Gå til innhold

erotisk kvelning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Man hører at noen kvinner liker å bli tatt kvelertak på under sex, men hva med motsatt? Er det mange menn som liker dette, eller kvinner som liker å utføre? Jeg er en mann som pr tiden er sammen med en jente som liker dette. Hun liker å ri meg og når vi nærmer oss klimaks griper hun rundt strupen min. Hun er spe, men samtidig driver aktivt med klatring, og har et solid grep. Det skjedde spontant først, så snakket vi om det, og nå etterhvert har jeg begynt å like det.

Anonymkode: 901ff...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

no shame skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg liker det 😉

å bli tatt kvelertak på, eller å gjøre det på mannen?

Anonymkode: 901ff...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

å bli tatt kvelertak på, eller å gjøre det på mannen?

Anonymkode: 901ff...16f

Ikke nødvendigvis en mann, men jeg liker å både gi og motta.

Dog skal slike ting snakkes om først og man går forsiktig frem. Det er farlig, og noe jeg kun utøver med et fåtall, nære relasjoner..

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

no shame skrev (5 timer siden):

Ikke nødvendigvis en mann, men jeg liker å både gi og motta.

Dog skal slike ting snakkes om først og man går forsiktig frem. Det er farlig, og noe jeg kun utøver med et fåtall, nære relasjoner..

Dette☝️ Veldig viktig å snakke om FØRST!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 

Man hører at noen kvinner liker å bli tatt kvelertak på under sex, men hva med motsatt? Er det mange menn som liker dette, eller kvinner som liker å utføre? Jeg er en mann som pr tiden er sammen med en jente som liker dette. Hun liker å ri meg og når vi nærmer oss klimaks griper hun rundt strupen min. Hun er spe, men samtidig driver aktivt med klatring, og har et solid grep. Det skjedde spontant først, så snakket vi om det, og nå etterhvert har jeg begynt å like det.

Anonymkode: 901ff...16f

Jeg hater det.  Sykt bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en nytelse begge veier, men som all annen sex, og spesielt sex der den ene part fratas eller får redusert en sans eller en evne, så må dette snakkes om på forhånd, det må være bevisst enighet og vilje og lyst hos begge. Og man må kjenne hverandre godt og ha stopp-signaler begge erkjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær klar over at det er farlig. Ikke selve kvelningen vanligvis, men det har en betydelig økt risiko for slag, infarkt, blodpropper etc. etterpå. Det er et rødt flagg at noen gjør noe høysrisiko uten å ha innhentet samtykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (6 timer siden):

Vær klar over at det er farlig. Ikke selve kvelningen vanligvis, men det har en betydelig økt risiko for slag, infarkt, blodpropper etc. etterpå. Det er et rødt flagg at noen gjør noe høysrisiko uten å ha innhentet samtykke.

For såvidt enig med deg.. Men "Choke me, please" er jo et tydelig samtykket..🤗

For "kveling" er ikke for amatører.. for de som bare legger vekt mot halsen og stenger for lufttilførselen, har misforstått hele opplegget med dette seksuelle utrykket.

Erotisk kveling er noe annet.. det er en pur nytelse, og det maksimerer orgasmene. Da holdes det et godt grep, med et lite press over hovedpulsårene på begge sider.. så kjennes pulsen meget godt i tommelen, og har kontroll over pulsen. Det er da viktig å slippe taket etter 10 sek, så 10 sek uten klemming. Hun trenger ikke å "kveles", hun kan også holde pulsen selv i intervaller på 10 sekunder. Da er det på ingen måte farlig å utføre "Choke me, please"

All sex som innbefatter høy puls, høy pusting og intervaller er noe orgasmen jubler av.. Jeg har blitt choket av kvinner selv, på samme måte. Det er derfor jeg påpeker at dette er helt ufarlig, hvis det gjøres riktig. Så "Choke me, please"🥰😉

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

For såvidt enig med deg.. Men "Choke me, please" er jo et tydelig samtykket..🤗

For "kveling" er ikke for amatører.. for de som bare legger vekt mot halsen og stenger for lufttilførselen, har misforstått hele opplegget med dette seksuelle utrykket.

