Gå til innhold

Vi avslutta det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så avslutta jeg og han jeg prater med da vi ikke klarer å kommunisere med hverandre uten å bli irritert på hverandre. Han bor også i en annen by, men vil ikke sette av tid til å møte meg. Så det har vært sårbart.

Han sier han er lei og sliten, men hvorfor blokker han meg ikke da han slipper å få en melding av meg for eksempel? og hvordan skal jeg komme meg over dette? 🙁 dette er veldig sårt for meg..

Anonymkode: 1e329...b6b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må det stå på han? Kan ikke du blokkere? Ta litt ansvar for deg selv.

Anonymkode: 1b455...a40

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser vel bare at han er et noenlunde oppegående menneske? Å blokkere folk er vel litt fjortis? 

Anonymkode: c0b5f...e9b

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det kan hende dere kan ha sex når det passer? Fjern eller blokker han selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gi alt litt tid så dere får savne hverandre. Slutt å ta kontakt med han, selv om det er vanskelig.
Så skal du se ting blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mas mer nå, finn noen annen å prate med med. Hvor gamle er dere egentlig?

Anonymkode: 906f6...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

svartkatt skrev (2 minutter siden):

Fordi det kan hende dere kan ha sex når det passer? Fjern eller blokker han selv.

Hvordan skal vi ha det når han ikke tar initiativ  til og møtes? -ts

Anonymkode: 1e329...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Random84 skrev (2 minutter siden):

Bare gi alt litt tid så dere får savne hverandre. Slutt å ta kontakt med han, selv om det er vanskelig.
Så skal du se ting blir bedre :)

Tror du at han kommer til å gjøre det? Han sier hele tiden at han går lei av å diskutere med meg men hvorfor fjerner han meg ikke fra sosiale medier? :( - ts

Anonymkode: 1e329...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du at han kommer til å gjøre det? Han sier hele tiden at han går lei av å diskutere med meg men hvorfor fjerner han meg ikke fra sosiale medier? :( - ts

Anonymkode: 1e329...b6b

Med meg funket det. Jeg og dama gikk fra hverandre på dårlig kommunikasjon og mye irretasjoner.
Så jeg kuttet ut kontakten for en periode, så kom hun tilbake å sa hun savnet meg veldig.
Er sammen igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må han blokkere deg? Kan du ikke respektere at han ikke ønsker diskutere med deg?

Noen ganger hjelper det å bare vise respekt og forståelse for den andre.

Anonymkode: 051a4...672

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor må han blokkere deg? Kan du ikke respektere at han ikke ønsker diskutere med deg?

Noen ganger hjelper det å bare vise respekt og forståelse for den andre.

Anonymkode: 051a4...672

Jeg ønsker jo ikke å diskutere med han. Det bare blir sånn når vi prater vanlig -ts

Anonymkode: 1e329...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Random84 skrev (5 minutter siden):

Med meg funket det. Jeg og dama gikk fra hverandre på dårlig kommunikasjon og mye irretasjoner.
Så jeg kuttet ut kontakten for en periode, så kom hun tilbake å sa hun savnet meg veldig.
Er sammen igjen nå :)

Åh, så hyggelig! Hvor langt tid var dere fra hverandre? -ts

Anonymkode: 1e329...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åh, så hyggelig! Hvor langt tid var dere fra hverandre? -ts

Anonymkode: 1e329...b6b

Var ca 1 mnd fra hverandre. Og det hjalp veldig på. Men går ikke inn i detaljer her inne på KG.
Så send en melding hvis du ønsker litt råd og veileding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må man blokkere hvis man ikke ønsker å fortsette med hverandre??! Er alt bare svart/hvitt? Hvis dere er voksne, snakker dere sammen. Å blokkere folk er jo noe man gjør hvis man blir plaget osv, ikke fordi man ikke ønsker å være kjærester. 

Anonymkode: d41f7...d82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg ønsker jo ikke å diskutere med han. Det bare blir sånn når vi prater vanlig -ts

Anonymkode: 1e329...b6b

Han har sagt at han er lei, og du fortsetter og ta kontakt med han?

Anonymkode: 1b455...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Random84 skrev (4 minutter siden):

Var ca 1 mnd fra hverandre. Og det hjalp veldig på. Men går ikke inn i detaljer her inne på KG.
Så send en melding hvis du ønsker litt råd og veileding :)

Har sendt deg melding! -ts

Anonymkode: 1e329...b6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor må det stå på han? Kan ikke du blokkere? Ta litt ansvar for deg selv.

Anonymkode: 1b455...a40

det står aldri på mannfolka alltid er det den sårbare part som skal blokkere.. hva om disse menna viste litt respekt og blokka når de blir bedt om det. Hvis de uansett ikke liker vedkommende og de vet at den andre part er svak for dem. Har jeg aldri skjønt. neida alltid den svake part som skal blokkere som med stor sannsynlighet vil unblokke etter en stund og ikke klare å la være.. hadde han som i utgangspunktet ikke er interessert uansett blokkert haddet det vært å gjøre den svake part en stor tjenest som hadde gjort livet for vedkommende så mye enklere og komme seg videre. Just saying. 

Anonymkode: 4a3af...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

det står aldri på mannfolka alltid er det den sårbare part som skal blokkere.. hva om disse menna viste litt respekt og blokka når de blir bedt om det. Hvis de uansett ikke liker vedkommende og de vet at den andre part er svak for dem. Har jeg aldri skjønt. neida alltid den svake part som skal blokkere som med stor sannsynlighet vil unblokke etter en stund og ikke klare å la være.. hadde han som i utgangspunktet ikke er interessert uansett blokkert haddet det vært å gjøre den svake part en stor tjenest som hadde gjort livet for vedkommende så mye enklere og komme seg videre. Just saying. 

Anonymkode: 4a3af...436

Er nettopp det jeg mener. Hvorfor kunne han abre ikke blokke meg så hadde det vært mye enklere og han hadde sluppet å høre noe mer fra meg?  men han gjør det vanskelig med å sette meg på pinebenken - TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym_20219 skrev (Akkurat nå):

Er nettopp det jeg mener. Hvorfor kunne han abre ikke blokke meg så hadde det vært mye enklere og han hadde sluppet å høre noe mer fra meg?  men han gjør det vanskelig med å sette meg på pinebenken - TS

Så be han blokkere deg da.

Anonymkode: 1b455...a40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så be han blokkere deg da.

Anonymkode: 1b455...a40

han vil ikke og mener at han ikke har noe behov for å blokke meg -TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...