Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Gjest Rødtoppen

Hællæ igjen du!

Ørret i ovn med grønnsaker hørtes snadder ut ja! Jeg har mønsja alene i dag jeg da, gjorde det enkelt. Stekte en kyllingfilet i biter sammen med en avokado i biter, spiste dette med rødløk, tomat, agurk, mais, tacosaus og lettkesam! YUM! Raskt, lett og godt! Hehe!!

Nå sitter jeg og ergrer meg over at den nye skriveren vår som jeg har lagt inn har gjort at MSN messenger har sluttet å virke, så nå må vi bruke windows sin msn i stedet for... :frustrert: Håper jeg får litt hjelp fra HP-support i morgen slik at jeg får vekk denna driten igjen!!! :grine:

Nei, nå tror jeg jammen at jeg skal gå og ta meg en dusj her. Rakk ikke i dag tidlig for måtte dra og hente brillene til sambo osv ;)

Stor :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: ja jeg så det wehuuu side 5 gitt........*små stolt nå ja*

takk skarru ha snuppa!!

fortsatt er det dritvær ute :frustrert: merker det på meg selv og veslemor er ikke oe vær å gå ut i og vi kjeder oss begge to!!!Tror jeg må shoppe litt å drive med...på tide hu lærer seg å tegne nå vel :ler:

Det snør og blåser og er 5 kalde ikke no utevær kan man si ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :sinna:

ellers så er det jobb ikveld og da flyr dagen forholdsvis fort! Men blanke ark og fargestifter tel yupp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heisann! :)

Skjønner godt at det ikke frister å gå ut i dette været...det er vel meldt bedre i morgen, er det ikke? :klø:

Her er det gløtt av sol for øyeblikket, men ganske grått i horisonten, så det blir nok mer snø...

Håper dere kan finne på noe morsomt inne i steden da! :)

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

God "morgen" snuppa!

Her også laver snøen fortsatt ned, jeg begynner å bli passelig dritt lei nå kan du si! :frustrert: Men er jo liksom ikke noe man får gjort med det heller da, dessverre. Annet enn å ergre seg over det faktum at det SNØR noe så innst inni h******!!!!

Jeg å skal på jobb i ettermiddag, og i morra ettermiddag, så tidlig på fredag før jeg skal ha FRI i helga! DET blir ikke vondt tror jeg :sjarmor: Nå skal jeg se om det er nok gass igjen i gassovnen vår til å få litt varme her (har en sånn på hjul i tillegg til vedfyring) før jeg skal på jobb. Gidder ikke fyre opp nå når gubben skal på jobb senere i dag han å, han er og får akupunktur for ryggen sin nå...

Ha en fortreffelig kveld på jobb snuppelupp! :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAGENS LILLE SUNNE

grønnsakssnacks med kesamdipp!!

1 gulerot

1 stansellerei

1/4 agurk

1/2dl mager kesam

1 ss pulver fra purreløksuppepose

skyll grønnsaker og skjær dem i strimler,bland kesam med litt pulver fra suppeposen eller en anne suppepose man liker

HELLO TRINEMOR

må si jeg skvatt litt me engang jeg så 3 måneder og x antall dager plutslig før jeg så at det stod London :ler: det blir artig å dra dit,hvor skal dere ligge hen??

HELLU KVERULA

Ja jeg håper det sånn at vi kan gå ut litt.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen

Hallo igjen! JEG er vel ikke giftesjuk??? :ler::ler:

London ja, vi skal over og besøke bestekameraten til sambo og kona hans. Er ikke HELT sikker på hvor de bor, men er visst rett utenfor London. Har aldri vært der borte før - så gleder oss masse! (Sambo hadde jo drømt om å få med seg en Liverpool-kamp også da) Drar 5. juni tror jeg vi ble enige om ;)

Og er nok den eneste nedtellinga her i gården enda ja :ler::ler: Og vil forresten ikke kaste pc heller, for da får jeg jo ikke skrevet med hyggelige jenter som deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen! JEG er vel ikke giftesjuk???  :ler:  :ler:

London ja, vi skal over og besøke bestekameraten til sambo og kona hans. Er ikke HELT sikker på hvor de bor, men er visst rett utenfor London. Har aldri vært der borte før - så gleder oss masse! (Sambo hadde jo drømt om å få med seg en Liverpool-kamp også da) Drar 5. juni tror jeg vi ble enige om ;)

Og er nok den eneste nedtellinga her i gården enda ja  :ler:  :ler: Og vil forresten ikke kaste pc heller, for da får jeg jo ikke skrevet med hyggelige jenter som deg  :blomst:

nei det er sant ass jeg kan lage sånn på Anell jeg hmmm hvordan fikk du den inn i boka her a???Nuh er det på tide å skifte og pakke sekken til kveldsvakt hos nurket jeg er hos!HA en :klem::klem: toppers dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Hellu igjen Gullet!!