Erotisk kveling er noe annet.. det er en pur nytelse, og det maksimerer orgasmene. Da holdes det et godt grep, med et lite press over hovedpulsårene på begge sider.. så kjennes pulsen meget godt i tommelen, og har kontroll over pulsen. Det er da viktig å slippe taket etter 10 sek, så 10 sek uten klemming. Hun trenger ikke å "kveles", hun kan også holde pulsen selv i intervaller på 10 sekunder. Da er det på ingen måte farlig å utføre "Choke me, please"

All sex som innbefatter høy puls, høy pusting og intervaller er noe orgasmen jubler av.. Jeg har blitt choket av kvinner selv, på samme måte. Det er derfor jeg påpeker at dette er helt ufarlig, hvis det gjøres riktig. Så "Choke me, please"🥰😉

 

Det er akkurat den start/stopp blodgjennomstrømningen i halspulsåren som øker blodproppfaren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker når mannen min tar et fast grep rundt halsen min når han knuller meg, men ikke så hardt at det kveler på noe vis. Et fast grep rundt halsen min når vi knuller i skje-stilling, samtidig som vi tungekliner 😍 digg 

Anonymkode: 5cc87...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er farlig å leve. LIvet handler om å balansere nytelse opp mot risiko hele tiden. Grensen min går i midlertid ved knockout. Jenta mi slipper alltid i tide, hun virker å være veldig god på det,  jeg som regel må hive etter pusten og hoster.  Hun liker å se litt angst i øynene mine sier hun. 

Anonymkode: 901ff...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

For såvidt enig med deg.. Men "Choke me, please" er jo et tydelig samtykket..🤗

For "kveling" er ikke for amatører.. for de som bare legger vekt mot halsen og stenger for lufttilførselen, har misforstått hele opplegget med dette seksuelle utrykket.

Erotisk kveling er noe annet.. det er en pur nytelse, og det maksimerer orgasmene. Da holdes det et godt grep, med et lite press over hovedpulsårene på begge sider.. så kjennes pulsen meget godt i tommelen, og har kontroll over pulsen. Det er da viktig å slippe taket etter 10 sek, så 10 sek uten klemming. Hun trenger ikke å "kveles", hun kan også holde pulsen selv i intervaller på 10 sekunder. Da er det på ingen måte farlig å utføre "Choke me, please"

All sex som innbefatter høy puls, høy pusting og intervaller er noe orgasmen jubler av.. Jeg har blitt choket av kvinner selv, på samme måte. Det er derfor jeg påpeker at dette er helt ufarlig, hvis det gjøres riktig. Så "Choke me, please"🥰😉

 

Man bør virkelig unngå å kvele på halsen. Det skaper et unødig trykk på blodårer etc. Mye tryggere å legge en hånd over munn og nese.

Anonymkode: 9419b...ff8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange som dør av dette. Bare finnpå noe annet. 

Anonymkode: 3944a...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

For såvidt enig med deg.. Men "Choke me, please" er jo et tydelig samtykket..🤗

For "kveling" er ikke for amatører.. for de som bare legger vekt mot halsen og stenger for lufttilførselen, har misforstått hele opplegget med dette seksuelle utrykket.

Erotisk kveling er noe annet.. det er en pur nytelse, og det maksimerer orgasmene. Da holdes det et godt grep, med et lite press over hovedpulsårene på begge sider.. så kjennes pulsen meget godt i tommelen, og har kontroll over pulsen. Det er da viktig å slippe taket etter 10 sek, så 10 sek uten klemming. Hun trenger ikke å "kveles", hun kan også holde pulsen selv i intervaller på 10 sekunder. Da er det på ingen måte farlig å utføre "Choke me, please"

All sex som innbefatter høy puls, høy pusting og intervaller er noe orgasmen jubler av.. Jeg har blitt choket av kvinner selv, på samme måte. Det er derfor jeg påpeker at dette er helt ufarlig, hvis det gjøres riktig. Så "Choke me, please"🥰😉

 

Det burde ikke vært lov for deg å skrive dette innlegget, fullstappa med feilinformasjon. Ta å tenk over hvor mange idioter som finnes, så ramler de over ditt innlegg og vipps er både hen og du drapsmenn. Du indirekte, da.

Anonymkode: 3944a...ffe

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 15.27):

 

Man hører at noen kvinner liker å bli tatt kvelertak på under sex, men hva med motsatt? Er det mange menn som liker dette, eller kvinner som liker å utføre? Jeg er en mann som pr tiden er sammen med en jente som liker dette. Hun liker å ri meg og når vi nærmer oss klimaks griper hun rundt strupen min. Hun er spe, men samtidig driver aktivt med klatring, og har et solid grep. Det skjedde spontant først, så snakket vi om det, og nå etterhvert har jeg begynt å like det.

Anonymkode: 901ff...16f

Det her syns jeg er sykt. Så dropp å gjøre slike ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Man bør virkelig unngå å kvele på halsen. Det skaper et unødig trykk på blodårer etc. Mye tryggere å legge en hånd over munn og nese.

Anonymkode: 9419b...ff8

Det er jeg enig i.. det er tryggere å legge en hånd over munn og nese. Samtykke og stopp ord selvfølgelig, men det regner jeg med er obligatorisk i BDSM. Men det er jo "Breath-play" og ikke "Choking".. Og TS mente selvfølgelig erotisk kveling (safety choking) på halsen👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det burde ikke vært lov for deg å skrive dette innlegget, fullstappa med feilinformasjon. Ta å tenk over hvor mange idioter som finnes, så ramler de over ditt innlegg og vipps er både hen og du drapsmenn. Du indirekte, da.

Anonymkode: 3944a...ffe

Det er lov å skrive at erotisk kveling ikke er for amatører, og at dette er helt ufarlig hvis det gjøres riktig. Og i tillegg advarte jeg å legge hardt press på strupehodet, for det føles ubehagelig, null effekt og kan føre til skader.

Hovedpulsårene blir ikke blokkert fullstendig heller, men et lett trykk på hovedpulsårene. Det er "safety choking" eller erotisk kveling som TS mener..

Jeg tar ikke på meg ansvaret at det finnes idioter, som ikke forstår denne kinken🙄

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 15.27):

 

Man hører at noen kvinner liker å bli tatt kvelertak på under sex, men hva med motsatt? Er det mange menn som liker dette, eller kvinner som liker å utføre? Jeg er en mann som pr tiden er sammen med en jente som liker dette. Hun liker å ri meg og når vi nærmer oss klimaks griper hun rundt strupen min. Hun er spe, men samtidig driver aktivt med klatring, og har et solid grep. Det skjedde spontant først, så snakket vi om det, og nå etterhvert har jeg begynt å like det.

Anonymkode: 901ff...16f

Jeg har klarte å date 2 menn som liker det, jeg er ikke fan av det selv. 

Anonymkode: cf525...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Man bør virkelig unngå å kvele på halsen. Det skaper et unødig trykk på blodårer etc. Mye tryggere å legge en hånd over munn og nese.

Anonymkode: 9419b...ff8

Mja.

Det å legge press på siden av halsen reduserer blodtilførselen til hjernen, men den gjenopprettes i det man slipper taket. Hånd over munn og nese gjør at man reduserer oksygentilførsel i blodomløpet. Det kan være vanskeligere å ha kontroll på om man har en partner som liker det veldig godt. 

 

Begge deler har naturligvis risiko, og man burde aldri gjøre dette uten tydelig samtykke, etter å ha lest seg opp slik at man vet mer om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...