Gå til innhold

Råd etter man har hatt analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes "tilstanden" etter analsex er slitsom/plagsom. Når kjæresten kommer oppi rumpa på meg, vil jo sæden på et tidspunkt ut og i tillegg kjennes det ut som jeg må fise. Sannsynligvis er det sædensom gjør at jeg får fisetrang, problemet er at både sæd og avføringsrester kommer ut når jeg fiser i søvne. Hvordan løser man dette?

Anonymkode: 18d03...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruke kondom?

Anonymkode: 4114b...38a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk kondom eller la være å ha analsex

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes "tilstanden" etter analsex er slitsom/plagsom. Når kjæresten kommer oppi rumpa på meg, vil jo sæden på et tidspunkt ut og i tillegg kjennes det ut som jeg må fise. Sannsynligvis er det sædensom gjør at jeg får fisetrang, problemet er at både sæd og avføringsrester kommer ut når jeg fiser i søvne. Hvordan løser man dette?

Anonymkode: 18d03...8aa

Gå på do å press it sæden etter på så klart

Anonymkode: 25803...96f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har analsex, men han får ikke komme i rumpa mi. Nettopp på grunn av det du nevner. Jeg anbefaler å be han komme utenpå. 
 

Jeg går på do etter sex, alltid, så all luft kommer da. Merker ingenting etterpå. Det er kun etter analsex han får høre meg fise, så han ler seg ihjel når de svære analsexfisene mine kommer :ler: 

Anonymkode: c323f...d26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier som regel å sette meg på do etter sex slik at sæden renner ut i toalettet, men noen ganger lar jeg det bare være også. 

For min del så merker jeg ikke noe til at jeg må fise e.l etter sex så kanskje du kan prøve med kondom? Jeg tviler dog på at det har noe å gjøre med sæden. 

Nå har vi analsex noen ganger i uken (oftere enn vaginal sex) så jeg/vi begynner å bli ganske drevne 😄 jeg har aldri hatt problemer med avføringsrester etter sex, jeg skyller heller ikke rumpa før sex. Hvis du har problemer med luft/avføringsrester i etterkant så har jeg ikke noen gode tips her annet enn å avstå fra analsex. 

 

Anonymkode: d2064...15b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 20.21):

Jeg synes "tilstanden" etter analsex er slitsom/plagsom. Når kjæresten kommer oppi rumpa på meg, vil jo sæden på et tidspunkt ut og i tillegg kjennes det ut som jeg må fise. Sannsynligvis er det sædensom gjør at jeg får fisetrang, problemet er at både sæd og avføringsrester kommer ut når jeg fiser i søvne. Hvordan løser man dette?

Anonymkode: 18d03...8aa

Man går da vel en tur på badet etterpå? Det gjør i alle fall vi, enten vi har hatt slik eller slik sex. Det som eventuelt vil ut av luft eller sæd kommer jo ut da. Har aldri vært et problem for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer presser det bare ut på do etterpå eller lar det være inne. Vært noen ganger der hun sier hun har presset ut gutta på do på jobb 😆

Anonymkode: 5fc45...ba1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på do etterpå og presser ut sæd og greier hehe :) 

Anonymkode: 19be5...2d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er neppe sæden som får deg til å fise. Den gjærer vel neppe baki der ... men litt avhengig av hvordan dere utfører analsexen så presses det kanskje litt luft inn der. Du vet ... litt som fitte-fis, bare ... normal fis.

Det kan også være at eventuelt glidemiddel gjør det enklere for kroppen å lufte litt, særlig om ting kommer ut. Som så mange andre her er mitt tips å gå på do etter akten. Da får du tømt både sæd, luft og eventuelt annet som er der. Og du får tørket litt glid som er igjen.
Som bonus er det enklere å sove når rompa ikke er en stor tuba.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud æsj, skjønner ikke at folk gidder å utsette seg selv for slikt

Anonymkode: 104f9...ba5

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud æsj, skjønner ikke at folk gidder å utsette seg selv for slikt

Anonymkode: 104f9...ba5

Skjønner ikke at du gidder å utsette deg selv for tråder om analsex når det er så jævlig for deg.

Anonymkode: 3868c...774

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare la være med det jævelskapet der?

Anonymkode: 35b6e...97e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondom. Alltid. Uten unntak. 

Anonymkode: ab501...3c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på do med en gang etterpå 😅 vi har mye analsex. 

Anonymkode: 92437...6d6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må være forsiktige med analsex. Det er noe en gjør til jul ikke flere ganger i uken. Kvinner er mer utsatt for senskader , pga hormoner, tynnere skillevegg mellom vagina og rektum, samt graviditeter og alder. Bare vent å se... Men for å svare på spørsmålet så må han hoppe av i svingen eller bruke kondom for å unngå klyster effekten som man kaller det...

Anonymkode: a6e23...213

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Dere må være forsiktige med analsex. Det er noe en gjør til jul ikke flere ganger i uken. Kvinner er mer utsatt for senskader , pga hormoner, tynnere skillevegg mellom vagina og rektum, samt graviditeter og alder. Bare vent å se... Men for å svare på spørsmålet så må han hoppe av i svingen eller bruke kondom for å unngå klyster effekten som man kaller det...

Anonymkode: a6e23...213

Sæd har blitt tilskrevet mange egenskaper opp igjennom historien ... men "lakseringsmiddel" er en første for meg i hvert fall.' Kan det være at du ikke vet hva du snakker om?

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/28/2024 at 12:36 AM, AnonymBruker said:

jeg har aldri hatt problemer med avføringsrester etter sex, jeg skyller heller ikke rumpa før sex.

Anonymkode: d2064...15b

Her har jeg tenkt det må være forskjeller. En dame var klar bak når og hvor som helst uten verken forberedelser eller plunder etterpå. Fascinerende, skjønner hun digga 2-ern, aller best i halvsøvne visst. Ellers har det vært på sin plass med et bad i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (14 timer siden):

Sæd har blitt tilskrevet mange egenskaper opp igjennom historien ... men "lakseringsmiddel" er en første for meg i hvert fall.' Kan det være at du ikke vet hva du snakker om?

Å få væske opp i analen påkaller vel avføringstrang. Det er bare naturlig. Uavhengig av om det er sæd eller andre ting.

Anonymkode: 19bd4...f00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (14 timer siden):

Sæd har blitt tilskrevet mange egenskaper opp igjennom historien ... men "lakseringsmiddel" er en første for meg i hvert fall.' Kan det være at du ikke vet hva du snakker om?

Da har du herved lært noe nytt. Sæd inneholder prostaglandiner som har mange egenskaper. Mest kjent er jo sæds egenskap til å modne livmorhalsen, men for mange kan den også ha en lakserende effekt. Mange må på do etter å ha blitt kommet i, uansett hull, og andre reagerer nok mest når det kommer inn bakveien - av uviss grunn. Jeg har i alle fall ikke forska på det... Finnes sikkert noen som har det, men den søkehistorikken kan noen andre få ta!

Anonymkode: 5eba9...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...