Måtte jo innom en liten tur ETTER jobb også jeg da vet du! Hehe! Har holdt på å fly beina av meg i dag, hatt ansvar for 8 pasienter, hvorav 6 var 4-ere (dvs. TUNGE pleiepasienter som trenger hjelp til ALT) I tillegg har jeg hatt ei dame som har hatt tarmtømming før colonoscopi i morra = ÆSJ! Det var diare over alt, til og med på VEGGEN inne på doen! YUM! Kan si at jeg tok på meg stellefrakk da jeg gikk til verks der inne ja... :overrasket::overrasket:

Ellers skulle jeg ha jobba i morra kveld og fredag formiddag da, men ble av sjefen pålagt å være hjemme til jeg blir frisk igjen. Klager ikke jeg, skulle få betalt for det uansett - skriver bare egenmelding :sjarmor:

Fått deg ticker du også jo :ler: Gleder meg til jeg kan "ticke" ned til noe annet jeg :ler::ler:

Nei, nuh skal jeg pusse tanna og krype under dyna. Er bare 19 grader i stua her, og ikke mer gass til å fyre opp med heller... :tristbla:

Ha en fortreffelig natt snuppi! Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!  ;)

Lenge siden sist nå....hvordan står det til med deg og den lille? :klem:

Og gratiss med 5 sider allerede.... ;)

Hei du...så kos å se deg her!Meg og den lille har det toppers vi vet du,jo takk for det sidene flyr det er kjempekos at folk vil inn her å skrive litt og du da??Hva skjer om dagen?? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu igjen Gullet!!

Måtte jo innom en liten tur ETTER jobb også jeg da vet du! Hehe! Har holdt på å fly beina av meg i dag, hatt ansvar for 8 pasienter, hvorav 6 var 4-ere (dvs. TUNGE pleiepasienter som trenger hjelp til ALT) I tillegg har jeg hatt ei dame som har hatt tarmtømming før colonoscopi i morra = ÆSJ! Det var diare over alt, til og med på VEGGEN inne på doen! YUM! Kan si at jeg tok på meg stellefrakk da jeg gikk til verks der inne ja...  :overrasket:  :overrasket:

Ellers skulle jeg ha jobba i morra kveld og fredag formiddag da, men ble av sjefen pålagt å være hjemme til jeg blir frisk igjen. Klager ikke jeg, skulle få betalt for det uansett - skriver bare egenmelding  :sjarmor:

Fått deg ticker du også jo  :ler: Gleder meg til jeg kan "ticke" ned til noe annet jeg :ler:  :ler:

Nei, nuh skal jeg pusse tanna og krype under dyna. Er bare 19 grader i stua her, og ikke mer gass til å fyre opp med heller...  :tristbla:

Hvor er det du jobber igjen??På sykehuset el??driver me så mye rart hehe drit over alt ja hadde en kar me stomi jeg for noen år siden som hadde diare = spruta over alt for han hadde tatt av posen og skulle ordne opp selv mann+bad+seng+stol+gulv->ble skrubba..godt man blir immun sier jeg bare!!JA hold deg hjemme ække no vits å fly å smitte folk og gå å hangle selv,blir aldri frisk da..*tralala* morgenstund har gull i munn etter tannpuss så nå er det tannpuss på både meg og Anell..

Harru ikke vedfyr el???*19c hutre*

:klem:

Ha en fortreffelig natt snuppi! Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Håper dagen din blir bra, til tross for snø! :kose:

takk takk..nå har jeg akurat vært hos deg samtidig som du er hos meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rødtoppen

God morgen i stugu!!

Godt man blir immun mot saker og ting etter hvert ja! Det skal være helt sikkert, eneste jeg tror jeg aldri blir immun mot er det som kommer ut av kjeften (les gørr og æsj) Hehe!

Joa, vi har vedfyring, men gadd liksom ikke fyre opp i går kveld akkurat! :ler: Har fyra opp nå da, deilig. Håpe varmen kommer fort i dag, nå er det bare 18 grader her inne! :overrasket: Brrr!

Får ikke gjort noe særlig hjemme her enda heller da, for gubben sover etter nattevakt. Og da bør jeg jo helst ikke bråke akkurat... :sjarmor:

Ha en god dag da snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
Godt man blir immun mot saker og ting etter hvert ja! Det skal være helt sikkert, eneste jeg tror jeg aldri blir immun mot er det som kommer ut av kjeften (les gørr og æsj) Hehe!

Ikke jeg heller....men det begynner å hjelpe seg da!

Ellers står det bra til hos deg, Gullet? ;)

Du er ikke den enste som er lei av snø, skal jeg si deg....her er det snø over alle vinduene i kjellerleilighetene- synes synd på de som bor der! Jeg føler meg helt innesnødd! Jeg vil ha vår! :sur:

Jobbehelg denne uken elr?

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Hei Gullet. Det er vel på tide at jeg legger igjen et spor. Jeg er innom deg hver dag og leser, men ser at jeg ikke har vært så flink til å skrive noe. Håper alt står bra til :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller....men det begynner å hjelpe seg da!

Ellers står det bra til hos deg, Gullet? ;) 

Du er ikke den enste som er lei av snø, skal jeg si deg....her er det snø over alle vinduene i kjellerleilighetene- synes synd på de som bor der! Jeg føler meg helt innesnødd! Jeg vil ha vår! :sur:

Jobbehelg denne uken elr?

Ha en fin dag!

Nei i helga er det fri =) hyttetur..*jippi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...