drømmer?fortell? ← Hei og på deg Gullet26! Jeg er jo skikkelig asosial her inne om dagen jeg, sambo okkuperer pc den tida han er hjemme om dagen kan du si. Driver med detta fotballmanagerspillet sitt på nettet da vet du, jeg blir jo helt sprø hehe Drømmer ja, HVIS jeg skulle være så HELDIG å få meg fast jobb blir det huskjøp, stasjonsvogn, bryllup og baby :grine2: Men vi får se, alt hadde vært mye greiere med en fast jobb i FULL stilling *drømme, drømme, drømme* MEN, får ta det som det kommer. Bra du krysser fingre og tær for meg i hvert fall Nå skal jeg straks begynne med middag, må jo innvie det nye servicet jeg kjøpte i helga Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2006 #155 Del Skrevet 13. mars 2006 Er det det så gale Vi har tenkt på en til om ett årstid,er det mye travlere med 3 en 2 da? ← Det var ikke meningen å skremme noen her altså. Jeg synes overgangen fra 2 til 3 var større enn fra 1 til 2, men så fikk vi barna temmelig tett også (17 mnd mellom de to yngste). Det gjorde at det var veldig travelt i noen år, men jeg stortrivdes med å ha det slik. 3 barn har vært helt perfekt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mars 2006 #156 Del Skrevet 13. mars 2006 Det var ikke meningen å skremme noen her altså. Jeg synes overgangen fra 2 til 3 var større enn fra 1 til 2, men så fikk vi barna temmelig tett også (17 mnd mellom de to yngste). Det gjorde at det var veldig travelt i noen år, men jeg stortrivdes med å ha det slik. 3 barn har vært helt perfekt for meg. ← Ikke skremt nei Dei to vi har nå er det ca 20 månder mellom,syntest det va travelt ja. Så nå skal vi vente litt lenger Og planlegge,har nemlig ikke planlagt noen av dei Men hadde aldri klart meg uten dei nå Håper du har en fin kveld Gullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #157 Del Skrevet 13. mars 2006 Ikke skremt nei Dei to vi har nå er det ca 20 månder mellom,syntest det va travelt ja. Så nå skal vi vente litt lenger Og planlegge,har nemlig ikke planlagt noen av dei Men hadde aldri klart meg uten dei nå Håper du har en fin kveld Gullet ← bare tøyser med dere da jenter flinke mødre som dere er går det sikkert fint med en 2-5 stk *ler* Nei du sier noe Jettesnuppa kunne aldri tenkt med et liv uten Anell,hu er go jenta mi og jeg er veldig fornøyd med at jeg har fått hu og føler meg veldig heldig dom har en frisk og nuuudeli unge og kommer det fler så kommer det og kommer det ikke så kommer det ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #158 Del Skrevet 14. mars 2006 Ahh nok en ny dag....Om dagene nå så venter jeg på brev i postkassa om at vi har fått barnehageplass meeeen det lar seg vente på er så frustrerende å ikke vite noen ting...siden Anell er født 1.feb og fristen for å søke er 1.feb ble det til at jeg søkte i fjor da min permisjon gikk ut 16 januar i år og da skulle jeg egentlig begynne å jobbe i gamle stillingen min igjen.. Men nuh er jeg hjemme på dagtid og jobber kveld og helger noe som merkes på hjemmeforhold,det har blitt mye helger kan man si er på en måte litt vikar jobber om dagen bare noe som i for seg passer bra siden situasjonen er som den er,men sysn ting er litt trist også for Anell for alle i barsel som vi hadde kontakt med jobber og har ungene i barnehage så hun har jo ingen å leke med bortsett fra meg og oldemor og bestemor ogsånn.... Jeg prøver å være flink å dra på tur når vi har bil sånn at veslemor kommer seg ut også,og merker veldig godt på henne at hun stortrives når vi er blant andre folk SÅ KRYSS FINGRENE FOR AT JEG FÅR PLASS...Hun er en veldig nysgjerrig og aktiv krabat og jeg føler at hun hadde kosa seg masse sammen med andre barn Blir litt bekymra for hva jeg skal gjøre hvis jeg kommer inn på sykepleien og ikke har no sted å ha henner på dagtid,er litt skeptisk til dagmamma-> noen som har erfaring med det?? jaja dagens lette hjerte innlegg... ellers så skrev jeg 3 ukers middagsmeny her i går,fant ut at jeg skulle begynne med det så vet jeg hva vi skal ha å trenger ikke tenke mer på det,for hver gang jeg spørr sambo om hva vi skal ha til mat så sier han samma for meg..AHHHHHHHHHHH må da være noe hna har lyst på innimellom også og det er ikke alltid så lett å finne på noe hele tiden!!Men nuh er det gjort og han var veldig fornøyd med hva jeg hadde valgt DENNE UKEN!!!! Mandag: joikaboller med potet og raspa gulerot Tirsdag:kyllinfile med ris og salat Onsdag: da jobber jeg kveld Torsdag:fiskekaker med potet og raspa gulerot Fredga:da jobber jeg kveld Lørdag:valgfritt Søndag:pannekaker vanlig norsk mat =) lørdag blir det sikkert en biff me ris og salat så da hat vi fått med de fleste matgrupper også....fisk fugel og kjøtt +++ POsetive med det er at utgifter til mat går ned for jeg har tatt utgangspunkt i alt vi har i fryseren så nuh skal det spises opp først så blir det bare shoppings av litt tilbehør her og der..Øver til jeg skal bli student og har slunken lommbok! Tror dte blir en fin dag i dag jeg..Sola skinner og vi har bil og ja kose oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. mars 2006 #159 Del Skrevet 14. mars 2006 Håper virkelig det ordner seg med barnehageplass til snuppa! Ville bare innom for å ønske deg en finfin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #160 Del Skrevet 14. mars 2006 Håper virkelig det ordner seg med barnehageplass til snuppa! Ville bare innom for å ønske deg en finfin tirsdag! ← Halla snuppa.. kjempe kos at du kom innom..Ha en fin fin tirsdag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå