AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #1 Del Skrevet 27. april 2024 Vi er to par som er på ferie sammen og de har en liten jente på 7 år. Jeg og min kjæreste har ikke barn. Mennene er i familie (tremenninger). Vi har tilbrakt mye tid med den lille jenta de siste to dagene, lagt puslespill med henne, hjulpet til med mat, lekt med henne, fulgt med på henne, fortalt henne ting som hun synes er spennende etc. Hun er en liten søt jente som vi synes det er gøy å være sammen med. Så gikk jeg og kjæresten en tur alene på stranda og da vi kom tilbake satt vi oss ned for å drikke vann og få skygge. Det er midt på dagen i stekende sol. Jenta lekte i sanden og mora var der mens mannen hennes var borte. Så sier moren at vi måtte gå og leke med jenta i sanden fordi mora ville ha en pause da kjæresten min satt seg ned for å slappe av litt. Han ble da sur på henne og sa at vi måtte sitte litt i skyggen. Vi fulgte fortsatt med på jenta og hun var trygg etc. Tenkte litt at det er litt feil av moren å forvente at vi underholder jenta konstant. Det er faktisk hun som har ansvaret. Synes dere hun krevde for mye eller at vi skulle bare gått og lekt med henne? Jenta hørte ingenting og var trygg og koste seg hele tiden. Anonymkode: 3d217...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #2 Del Skrevet 27. april 2024 Det synes jeg er rart. Jeg har vært på ferie med venner med barn før jeg fikk barn, og med venner der mitt barn er med. Har aldri vært noen forventing om at de andre voksne skal passe på barna eller underholde dem stadig. Eneste gangen sånt blir spurt om er hvis foreldrene skal noe feks gå på toalettet, lage mat til folk osv. Anonymkode: aa301...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå